DR.MATRİX 6 - 2 ULtRaDRagoN

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Yudumla ve Forum ALev Gazetesi Bölümünden DR.MATRİX 6 - 2 ULtRaDRagoN ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    DR.MATRİX
    Özel Üye
    Reklam

    --->: DR.MATRİX 6 - 2 ULtRaDRagoN

    Reklam



    Yaa 3 farka çıktıktan sonra fifa senin tarafını tutarsa olucağı o dua et bugün oynayamadım başka zaman CPT-Shadow a yaptığımı yapıcam sana :D:P
    Bugün oynayamadım diyorsun ama :D Cpt-Shadow 6-2 yenmişsin :p

    Bence her zaman böylesin :)

    ForumAlev --->: DR.MATRİX 6 - 2 ULtRaDRagoN

  2. 14
    gece_perisi
    Bayan Üye
    bravo canım =) başarılarının devamını dilerim:):)







  3. 15
    Osmanlı Torunu
    Özel Üye
    Bugün oynayamadım diyorsun ama :D Cpt-Shadow 6-2 yenmişsin :p

    Bence her zaman böylesin
    yakistiramadim bende onu yendim yapma boyle korkuyor oynamaya hadi gel diom vaktim yok diooo 6-1 skor az degil







  4. 16
    ULtRaDяagoN
    Usta Üye
    Bugün oynayamadım diyorsun ama :D
    Cpt-Shadow 6-2 yenmişsin :p

    Bence her zaman böylesin :)

    Tamam şahinede yüklediler çimentoları =) Ayrıca 9 kişiyle mi yenmiştin ? Yanlış olmasın senin kadron tamdı şahin :rolleyes:

    bak bakayım kim daha çok kart yemiş :eek:



    yakistiramadim bende onu yendim yapma boyle korkuyor oynamaya hadi gel diom vaktim yok diooo 6-1 skor az degil


    Gündüz vakti girmiyorsun ki yapalım senle maç bak 2 gündür boşum hep akşamları geliyorsun maça vaktim olmuyor ki yarın 16.00 dan sonra gel :rolleyes:

  5. 17
    DR.MATRİX
    Özel Üye
    Bir 6- 2 lik skor daha :o

    şimdi oynuyordum dk 84 : 6-2 yeniyordum hamachi ağı bozuldu

    biraz sinirlenmişe benziyor..



    BEnim amacım bu değil sadece eğlencedir.. kırıyorsam özür dilerim. sadece oyun bu oyunda olan oyunda kalsın.


    buda son gol sonrası :

    skor : 6- 2 idi

  6. 18
    ULtRaDяagoN
    Usta Üye
    6-2 değildi ki bu 5-2 idi :p ayrıca bunu niye koydun ki foruma :D

  7. 19
    Osmanlı Torunu
    Özel Üye
    benim seninle kaybettigim mactada 1 kirmizi kartim vardi onur abi

  8. 20
    ULtRaDяagoN
    Usta Üye
    Alıntı Cpt-Shadow Nickli Üyeden Alıntı
    yakistiramadim bende onu yendim yapma boyle korkuyor oynamaya hadi gel diom vaktim yok diooo 6-1 skor az degil


    Şahin bak kardeşim; bir kere yendin diye kendini uçurdun gittin söz etmedik 6-2 yenildin birşey demedik

    besiktasa degil sakaryaya bile yenilirdi o Dr.Matrix En Iyi cevabini verdi

    Benimde 6-1 skorum yani Artik dusun onur abicim


    Çok biliyorsan gelseydin o zaman dün akşam sakarya değil ibb ile yenilmezdim sana :mad:

    Bir kere bıraktım yendin diye hemen uçma havalara.

    Bunlar seninle oynadığım ikinci ve son maçlar!!!

  9. 21
    DR.MATRİX
    Özel Üye

    --->: DR.MATRİX 6 - 2 ULtRaDRagoN

    Reklam



    Futbol bu ama abartmaya gerek yok ;

    Eğlence için oynayalım , kalp kırmak için değil. !

  10. 22
    crayziso
    Usta Üye
    Türk milletinin özelliği herkes anasının karnında çıktığı gibi Futbol, Siyaset, ve Din konusunda uzmandır.

    Sanırım kapansa iyi olacak

  11. 23
    hüso_fener
    Usta Üye
    dr abi ne yaptın ya önüne gelene 6 tane çakıyon bravo ben en fazla 3 farkla galibiyet aldım şimdiye kadar bravo:)
    onur abi önümüzdeki maçlara bakıcaz artık:D

  12. 24
    Hozukcan
    Emekli
    maşallah bi oyunu devlet meselesine döndürmüşsünüz aferim size kavga ediyorsunuz bide:mad::mad:..

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi