İpod yardım

+ Yorum Gönder
Donanım ve Donanım Sorunlarınız Bölümünden İpod yardım ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    fedayi72
    Üye
    Reklam

    İpod yardım

    Reklam



    İpod yardım

    Forum Alev
    kardeşler bende bir ıpod var içine video atıyorum ama tanımıyor ipodların uzantısı nedir. mp4 attım yine tanımadı



  2. 2
    djyeminli
    Üye

    --->: ipod yardım

    Reklam



    kardeşim amv dir bulamazsan benle iletişim kur bensana yardımcı olurum







  3. 3
    diyaz
    Üye
    Arkadaşım sen ipodun içinden çıkan cd yi bilgisayarına yükle. orda video çevirme programı var. çevirebileceği dosyaların üzerine sağ tıkla komutu hatırlamıyorum ama çevir anlamına gelen bi komut var. bulursun zaten ona tıkla kendi çeviriyo zaten sonra ipoduna atabilirsin ve seyredebilirsin.







  4. 4
    djyeminli
    Üye
    Alıntı diyaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım sen ipodun içinden çıkan cd yi bilgisayarına yükle. orda video çevirme programı var. çevirebileceği dosyaların üzerine sağ tıkla komutu hatırlamıyorum ama çevir anl----- gelen bi komut var. bulursun zaten ona tıkla kendi çeviriyo zaten sonra ipoduna atabilirsin ve seyredebilirsin.
    yannış anlama ama ben bile bi şey anlamadım bunun farklı programları var bir çok ipod programı desteklemiyor amv formatı olması lazım bilmem anlata bildim mi ..!::mad:

  5. 5
    diyaz
    Üye
    ben de senin dediğinden bişey anlamadım. Saedece başımdan böyle bir şey geçti nasıl hallettiğimi anlattım ben. bir klip indirdim, ipoduma attım. açmadı tabii. Ben de kullanım klavuzuna baktım. Çevirmek için bir program olduğu yazıyodu. Onu bilgisayarıma yükledim. (İpodu aldığımda kutunun içinden çıkan cd.) daha sonra indirdiğim dosyanın üzerine sağ tıkladım, çevir dedim. bir program açıldı. gözattan dosyanın yolunu seçtim ve çevir butonuna tıkladım. İşlem bittikten sonra aynı klibi ipoduma attım. artık seyredebiliyorum. eğer soruyu yanlış anladımsa bilmem ama bana aynı sorun gibi geldi. Bi de sonradan aklıma geldi;
    Ben de webcam ile çektiğim videoları ipodumda seyredemiyorum. onları çevirmiyo. Belki de bu sorunla ilgilidir. Eğer çok kızmadıysan bu konuda bana yardımcı olabilirsin.

  6. 6
    djyeminli
    Üye
    http://fs04n4.sendspace.com/dl/3553f...onvert_357.rar

    buyur kardeşim indir kur kısa yolu masa üstüne gelmesse bilgisayarımdan programfilirsa gir MP3 Player Utilities 3.57 klasörüne gir orda bulursun sana kolay gelsin

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi