+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 23
Programlar ve Ekran Koruyucu Bölümünden Aquarium Desktop (masaüstü akvaryum) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 25
    Hasan
    Özel Üye
    nie inmiyo bu
    indiremedim
    bana
    yardım edin
    Siz indirememişsiniz.

    Aşağıdaki Örnekten Yola Çıkarak İndirebilirsiniz.


    Örnek Anlatım

    Rapid'ten Dosyayı İndirmeyi Bilmeyen Arkadaşlar Var ise Resimli Anlatımı Yaptım

    • Öncelikle 1. Mesajdan Linke Tıkla
    • Açılan Sayfadan Free User Tıkla
    • Sürenin Dolmasını Bekle.
    • Süre Dolduğunda Download Butonu Çıkacak Ona Tıkla ve Yüklemeyi Başlat.



    Yudumla --->: Aquarium Desktop (masaüstü akvaryum) Hakkında Konu

  2. 26
    yurnaldinho
    Yeni Üye
    arkadaşlar bunun sesini nereden ayarlıyoruz ayrıntılı anlatırsanız sevinirim.
    işletim sistemim vista premiıum şimdiden teşekkürler:confused::confused::confused:

  3. 27
    Hasan
    Özel Üye
    arkadaşlar bunun sesini nereden ayarlıyoruz ayrıntılı anlatırsanız sevinirim.
    işletim sistemim vista premiıum şimdiden teşekkürler
    Merhaba Kardeş.

    Yapman Gerekenleri Aşağıda Kısaca Açıklayıp Resimli Olarak Gösterdim.

    1 ) Sağ Alt Ekrandaki İkona Tıklayın.
    2 ) Optionsa Tıklayın.
    3 ) Background Sound İşaretleyin

    Sonuç Ses Açılacaktır.

    Aynı Şekilde İşareti Kaldırarak Sesi Kapatabilirsiniz.




  4. 28
    aliahci1993
    Yeni Üye
    eywallah kardesde bişey sorcam rar şifresi falan varmı

  5. 29
    Hasan
    Özel Üye
    eywallah kardesde bişey sorcam rar şifresi falan varmı
    hayır rar şifresi yok , direkt indirip dosyaları çıkarabilirsiniz.

  6. 30
    Hasan
    Özel Üye
    sa arkadaşlar aceba bu Xp de çalışıomu ??
    evet çalışıyor.

    bu setupta bişi istiyo ne yazıca<z
    dosya içerisinde bir program daha var oa tıklayın ve ordan numara alıp yapıştırın.

    kurulum başlar

  7. 31
    Hasan
    Özel Üye

    --->: Aquarium Desktop (masaüstü akvaryum)

    bu linke tıklayın.
    http://rapidshare.com/files/34014319/deskop_akvaryum.rar.html

    açılan sayfadan Free User 'e Tıklayın.

    Daha Sonra süre Çıktığını Göreceksiniz Süre Bitince Download Yazısına Tıklayın Tamamdır.

  8. 32
    kobracebi
    Yeni Üye
    nasıl indire bilirim arkadaşlar yardım edermissinz

  9. 33
    tirilyeli
    Yeni Üye
    emeğinize sağlık çalıştırdım çok güzel sağolasınız

  10. 34
    sema__
    Yeni Üye
    ben sımdı nasıl ındırıcem bısey yokkı burda

  11. 35
    Ziyaretçi
    yorumlardan güzel proğrama benzior bakalım nasılmış

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 23
masaüstü arka planı hareketli,  masaüstü arka plan,  hareketli duvar kağıtları,  bilgisayar temaları indir,  animasyon masaüstü duvar kağıtları