Emo' dan Baygınlık Geldi Fan Club ..

+ Yorum Gönder
14. Sayfa BirinciBirinci ... 111314
Müzik Köşesi ve Fan Club Bölümünden Emo' dan Baygınlık Geldi Fan Club .. ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 157
    siyah_in_ci
    Usta Üye
    benide alın benide ne anlıyorlar bilmiorumki o anlamsız şekillere girince:P


  2. 158
    Gönülce
    Özel Üye
    aSsude , navruz ve siyahinci

    İsteginiz doğrultusunda gruba dahil edildiniz .

    :)


  3. 159
    zafer123
    Özel Üye
    NeReYe KaFaMı ÇeViRSeM eMo BıKTıM BeN BuNLaRDaN.




    bunlar kendi içlerinde çeşitli kollara ayrılır. ilk kesim mantıken emo kid olmakla beraber; sevgilisinden yeni ayrılmış tiplerdir. esasen emoyla falan alakaları yoktur. ayrılma sonrası sendromları olarak önce sakalları kesip sonra sırtlarına yeşil hırkalarını geçirip; mütemadiyen alkol alıp, eski sevgilisinin evinin etrafında dolaşmaktadırlar. amaç bir nebze de olsun sempatik görünmektir. küçük emrah kaşları ve tertemiz bi suratla herşeyin eskisi gibi olmasını dilemekten başka çareleri yoktur. zararsızdırlar.


    ikinci kesimdekilerin tipleri de bunlara benzer ama aradakı tek fark; göze çekilmiş sürme detayıdır. ilk bakıldığında anlaşılmayan bu detay yakından bakıldığında farkedilecektir. saçlar özenle yana ayrılıp yapıştırılmış, gözlere yerine göre siyah yerine göre kahverengi olarak çekilen sürme, popüler bir emo grubunun tişörtü, kıçlarından düşen kadife pantolon, ayakta genellikle converse (yerine göre adidas) -ama kesinlikle nike değil- ve olmazsa olmaz yeşil devrimci hırkası ile surattaki ağlak ifade ile şahane ekmek yerler. bunlar ya zamanında kendilerini saça sakala verip; siyahları çekip pis metalci ortamlarından kopan insanlardır veyahut her ortama ortama uyum sağlayan, bukalemun karakterli best of insanlarıdır. genellikle bi kaç grup dışında emoyla pek ilgilenmezler. onlar için önemli olan carpe diemdir. ekseriyetle uzak durulması gereken tiplerdir.


    üçüncü kesim ise nu-metal geçmişi olan sivilceli ergen gençlerdir. nu-metal miyadını doldurup bittiği için; yükselişte olan emoyu seçmişlerdir. onların sakalları zaten çıkmadığı için traş olmak gibi bir sorunları yoktur. ayaklarındaki converseler, geçmişten kalma korn tişörtleri ve ağızlarındaki diş telleri ile kolayca tanınabilirler. amacları sadece dikkat çekmektir. müzik bilgileri olmadığı için kolaylıkla yakayı ele verirler. pogo çıktığında ilk kacan bunlardır. ilgi göstermeyince giderler.


    son kesim ise gerçekten emo kid olanlardır. bunlar şekille ilgili kaygıları yoktur. sürekli bir hüzün ve casually dressed and deep in conversation halindedirler. kral insanlardır. genelde bu kişiler gönül insanı olup; sxe felsefesini ucunda kenarından benimsemişlerdir. uzun ilişki adamlarıdır. kalpleri çabuk kırılır. göğüste uyutulup, sevilmesi gereken muhteremlerdir.


  4. 160
    mami96
    Emekli
    Benide alınız listeye Sayın Moderatörüm.

    Bunların hem net ortamındaki yazışma tiplerinden Türkçeyi daha çok bu tipler katletmektedirler.Bunlardan artık baygınlık geldi.Özgürlük özgürlük tamamda arkadaşım genel konum sana karşı hiç mi utanmıyorsun acaba?

    Ben bunlara;

    -[E]vcilleştirilmiş[M]odern[O]dunlar diyorum.

    O yüzden benide bu listeye eklemenizi istemekteyim.

  5. 161
    ÆSiя
    Özel Üye
    Ehehe konuda hortlasın bende katılayım bu kılaba :p eklermisiniz benide :)

  6. 162
    gökçe34
    Özel Üye
    agora, HaZzaLL ve ÆSir gruba dahil edildiniz.

  7. 163
    necati333
    Üye
    Benide Alın yha bari ark. ne kadar köü bişi yaptıklaırnı anlasınlar:(

  8. 164
    Halkorku
    Yeni Üye
    emo nun açılımı evcilleştirilmiş maymun ordusu

  9. 165
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    Bi Televizyon Programında Emolar Hakkında Bi Yorumu Vardı ..

    Diyor ki : Dışarda Gezerken ' Aaa Aşkı Memnunun Kitabı Çıkmış ' Diyebilecek Kapasitedeler .

    :p


  10. 166
    blackex_16
    Özel Üye
    Mehmet alemsin ya küçük emo oLmus bu ya :D hala tartışılıyo bu konu ya :D

    benden de Bi emo resmi :D:D

  11. 167
    Hozukcan
    Emekli
    benıde ekleyin bu fun cluba lütfen.

    bence emoluğu rezil etmiş bu kişi ya iğrenç

    Bir Kaç Kronik Emo Vakaları da Benden

    Bişey dikkatimi çekti .. Emocular ; yüzlerinden , gözlerinden utanıyorlar galiba Baksanıza her resimde kapalı

    bu yoruma katılıyorum ve diğerlerini şiddetle kınıyorumm

    emo kızmı erkekmi ya tam anlayamadım

    YapRock abla git gide büyüyo muyuz ne

    Bncede.. nese biz paylaşımlarımıza dewam edelim

    YapRock ablam benide ekler misin listeye ?

    Eklenme Talebiniz Doğrultusunda Eklendiniz .

    Bende Katilmak Istiyorum Bu Gruba =)

    Beni de ekler misiniz, bıktık hakkaten..

    Onlara uyuz oluyorum

    benide eklersen sevinirim

    Yaprock abla sabah sabah güldürdün beni

+ Yorum Gönder
14. Sayfa BirinciBirinci ... 111314
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi