Emo' dan Baygınlık Geldi Fan Club ..

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 2346 ... Sonuncu8Sonuncu9
Müzik Köşesi ve Fan Club Bölümünden Emo' dan Baygınlık Geldi Fan Club .. ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 25
    BeRaT
    Emekli
    Reklam

    --->: Emo' dan Baygınlık Geldi Fan Club ..

    Reklam



    Tek Bir Şey Söyleyecem Sonra Hiç Bİr Şey Yazmayacam...
    İsteyen İstediğini Olur Ve Bu Kimseyi İlgilendirmez..,


    Yudumla --->: Emo' dan Baygınlık Geldi Fan Club .. Hakkında Konu

  2. 26
    death-girl
    Üye
    banada artık emo dan baygınlık geldi internette nereye baksam emo resimleri emo makyajı yeter diyorum artık.... benide bu fan cluba üye yapar mısınz lütfen

  3. 27
    Börtecine
    Emekli
    Davul olur zurna olur tar olur
    Türküler susmaz dostum bir destan olur
    Yağmur olur dolu olur kar olur
    Türküler susmaz dostum türküler susmaz
    Türküler susmaz türküler güler
    Akan sulardan daha özgür türküler
    Uçan kuşlardan daha özgür türküler
    Halay olur zeybek olur bar olur
    Her gönülde başka başka yar olur
    Dert çeken oldukça türkü var olur
    Türküler susmaz dostum türküler susmaz


    En Güzel Cevabı Zara Veriyor Türküsünde:)


  4. 28
    Gölge Adam
    Usta Üye
    bu emo ne demek tam anlamadım ben adanım adı emrah mı ney:D:D:D

  5. 29
    psikogizem
    Üye
    ablacım beni de ekler misin çünkü gerçekten saçmaladılar artık

  6. 30
    Berrak2
    Emekli
    Emo hakkında bildiğim iki şey saçma ve özentilikten ibaret oluşudur..
    Bende Emolara hayır diyorum ve ismimin eklenmesini rica ediyorum..

  7. 31
    Börtecine
    Emekli
    Ben mesaj yazmıştım ama ismimin eklenmesini söylememiştim benimde ismim eklensin lütfenn:)

  8. 32
    Reloladed
    Emekli
    Herkes EMoya Hayır desin Emoculara İlgilenmiyor zaten :D

    Siz Devam Edin Hayır deyin :)

    Devam Yaprak abla devam ...


  9. 33
    metallica_irm
    Üye
    durmadan nereye baksam emo yazısını görüyom artık sıkılmaya başladım benim ismimi de ekler misiniz

  10. 34
    PiSik0
    Emekli
    tmm emo biraz farklı artık ona herkes yorum yapabilir

    kimisine göre tarz kimisine göre saçmalık

    herşey yerinde ve yeterinçe gzldir bu konu yani emo konusu

    bence fazla oldu bende emo paylaşımı yaptım ama

    herşey yeterinçe olaçak aşırıya gerek yok

    benide ekleyin pembe listeye ;)


  11. 35
    yıldızçiçeği
    Usta Üye
    özenti olan gençliğimizin bi parçası olmak istemiyorum benide eklersen sevinirim...

  12. 36
    wody
    Emekli

    --->: Emo' dan Baygınlık Geldi Fan Club ..

    Reklam



    güzel bi konu olmuş banada baygınlık geldi emo'dan benide eklermisin yaprock.
    yıldızçiçeği resimler güzelmiş :)

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 2346 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi