Türk insani izleyin görün yorumları

2. Sayfa BirinciBirinci 12
Müzik ve Eğlence Bölümünden Türk insani izleyin görün yorumları ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    gökçe34
    Özel Üye
    Reklam

    --->: türk insani izleyin görün yorumları

    Reklam



    Komik ya ... Emeğine sağlık ... :)
    ForumAlev --->: türk insani izleyin görün yorumları

  2. 14
    by_kosovali
    Üye
    adma bak hersey gunumuzde yolsuzluk olmus turkiyeden goturulup avrupada satiliyor diyo :)
    hakkaten bilgi sahibi olmada fikir sahibi olmak cok kotu bisey







  3. 15
    su deniz
    Üye
    tabi tabi kesin gümrükle bağlantılıdır ya da tarih hocasının dediği gibi deniz yoluyla kaçırılmıştır ee hoca bilmicekte biz mi bilicez deme :D:D halimize güleyim mi ağlıyayım mı bilemedim valla çok güzel bi paylaşımdı sag ol emegine saglık...







  4. 16
    racul
    Yeni Üye
    millietimiz çoğu şeyden habersiz ya

  5. 17
    sm29
    Üye
    ben ne diyeceğimi bilmiyorum inanın. çok utanıyorum.bukadar eğitimden uzak ve bukadar bilmiş boş bi toplumla yaşıyor olmaktan utanıyorum.çok kültürlü bi birey olduğumu iddia etmiyorum ama ben haddimi bilen bi insanım.en azından saçmalamamak için özen gösteriyorum.çok yazık ya öyle değilmi.....?

  6. 18
    YUTTURUK
    Yeni Üye
    yazık çok yazık yazık çok yazık ama vatandaş diyirse haklıdır.sürü psikolojisi neydersin :D

  7. 19
    Trakonya61
    Yeni Üye
    Ağlanacak Halimize gülüyoruz.. Vallahi yaa ne yazikki ( :


  8. 20
    2berkist
    Üye
    ben güleyimmi ağlayayamııım vay yazık yaa cok yazık

  9. 21
    esra987
    Üye

    --->: türk insani izleyin görün yorumları

    Reklam



    :D ne diyceğimi bilemiyorum çok komikler :D

  10. 22
    handay
    Yeni Üye
    evet çok komik de zaten 3 konu altta bugun bu videoyu yuklemiştim..sağlık olsun

2. Sayfa BirinciBirinci 12
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi