Türk Malı Dizisi Replikleri :D

Müzik ve Eğlence Bölümünden Türk Malı Dizisi Replikleri :D ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    seco00006
    Usta Üye
    Reklam

    Türk Malı Dizisi Replikleri :D

    Reklam



    Türk Malı Dizisi Replikleri :D

    Forum Alev
    Türk Malı Dizisi Replikleri :D :D

    Abiye Kuzu: … Ben gençken, yani bundan 3-4 ıı 5 sene önce kendi kendime bir ıı aa bir şey ıııı Aykut testi yaptırmıştım kendime, o zaman gerçekten üst sınırın bir alt gıdımında çıkmıştı benim puanım.O en üst sınırda da, baak, ünlü ressamAlbert Ainstein, ıı matematik profesörü Pascal, Pascal Nouman bunlar varmıştın.
    Zaten bizim cingöz prensesimize de bu mikkemmellikte bir erkek arkadaş, yani bizim Boğaziçi Üniversitesinde dediğimiz gibi boy Frenk yakışır.

    -----------------

    İstemek başarmanın karısıdır
    Sen moda trenlerini takip etmediğin için...
    Ünlü ressamımız Albert Einstein
    Ünlü matematikçimiz Pascal Numan
    Hollanda'nın başkenti Paris
    Biz Boğaziçi mezunları şöyle derdik...
    Temizlik İran'dan gelir
    Kitap en iyi tosttur
    Hayatımı yazsam orman olur
    Misafir girmeyen eve doktor girer
    Laf olsun torba kopsun
    Söz sükutsa gümüş altındır
    Komşu komşunun gülüne muhtaçtır..
    Geldim hayatımın hatası
    yaa mikemmel bi aileyiz
    Ne kadannnnnnnnn güzelmiş
    Evimi Cünüb yaptın
    Erman Litfeen Dünya Krosu değil Litfen !!
    Ayyyy ne kadaaannn güzeeel bii seeeesss
    aayy ne kadan iyi etmisim espirisko makinemi getirmekleeeeeeee
    Tavuklu Sazan Salatası ..
    Ne Demişler Söz Sukutsa Gümüş Altındır ..

    ---------------

    Abiye Kuzu: Ermann.. Sen ne kadan halden anlamayan çağdaşlıktan uzak bi kereste odunusun sana morallerim yerlerde hayata küsmüş durumdayım diyorum. Neden beni anlamaya çalışıp gönlümü almaya çalışmıyosun, neden bana sarılıp başımı okşamıyosun, neden içime umut tonurcukları serpiştirerek beni lehavilite etmiyosun nedeen. bana sarılmıyosun..

    ------------------


    Erman Kuzu: aferinn..sen Erman guzunun garısısın ni olursan ol erman guzunun garısısın duydun mu benii.. erman guzu erman guzudur..benim babam demohrat partinin ilçe meclis üyeleriylen bizzat parti teşgilatına katılıp tezeüraat yapmış adamdır bu lafımı unutma alkış tutmuştur

    Abiye Kuzu: yo unutacağımı zannetmiyorum napmış dedin?

    Erman Kuzu: tezeüraat

    Abiye Kuzu: yanlış kullanıyosun kelimeleri yanlış kullanıyosun

    Erman Kuzu: yaaa gonuşma saten canım sıkkın gonuşmaa..ben been öyle bir babanın oğluyum sende böyle bir insanın garısısın o yüzden kendi hareketlerine tikkat etmek zorundasın dışarda..lütfen lafımı bitirmeme müsade et benim hayata sağlam bi bakış açım var lütfen lütfen diyorum..sakın olaki benle bu tür konularda tartışma

    Abiye Kuzu: Sen bana bi insanın karısısın dedi de mi..bi insanın karısısın dedin..

    Erman Kuzu: İveeet..her zamanda..her zaman da arhasındayım nooldu

    Abiye Kuzu: İnsan diyince şaşırdım :D

    -------------------

    Erman Kuzu : Nirelisin sen...
    Yönetmen : Sinop..
    Erman Kuzu : Olsun Olsun ..

    --------------------------

    Abiye Kuzu: beyfendi beyfendi kendinize geliniz.. benim kardeşim hakkında bu şekil rencide edici zincirleme sıfat tantanaları kullanmanıza izin verreemem..Erman Kuzu: Ben gaçtım postaneye gidiyorum

    Abiye Kuzu: aaa..ermaann..kahvaltını etmeden mi gideceksin işe

    Erman Kuzu: gahvaltını mı ?

    Abiye Kuzu: Evet erman..kahvaltını..

    Erman Kuzu: noluyo lann..lan ne yaptın sen kendini laan..

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Erman Kuzu: Abiye bu ne gızz

    Abiye Kuzu: Kahvaltıı

    Erman Kuzu: gızım alacakaranlık kuşağındamıyız biz anlamadım . yani bizim mutfagımızda böyle mükellef bir kahvaltının ne işi var ? hayırdır ?

    Abiye Kuzu: Ben bu sabah erkenden kalktım. Sen o kadan güzel, o kadan dalından yeni kesilmiş bir oduncasına mışıl mışıl uyuyodun ki seni uyandırmaya kıyamadım. Hemen altıma aşortmanlarımı geçirdim kendimi çarşıya attım. Önce bir taş fırına girdim, ordan fırından yeni çıkmış taptaze bir odun ekmeği aldım senin için ve o esnada hep seni düşündüm Erman. Bir ekmek bir insanı ancak bu kadan güzel anlatabilirdi bana..

    __________________




    :D:D




  2. 2
    İLKİN
    Bayan Üye

    Cevap: Türk Malı Dizisi Replikleri :D

    Reklam



    bu dizde abiye kuzuyu anlamak çok zordu nasıl bi karakter yazılmışsa han gi kültürü yansıtıyorsa anlaşılması zor erman karakteri türk aile yapısında var doğal bir karakter







5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi