Temel fıkraları...(slayt)

+ Yorum Gönder
Sohbet Forumları ve Fıkra Bölümünden Temel fıkraları...(slayt) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    ysn6
    Yeni Üye
    Reklam


  2. 2
    bakoyoko
    Üye

    --->: temel fıkraları...(slayt)

    Reklam



    paylasımın ııcn tskkr ama hep fıkralarla zaman gecırmeyelım demı baska konularada yonemlım







  3. 3
    ysn6
    Yeni Üye
    valla kardeş ilk defa fıkrayla ilgili bir konu açtım....







  4. 4
    bakoyoko
    Üye
    hayır sabahtan berı forumu kontrol edıyorum senden oncede herkes nerdeyse fıkra gondermıs

  5. 5
    ysn6
    Yeni Üye
    iyi ya sabah sabah neşelenelim dimi yani...tamam senin dediğin olsun birdaha fıkra koymiycam ;)

  6. 6
    bakoyoko
    Üye
    yok kardes estf ole bısı demek ıstemedım ama yınede paylasımın ıcın saol ama konuları bıraz kontrol edıp koyarsanız hem senın acından daha ıyı olur hemde sıtedekı arkdaslar acısından demı ama? bu arada +rep

  7. 7
    ysn6
    Yeni Üye
    ya kardeş sağol bu rep meselesi nasıl oluyor bir türlü çözemedim bi anlatsan çok iyi olur baboyoko kardeş :)

  8. 8
    bakoyoko
    Üye
    Alıntı ysn6 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya kardeş sağol bu rep meselesi nasıl oluyor bir türlü çözemedim bi anlatsan çok iyi olur baboyoko kardeş :)
    kardes bu arada ismim BAKOYOKO rep meslesı avatar resimlerimizin altındakı terazı butonu ıle oluyo oke?

  9. 9
    Yarasa
    Üye
    insanların neşelendirmek güzeldir ama sırf vaktimizi neelenmek içinde harcarsak olmaz insanların kendilerini gelitirecekleri alanlarda paylaımlar yapmak daha iyidir bence paylaımın için tşk

    yanlış anlama eleştiri yapmıyorum

  10. 10
    ysn6
    Yeni Üye
    tamam dostum düzeltiyorum pardon bakoyoko...beni aydınlattığın için sağol..teşekkür ederim...iyi eğlenmeler...ysn6

  11. 11
    MannaH
    Yeni Üye

    --->: temel fıkraları...(slayt)

    Reklam



    link olmus yenilermisiniz:o

  12. 12
    hurdaAdam
    Emekli
    her zaman fıkra olursa trt1 birdeki doğru söler
    BENDE YALAN YOĞ FILAF YOK

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi