Bu kızı bırakmalımıyım sizce?

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Aşk Sevgi ve Aşk Doktoru Bölümünden Bu kızı bırakmalımıyım sizce? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    engin44444
    Yeni Üye
    Reklam

    Bu kızı bırakmalımıyım sizce?

    Reklam



    Bu kızı bırakmalımıyım sizce?

    Forum Alev
    Merhaba arkadaşlar size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Biraz uzun ama yorumlarınıza gerçekten çok ihtiyacım var bunalıma girdim bana yardım edin nolursunuz...
    şuan sevgilim olan kızla 3 bucuk ay önce tanıstık.aynı fakültedeyiz ve ilk tanıstıgımızda benim ondan hoşlandıgımı farkediyordu.biz 1 kere dışarıya yemek yemeye cıkmıştık ve sonrasında ben buna açılamamıştım..aradan 15 gün falan gecti ve bizim okulun disco partisi vardı bütün okul oraya davetliydi..gecenin ilerleyen saatlerinde ben bu kızı gördüm bana çok yakın davranıyodu geldi yanıma aaa engin naber falan sarılıyorduk birbirimize sonra biz duvara yaslandık ben elimi onun beline attım oda elini benim belime..baya samimiydik yani..aradan 15-20 dakika gecti burak diye çok samimi bir arkadasım yanımıza geldi çocuk gercekten çok yakışıklı ve kızla benim muhabbetime ortak oldu...biz muhabbet etmeye basladık ve benim hoşlandıgım kız burakla daha cok muhabbet etmeye basladı..ona "senin burda ayarliyamicağın kız yok çok yakışıklısın" demeye basladı ve ben yıkıldım o anda...muhabbeti iyice ilerlettiler burak espri falan yapıyodu kız buragın omzuna elini atıp ayy canım benim yaa falan diyordu..biarada burak elinden tutup kızı tuvalete götürdü bende arkalarından gittim ve bu bana acaip koydu,kızın orda buragın elini çekmesini bekledim ama yapmadı.sonra disco çıkışında taxiye bindik içkiliydik ve kahve içmeye gidicektik kız taxide buraga "sen mankene benziyosun" dedi ve burakta yok canım diyince kız "sen benim gözümde her zaman öyle olucaksın" dedi...taxiden indiğimizde ona hep manken diye hitap ediyodu ve "manken koluma gir" diye sürekli söylüyordu..burak ta benim kızdan hoslandıgımı bildiği için sen enginin koluna gir diyordu kız zorla benim koluma giriyordu..kahve içmeye gittiğimizde ben kızla beraber yanyana oturdum ve burak karsımıza oturdu kızın diğer kız arkadaşları falan geldi 5-6 kişi oturuyorduk ve kahveler geldi muhabbete başladık..kızın gözleri sürekli buragın üzerindeydi ve birkeresinde "şşşt yakışıklı yanıma gel" dedi ve burak gözleriyle hayır işareti yaptı sonra kız tekrar"hadi aramıza gel" dedi ben iyice yıkıldım orda.sanki aramıza gel derken enginle benim arama otur bizi uzaklastır yanımda sen ol demeye getirdi..sonra burak hayır dediğinde ısrar etmedi aradan 5 dk gecti burak espri falan yapıyor busefer buragın eli masadaydı ve kız buragın elini tutup baş parmagıyla okşamaya başladı ben görmezden geldim ama bi 30 saniye elini tutup bıraktı...sonra da burak kendi falıma bakıcam dedi dilek tutmam lazım dedi ve kız dedi ki ne dileği tuttun burak söylemem dedi,kızda " kulağıma söyle" dedi ben bundan cok rahatsız oldum..çıkışta hesap ödemeye gittiğimizde kız tekrardan burağa "manken koluma gir" dedi burak tekrardan sen enginin koluna gir demeye başladı...olay bu arkadaşlar
    şimdi 3 bucuk aydır beraberiz ve ben kıza soruyorum ki sen o gece buraktan hoşlandın dimi diyorum hayır ne alakası var diyo ben ozaman neden ona sürekli yakındın,benim senden hoşlandıgımı bildiğin halde burağa o hareketleri neden yaptın diyorum oda "nedeni yok " "bilmiyorum" falan diye cevap veriyor..Ben şöyle düşünüyorum kız bence o gece buraktan hoşlandı ama burak sürekli "sen enginin koluna gir o senden hoslanıyo" falan diyince kız buraktan ümidi kesti ve benimle beraber olmaya basladı yanlışmı dşünüyorum?
    arkadaşlar nolursunuz yardımcı olun ben 3 bucuk ay oldu ve hala bu konuyu kapatamıyorum sürekli düşünüyorum inanmicaksınız ama bazende sinirimden ağlıyorum kızıda perişan ettim sürekli bu konuları açıp,ama bana mantıklı cvp vermiyor...siz olsaydınız ne yapardınız ben bazen ayrılıgı bile düşünüyorum o gece enayi duruma düştüğümü düşünüyorum yanlış anlamayın ama bu kızın bu hareketini gördükten sonra ben avusturya vatandaşı oldugum için benim bisürü evim oldugu için benimle birlikte oldugunu düşünüyorum...yardımlarınızı acilen bekliyorum.okumaya zaman ayırdıgınız için sonsuz teşekkürler



  2. 2
    aybuke
    Usta Üye

    --->: Bu kızı bırakmalımıyım sizce?

    Reklam



    Böyle Bi Durumu Kabullenememen Normal.Sonuşta Bunu Senin En Yakın Arkadaşına Yapmış Ama Şu Anda Onunla Birliktesin Bunları Bi Köşeye Bırakıp Mutlu Olmayı Denemelisin.Ama Uzun Bi Süre Geçtikten Sonrada Hala Bu Düşünceden Kurtulamadıysan ve Kız Arkadaşında Sana Böyle Cevaplar Vermeye Devam Ederse Ayrılığı Düşün.Çünkü Onu Seviyorsan.Ayrıldığında Şu Ankiden Daha Fazla Kafana Taılacak Şeyler Olur.







  3. 3
    engin44444
    Yeni Üye
    aybüke hanım çok samimi söylüyorum bir bayanla bu konuyu paylaşmaya çok ihtiyacım var ben 3 bucuk aydan beri inanın kimseyle paylaşmadım ve düşünmekten beynimi yemek üzereyim onun için size çok ama çok teşekkür ediyorum..

    ben hiç bir zaman kız arkadaşımın benimle beraberken yanlış yaptığını görmedim ama sizce o gece ben enayi duruma düşmemişmiyim? yani o gece benim yakın arkadaşım burak kız arkadaşıma yüz verseydi sizce de kız burak lamı çıkardı birde ben bu kızla evliliği düşünüyorum sizce ne yapmalıyım







  4. 4
    aybuke
    Usta Üye
    Çok Fazla Şey Söyleyip Kafanızı Karıştırmak İstemiyorum Fakat Fakülteden Bahsediyorsunuz ve Bu Sizi Olumsuz Etkileyecektir.O Yüzden Psikolojik Bi Yardım Alıp Daha Kolay Çözüm Bulabilirsiniz.Kız Arkadaşınızada Sürekli Sormaktansa Ona Bura Yazdığınız Gibi Söylemeniz Saha İyi Olacaktır.Belkide Sizin Vereceğiniz Tepkiyi Görmek İçin Onlarıda Yapmış Olabilir.Sizin Ondan Gerçekten Hoşlanıp Hoşlanmadığınızı Anlamak İçin.

  5. 5
    Hasan
    Özel Üye
    yazdıklarını okudum , sen iyi sabretmişsin eğer o durumda ben olsaydım kesinlikle o ortamda 1 saniye dahi durmaz çıkar giderdim ki ( kaldı ) zaten o ortamda olmazdım çünkü içki olan ortamda her türlü şey olması doğaldır.

    içki içen bi insan zaten ne dediğini bilmez , ne yaptığını bilmez bir halde olduğu için ilk etapta bunları belki sarhoş iken yapmıştır diye düşündüm ama senin demene göre ayık kafa ilede nedensiz olduğunu söylemiş.

    3.5 ay çok uzun bir zaman değil ve unutma istisnalar hariç menfaatlar için kurulmuş bir düzenin alıp başını gittiği bir zamanda yaşıyoruz.

    senin sadece malın içinde seninle birlikte olması muhtemel ama bunuda bu şekilde düşünüp vebal almak istemem.

    en iyi kararı gene sen vereceksin , öyle aşklar nice yuvalar dağılıp gidiyor 3.5 ayda kimse aşktan ölmez bu yüzden mantıklı olanı düşün ve doğru kararı ver.

    ALLAH C.C hakkında hayırlısı ne ise onu nasip etsin İNŞAALLAH.

  6. 6
    LoveNess
    Bayan Üye
    Eğer gözü [ kendine göre ] yükseklerde olup sizi bir kenara atıyor ve [ kendine göre ]yükseklerden pekte karşılık alamayan bir kızsa ve " elindeki imkanları değerlendirme " düşüncesiyle size yaklaştıysa ki, herşey bunu gösteriyor , Umudu kesmelisiniz. Ayrılmalısınız.


  7. 7
    engin44444
    Yeni Üye
    Aybüke hanım ben onuda düşündüm hatta sordum beni kıskandırmak içinmi yaptın dedim hayır alakası yok dedi ondan hoşlandınmı dedim hayır ne alakası var diye bana aniden çıkışlarda bulundu her ona "o gece buraktan hoşlandınmı" diye sordugumda bana farklı cevaplar veriyor birkeresinde " tamam yüzü çok tatlı cocuk çok yakışıklı ama benim tipim değil" dedi ozaman neden onun elini tuttun koluma gir dedin bunları neden yaptın diye sordugumdada " bilmiyorum nedeni yok" diyor... benim kafama sürekli bu konuyu taktığımı biliyor ve burak bazen bizim ortama geldiğinde ben yanlış anlicam diye buragın gözlerine bile bakmıyor


    Hasan ayrıca sanada çok teşekkür ediyorum yorumun için...

  8. 8
    engin44444
    Yeni Üye
    o gece buraktan değil de benden hoşlandıgını söylüyor ama buna dair hiç bir hareket yapmamıştı hiç bir şekilde bana belli etmemişti offff yeter artık ya gercekten psikolojim bozuldu ne yapmalıyım bilmiyorum

  9. 9
    aybuke
    Usta Üye
    Eğer bu şekilde devam ederse onu ciddiye alma.Çünkü Burağın en yakın arkadaşın olduğu için ona ilgi göstermeyeceğini biliyor.Bu şekilde davranarak seni kendinden soğutup.Burakla bi ilişkiye başlayacak umudundada olabilir.

  10. 10
    engin44444
    Yeni Üye
    anladım teşekkür ederim yorumlarınız için...diğer arkadaşlarımın yorumlarını da bekliyorum

  11. 11
    rockman01
    Üye

    --->: Bu kızı bırakmalımıyım sizce?

    Reklam



    Usta yanlız değilsin bilesin bu bir.
    İkincisi Aynı Meseleler aynı zamanlarda yaşadım bende.
    Ve hiç uğraşma kardeş o zaman mutlaka öyledir ama padişahı gelse öyle idi demez kız:D
    o yüzden hiç takma oluruna bırak sen illa ki belli olacak takmamak en iyisi ki herşeyi bir tarafa bırak dediğin gbi ümidi kesmiş bile olsa artık seninle :D önüne bak:D arkasına bakanın göreceği tek bir yer vardır:D umarum biraz moral olurum:D


  12. 12
    engin44444
    Yeni Üye
    Kardeş inan biraz da olsa moral verdin bana yemin ederim ki çok sağol yaa...ama sorun şurda kardes ben o gece bunu yaptıgında bu kızın bakire olmadıgını k..ş..r oldugunu düşünmüştüm ama sonradan ben bu kızla ilişkiye girdim ve kızı bozdum kardes !!!! belki bana hepiniz kızıcaksınız ama ikimizde acaip sarhoştuk ve olanlar oldu bianda gelişti herşey...ben bu yüzden çok pişmanım ve ben bu burak konusunu actıgımda kız her seferinde aglıyor hayır ondan hoslanmamıstım diyor ozaman neden bu hareketleri ona yaptın bana karsı hoşlandıgına dair hiç bir hareket yapmadın diyorum busefer de bilmiyorum tam hatırlamıyorum diyip geçiştiriyor bu saatten sonrada kızdan ayrılamam diye düşünüyorum napıcam bilmiyorum çok bunaldım cokkkk depresyona girdim

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi