Aşık olduğum kız evleniyo

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Aşk Sevgi ve Aşk Doktoru Bölümünden Aşık olduğum kız evleniyo ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    egoturk
    Yeni Üye
    Reklam

    Aşık olduğum kız evleniyo

    Reklam



    Aşık olduğum kız evleniyo

    Forum Alev
    aşık olduğum kız evleniyo ve sırdasıymısım gibi bana anlatıyo yanında aglamamak içn kendimi zor tuttum başkasıyla evlenmesini hazmedemiyorum.kaybedecegim içinde cok üzülüyorum ne yapmalıyım...



  2. 2
    ~amylynnlee~
    Üye

    --->: aşık olduğum kız evleniyo

    Reklam



    itiraf et herşeyi göze alarak itiraf et en doğrusu bu;) çünkü evlenince zaten aranızda bir bağ kalmayacak en azından doğruları öğrensin belki bir umut vardır.. :)







  3. 3
    %RüMoŞ%
    Bayan Üye
    itiraf et herşeyi göze alarak itiraf et en doğrusu bu;) çünkü evlenince zaten aranızda bir bağ kalmayacak en azından doğruları öğrensin belki bir umut vardır.. :)
    Hiç Sanmıyorum Sonuçta Kız SevdiğiyLe EvLenmiyor mu Bence Bunu Yapma Hepten Gözünden Düşersin:S







  4. 4
    aybuke
    Usta Üye
    "Sırdaşıymışım" gibi diyorsun.Belkide ona aşık olduğunu anlamıştır ve ona açılman için sana herşeyini anlatıyordur.En iyisi bencede açıklamak çünkü evlendikten sonra daha zor olur.

  5. 5
    sagocu_kız
    Bayan Üye
    Daha sonradan neden açıklamadım ona aşık olduğumu diye pişman olmamak için herşeyi anlatın.
    Sonuç ne olursa olsun ilerde ''keşke'' demekten iyidir.


  6. 6
    xRockİnGirLx
    Süper Moderator
    Evlendiği zaman vicdan azabı duyabilirsiniz..

    Sonuçta o sizi bir dost gibi görüpte size içindekileri teker teker dökmüş , fakat sizin ona bakış açınız farklıymış..

    Gerçekten zor olsa gerek..

    Ama daha sonra keşke dememek için ne olursa olsun duygularınızı dile getirmelisiniz..

    Anlayışla duygularınıza saygı göstereceğini bilemem ama onunda içinde kalacağından eminim..


  7. 7
    LoveNess
    Bayan Üye
    İçinizde ki korun bir nebze sönmesi için herşeyi anlatmalısınız.

  8. 8
    sümeyye kapl
    Yeni Üye
    bencede anlatmalısın sonradan niye anlatmadım diye pişman olmaktan iyidir belki söylediğin anda tepki gösterebilir ama eminim biraz düşününce o da seni anlar.. ama eğer anlatmazsan o evlendikten sonra kendini yiyip bitirirsin benden söylemesi,,senden kara vermesi ;);)ama herşeyden önce vereceğin kararı sakin kafayla düşün derimm. .

  9. 9
    egoturk
    Yeni Üye
    yorumlarınız için çok teşekkür ederim.en mantıklısı açılmak olacaak galiba.ama onu bi daha görememek sesini duyamamak beni çok korkutuyor.evlendiğindede zaten göremicem bi daha.oyle de böylede gidecek.acaba benm için bi umut ısıgı olabilirmi :(

  10. 10
    boshayat
    Yeni Üye
    selam dostum benim de bir cift lafim var sana bak bana bende ayni senin gibi bir durumda idim olay 1989 benim gizli bir sevdigim vardi hergün beraber idik ben acilamadim oda benden bekliyormus aciklamayi ne yazik ki yapmadim o evlendi baska biriyle ben kaldim ortada icim yaniyor onca sene sonra bundan iki ay önce sinif bulusmamiz vardi o da ordaydi yanima geldi konustuk bana ne dese iyi?daha aciklama yapmiyacakmisin bunca sene sonra söyle artik dedi,bende konustum,21 yil gecti aradan herseyi anlattim ikimizde agladik o gün bir kez daha yikildim ama o artik evli bana da af edersin aval aval arkasindan bakmak düser. bak arkadaslar da diyor öylede böylede kayip edersin.fazla bekleme hayatin benim ki gibi boshayat olur.sayglarimla

  11. 11
    egoturk
    Yeni Üye

    --->: aşık olduğum kız evleniyo

    Reklam



    haklısın abicim.en yakın zamanda bitirmeliyim bu işi.artık bunu yapmam gerektiğine inanıyorum.:onay:

  12. 12
    sümeyye kapl
    Yeni Üye
    egotürk şu an aynı durumdayızz sayılır ama senin ki farklı benim de kaç yıldır tayfamın içinde olan bi sevdiğim var onun da çıktığı bi kız var ne yaşarsa gelip bana anlatıyoo çok zor durumdayımm anlayacağın.. anlattığı zaman onu susturup içimdekileri dökmek geliyo içimden ama bunu benden beklemez ya da aramız bozulur diye söylemeye cesaret edemiyorum ooooffffffffff yyyaaaaaaa sanki beynime yer edinmiş çıkaramıyorum aklımdan geceleri uyuyamıyorum ve en kötüsüde çaresizlikk artık o kadar içime kapandımm kii en yakın arkadaşımla bile konuşmak istemiyorumm...

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi