Oylarınızla 14. Haftanın Konuğu wody

Konu Kapatılmıştır
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Üyelere Özel ve Forum Alev Haftanın Konuğu Bölümünden Oylarınızla 14. Haftanın Konuğu wody ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    wody
    Emekli
    Reklam

    --->: Oylarınızla 14. Haftanın Konuğu wody

    Reklam



    asude

    Tebrikler Volkancım ;)


    tşk ederim abla :)

    Çok uzatmadan hemen soruyorum , hayattaki en büyük idealin nedir ?

    başarılı, yüksek rütbeli bi asker olmak istiyorum..

    zelihaa
    sinirli birimisin ?

    hayır pek diil, sinirlenincede kendime hakim olabiliyorum
    ForumAlev --->: Oylarınızla 14. Haftanın Konuğu wody

  2. 14
    wody
    Emekli
    Tebrikler Volkan :)
    tşk ederim (:
    En Büyük Pişmanlığın Ne Oldu ?
    insanlara werdiğaim değer sanırım
    Benim Hakkımdaki Düşüncelerin Nelerdir ?
    seni görünce yapacağımız mangal partisini düşünüyorum :D senin hakkındaki düşüncelerim burda yazdim xd http://mumsema.net/uyelerimiz-hakkin...ml#post1246180








  3. 15
    RüzgarGülü
    Bayan Üye
    Biricik Kankam Dostum, Sırdaşım, Kardeşim Öncelikle Tebrik Ederim

    Sorularım; 1) "KANKA" Kelimesi Senin İçin Ne İfade Ediyor ?
    2) Hayatta Vazgeçemediğin 3 Şey ?
    3) Bugünlerde Sıkça Dinlediğin Şarkı ?
    4) Karşı tarafta olmaması gerekir dediğin 3 özellik ?
    5) Benden Ala Gıcık Tanır mısın :p
    6) Forumda En Beğendiğin Nick? (Sadece Nick Olarak)
    7) Beni Bana Anlatır mısın :D

    Kolay Gelsin Kanka, Umarım Sorularımla Terletmemişimdir :p:onay:








  4. 16
    meteoman
    Usta Üye
    tebrikler volkan

    nickinin anlamı nedir ;p

  5. 17
    wody
    Emekli
    Biricik Kankam Dostum, Sırdaşım, Kardeşim Öncelikle Tebrik Ederim

    tşk ederim knka :p

    Sorularım; 1) "KANKA" Kelimesi Senin İçin Ne İfade Ediyor ?
    herkese söylenemiyecek bi kelime.adı üstünde kan kardeşim yani, çok şey ifade ediyor.

    2) Hayatta Vazgeçemediğin 3 Şey ?
    internet,sigara,telefon :p

    3) Bugünlerde Sıkça Dinlediğin Şarkı ?
    Ercan Demirel - Hesap



    5) Benden Ala Gıcık Tanır mısın :p
    yok sen teksin :p

    6) Forumda En Beğendiğin Nick? (Sadece Nick Olarak)
    muamma.şair

    7) Beni Bana Anlatır mısın :D
    sen.. hep işle meşgul olan dersti konu atmaydı faln.. gıcık oluyorum buna ,çalışkan birisin :p sonra çok tatlı birisin :p bazen deli oluyosun :p
    kararlı,dürüst,çok meraklı mehtapsın :p

    Kolay Gelsin Kanka, Umarım Sorularımla Terletmemişimdir :p:onay:

    terledim bile :P :D



    meteoman

    tebrikler volkan
    tşk ederim :)

    nickinin anlamı nedir ;p

    yukardada yazdım, hiç bi anlamı yok sallama bi nick


  6. 18
    LoveNess
    Bayan Üye
    Tebrikler :) :)

    Pc Konusunda Kendini Ne Gibi Bir Konumda Hissdiyorsun ?

    Bana Beni Anlatır Mısın ? :D

    Seni Anlatan Bir Cümle .. ?

    Msn ' de Kullandığın ve En Sevdiğin Smileyi Upload Edip Buraya Koyar Mısın :D ?

    En Sevdiğin Şarkı ?

    Benle Okey Oynar Mısın ? :p


  7. 19
    wody
    Emekli
    Tebrikler :) :)
    tşk ederim :)

    Pc Konusunda Kendini Ne Gibi Bir Konumda Hissdiyorsun ?
    orta derece diim

    Bana Beni Anlatır Mısın ? :D
    bnm tanıdığım sen.. sıcakkanlı,istediğini bilen,saygılı, temiz kalpli, tatlı, şeker birisin :)

    Seni Anlatan Bir Cümle .. ?
    beni anlatan cümle yok

    Msn ' de Kullandığın ve En Sevdiğin Smileyi Upload Edip Buraya Koyar Mısın :D ?


    En Sevdiğin Şarkı ?
    cingıl bels :p

    Benle Okey Oynar Mısın ? :p
    oynarız tabi :p


Konu Kapatılmıştır
2. Sayfa BirinciBirinci 12
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi