Oturarak Çalışanlara Metabolizmayı Hızlandırma Önerileri

+ Yorum Gönder
Sağlık ve Diyet Beslenme Bölümünden Oturarak Çalışanlara Metabolizmayı Hızlandırma Önerileri ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Sevinç
    Bayan Üye
    Reklam

    Oturarak Çalışanlara Metabolizmayı Hızlandırma Önerileri

    Reklam



    Oturarak Çalışanlara Metabolizmayı Hızlandırma Önerileri

    Forum Alev
    Soru: Alışkın olmadığım kadar gün boyunca çok fazla oturmamı gerektiriyor. Çok dikkatli yemek yiyorum ve haftada 3 veya 4 saat egzersiz yapıyorum, fakat kendimi çok kötü hissediyorum. Metabolizmamı nasıl çalıştıracağıma ve kilomu nasıl kontrol altında tutacağıma dair herhangi bir tavsiyeniz var mı?

    Cevap:
    The American College of Sports Medicine son günlerde, tam da sizin sorunuza hitap eden antrenman sıklığını ( haftada kaç kere), yoğunluğunu( ne kadar zor), süresini( her zaman ne kadar uzunlukta) anlatan antreman rehberi yayımladı. ACSM, bir kerede tüm bir egzersizi yapacak vaktiniz yoksa egzersizlerin daha kısa üç hamlesini yapmanın birçok sağlık yararı olduğunu buldu. Metabolizmanızı güçlendirmenizin en etkili yolu, egzersiz yapmaktır ve ACSM’a göre, kısa süreli aktiviteler yapmak, uzun aktiviteler kadar etkili olabilir.

    İşiniz istediğinizden daha sabit bir iş ise, her gün 3 tane 10 dakikalık antreman yapmak hedefiniz olsun. Nasıl? İşe gitmek için araba kullanıyorsanız, arabanızı iş yerinize uzak bir yere park edin ve kalan yolu yürüyün. Eğer toplu taşıma aracına biniyorsanız, bir veya 2 durak önce inin ve kalan yolu yürüyün. Bunlar sadece sizin egzersiz yapmanızı sağlayacak birkaç basit aktivitedir. Örneğin; her gün gidiş gelişinize hergün 20 dakika bu aktiviteyi eklerseniz ( her yol 10 dakika), molanız boyunca 10 dakika yürürseniz, her gün 30 dakika ek aktivite yapmış olursunuz. Bu her hafta 2,5 saat egzersiz yapmak demektir.

    Diğer bir opsiyon, patronunuzun çalışma yerinizi ayarlanabilir bir masa üstü ile donatıp donatmadığına bakmaktır, eğer öyle ise çalışırken ayakta durabilirsiniz.

    Bunun yanında zihinsel olarak, uyarıcı ve her gün 20 veya 30 dakika ayakta durmak vüdunuzu güçlendirecek ve aynı zamanda korkunç yayılmayı azaltabilecektir. Oturmaktansa ayakta durarak daha çok kalori yaktığınızı biliyor musunuz? Ortalama bir insan oturduğu bir saat boyunca 100 kalori, 1 saat ayakat duran bir insan ise 140 kalori yakar. Bu fark gerçekten önemlidir.

    Normal haftalık 3 veya 4 saatlik antrenman çalışmalarınıza %10 veya %15 daha eklemenizi düşünmenizi sağlayacak bir nokta daha. Hafta boyunca toplam kalori harcamanızı arttıracaktır ve yeni işinizin izin vermediği aktiviteler hazırlamanıza yardım edecektir. Ne yapmaya karar verirseniz verin, hemen başlayın, destek için bir arkadaş bulun ve antermanınıza sadık kalın.

    Liz Neporant





  2. 2
    EFRUMİE
    Bayan Üye

    Cevap: Oturarak Çalışanlara Metabolizmayı Hızlandırma Önerileri

    Reklam



    Sürekli oturarak çalışmak zorunda olananlar arada kalkarak hareket yapmaları ayakta durmaları aynı ortamda çalıştıkları kişilerle telefonla değil yanlarına giderek işlerini halletmeleri vücudun kasılmasını engeller.







+ Yorum Gönder
namaz kılmak kaç kalori yakar,  namaz kılmak kaç kalori yaktırır,  namaz kılmak kaç kalori,  namaz kaç kalori yaktırır,  namaz kılmak kaç kalori harcatır
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi