Şarkıların isimlerini alt alta okuyun..:)

+ Yorum Gönder
Sohbet Forumları ve Garip ve Esrarengiz Olaylar Bölümünden Şarkıların isimlerini alt alta okuyun..:) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    fatalist
    Yeni Üye
    Reklam

    Şarkıların isimlerini alt alta okuyun..:)

    Reklam



    Şarkıların isimlerini alt alta okuyun..:)

    Forum Alev
    yıldız tilbe - seni o sanmıstım
    hande yener - üzgünüm o kadın ben degilim
    çelik - afedersin
    izel - eyvallah


    *****

    berksan - öpüşelim mi
    petek dinçöz - git işine
    kenan doğulu - bir kereden hiçbirşey olmaz
    gülben ergen - kandıramazsın beni

    *****
    çelik - benimle evlenir misin
    kayahan - neden olmasın
    gülben ergen- teşekkür ederim
    tan - rica ederim

    *****bomb - sen hiç sevdin mi
    hülya avşar - sevdim
    tarkan - kimdi
    kutsi - sana ne
    ibrahim tatlıses - haydi söyle
    sezen aksu - adı bende saklı
    ebru gündeş - erkeksen söyle
    seda sayan - o kendini biliyor
    özcan deniz - yalvarırım

    *****
    ibrahim tatlıses - sabuha
    a. nur yengi - ay inanmıyorum
    ajda pekkan - o benim dünyam
    petek dinçöz - zevksiz sende

    *****dj yılmaz - bir kere versen nolur yani
    kenan doğulu - olmaz
    candan erçetin - neden
    yıldız tilbe - arkadaşımın aşkısın
    gülşen - canın saolsun
    __________________



  2. 2
    naz_ebru
    Üye

    --->: Şarkıların isimlerini alt alta okuyun..:)

    Reklam



    güzelll olmuş bea nerdende buldunn yada senmi düşündün kardeşş emeğine sağlıkk







  3. 3
    metallica_irm
    Üye
    hehehehe ellerine sağlık ya süper olmuşş







  4. 4
    BeKooO...!!!
    Usta Üye
    vayyyyyy be süppppppperrr bişey olmuş yaa.....++rep++....;););)

    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  5. 5
    FeekAny
    Emekli
    okudum yarıldm o kdar harika bi paylaşm

  6. 6
    ugurbaki
    Özel Üye
    geççekten güzeller... sağol

  7. 7
    yYmRr
    Üye
    gerçekten süper sen yaptıysan bayaı uğraşmışsın emeğine sağlıkk:D

  8. 8
    yıldızçiçeği
    Usta Üye
    güzel olmuş teşekkürler paylaşım için:)

  9. 9
    *sisi*
    Üye
    çok güzel olmuşlar ellerine sağlık:)

  10. 10
    kalbimsin06
    Üye
    güzel emeğinize sağlıkkkk

  11. 11
    zeynep_hepsi
    Yeni Üye

    --->: Şarkıların isimlerini alt alta okuyun..:)

    Reklam



    çok güzel olmuş emeğine sağlık uğraşmısındır

  12. 12
    efendimiz
    Üye
    +repp :) süper çok gldüm haha

+ Yorum Gönder
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi