Bunu izleyipte gözyaşlarını tutamayacak olan yoktur herhalde

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Aşk Sevgi ve Aşk Hikayeleri Bölümünden Bunu izleyipte gözyaşlarını tutamayacak olan yoktur herhalde ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    x_fast
    Üye
    Reklam

    Bunu izleyipte gözyaşlarını tutamayacak olan yoktur herhalde

    Reklam




  2. 2
    Capital
    Üye

    --->: bunu izleyipte gözyaşlarını tutamayacak olan yoktur herhalde

    Reklam



    DAha Öncede İzlemiştim Ama Saol Bende Bunu Arıyom...







  3. 3
    x_fast
    Üye
    bişi değil kardeşim sende sağol







  4. 4
    x_fast
    Üye
    aşk ama süper bişi izleyin mutlaka

  5. 5
    suleyman12
    Yeni Üye
    bu zamanda nerde tamamen duyguları 12 den vuruyor.

  6. 6
    sago_98_kajmer
    Üye
    işte dostalar aşk böle bişey bn sevdimde ne olduu oda sırtımdan vurdu bnii bn bir neyse oda bnde kalsın PAYLAŞIMIN İÇİN SANA minetar borçluyum bana yine bu duyguyuu tattırdığın için dostum...

  7. 7
    x_fast
    Üye
    olsun dostum sen kendinden bir şey kaybetme sakın seni sevecek biri bir gün karşına çıkar inşallah umarım mutlu olursun...

  8. 8
    Yarasa
    Üye
    arkadaşlar sforuma bakmadan konu açmayın bence çünkü bu video nerdeyse beş altı yerde var ama paylaşım için genede tşk

  9. 9
    Gönülce
    Özel Üye
    emeğine yüreğine sağlık arkadaşım çok harika bişey bu.allah sevenleri ayırmasın

  10. 10
    el_hattab
    Üye
    evet bende gördüm ama yinede paylaşımın için saol...

  11. 11
    kırıkkalppp
    Yeni Üye

    --->: bunu izleyipte gözyaşlarını tutamayacak olan yoktur herhalde

    Reklam



    Çok güzel bir şey bu yaaa, zaten yaralıyım aşktan, bi de bunu izleyince iyice kötü oldum...

  12. 12
    vahsi_meLeq
    Yeni Üye
    izlemiştim daha önce süper bişi ama

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi