Kalori Yaktıran Egzersiz Hareketleri

+ Yorum Gönder
Sağlık ve Diyet Beslenme Bölümünden Kalori Yaktıran Egzersiz Hareketleri ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    RüzgarGülü
    Bayan Üye
    Reklam

    Kalori Yaktıran Egzersiz Hareketleri

    Reklam



    Kalori Yaktıran Egzersiz Hareketleri

    Forum Alev
    Kalori Yaktıran Egzersiz Hareketleri
    Kas gücünüzü yükseltmek için vaktinizi haftada 20 dakika bu egzersizlere ayırmanız yeterli...
    Çömelin
    Kalça ve diz bölgenizi çalıştırın!
    Destek almak için bir sandalye kullanın. Sandalyeye tutunarak dizlerinizi hafifçe kırın ve sonra yavaşça çömeliyor gibi yapın ve biraz bekleyip kalkın. Bu hareketi 10-15 kez tekrarlayın. Eğer bu hareketi düzenli olarak 25 kere tekrar ederseniz 2 kilo kadar verebilirsiniz.
    İleri hamle
    Kalça, diz bölgenizi ve bacak kaslarınızı çalıştırın!
    Bir ayağınız arkada bir ayağınız önce olacak şekilde çömelin ve elleriniz arkanızda birleştirin. Yavaşça arka ayağınızı kaldırarak kalçanızı hareket ettirin. Bu hareketi 5-10 kez tekrarlayın.
    Üst sırt kasları
    Omuz ve kollarınızı çalıştırın!
    Bir tabureye oturun ve bacaklarınızı kapalı tutun. Her bir elinize 5 kiloluk ağırlık alın, ellerinizi omuzunuza yakın şekilde tutun ve yavaşça kollarınızı önünüzde açıp kapatın. Bu hareketi 10 kez tekrarlayın. Haftada en az 15 kere yapmanız sizin için iyi olacaktır.
    Düz oturuş
    Omuz, kol kaslarınızı, sırt ve bel kısmınızı çalıştırın!
    Yere düz ve elleriniz yanınızda duracak şekilde oturun. Sırtınızı dimdik tutun. Egzersiz bandınızı ayaklarınıza sarın. Uçları elinizde kalacak şekilde kollarınızı ve kendinizi egzersiz bandı yardımıyla ileri-geri çekin. Bu hareketi 10-12 kez tekrarlayın.
    iVillage





  2. 2
    EFRUMİE
    Bayan Üye

    Cevap: Kalori Yaktıran Egzersiz Hareketleri

    Reklam



    Vücudu zorlayacak hareketler yağların yakımını kolaylaştırmaktadır. Çömelmek bacaklarını zayıflatmak isteyenlerin yaptığı bir egzersizdir. Bunun bir süre sonra elinize ağırlık yaparak deneyin.







+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi