Dimdik Saç ModeLi ve Sonu!

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Garip ve Esrarengiz Olaylar Bölümünden Dimdik Saç ModeLi ve Sonu! ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Börtecin_1
    Üye
    Reklam

    Dimdik Saç ModeLi ve Sonu!

    Reklam



    Dimdik Saç ModeLi ve Sonu!

    Forum Alev
    1970'lerde, saçları dimdik, yukarıya doğru kalıp gibi yaptırmak moda olmuş. Buna uymak için insanlar saçlarını yaptırıyo, haftalarca da yıkamıyolarmış. Bir liseli kız, okulundaki en yüksek saç yarışmasını kazanmak için saçlarını bu şekilde yaptırmış. Eve dönerken saçları örümcek ağına takılmış ama farketmemiş. Okuldaki yarışmayı kazandıktan sonra saçlarını bi'kaç hafta yıkamamış. E havasını atacak ya, banyoya kafasına bi torba geçirip giriyomuş.

    Bi gün okulda sınav olurken kız aniden, şak diye bayılmış. Hastaneye kaldırmışlar, fakat maalesef kurtaramamışlar. Doktorlar ölüm nedenini anlamak için otopsi yaparken, kızın saçlarını aralayınca morgu binlerce örümcek basmış. Meğerse kızın takıldığı ağdaki örümcek, kafasının içine yumurtlamış ve o örümcekler sonraki birkaç hafta da kızın kafa derisini kemirip beynine girmişler. Bu olaydan sonra Amerika'da, saçlarını öyle havaya doğru yapmak yasaklanmış.




  2. 2
    başakk
    Yeni Üye

    --->: Dimdik Saç ModeLi ve Sonu!

    Reklam



    ay gerçekse çok fena ya milletde modaya uyayım diye napacağını şaşırdı







  3. 3
    mahirhan
    Üye
    o kızı neyine hava atmak







  4. 4
    dev-genc16
    Emekli
    konu verılmıstı ynls httrlamıosam resmde vardı yıne htrlattıın ıcın saol =) bnde yaptırıorm ama en fzla 2 gn :d duruo

  5. 5
    nesemcim
    Emekli
    Ayyy çok korkunç bişey ya....:(

  6. 6
    asena93
    Üye
    ayyy çok fennaaaa artisliğin sonucuu ama iinşAllah böle bişi olmammıştır artı rep

  7. 7
    ihsanipek
    Yeni Üye
    Gülsek mi, ağlasak mı?

  8. 8
    _LoVeee_
    Üye
    ayyyy çok fenaa yaaa:S
    bi bu olay eksiktii sonunda bunuda duydukk töbe yaaa:(

  9. 9

  10. 10
    e-liff
    Yeni Üye
    ıyyyyyyyyy bu nee yaaaaaaaaa:s

  11. 11
    ZEYCANSU
    Emekli

    --->: Dimdik Saç ModeLi ve Sonu!

    Reklam



    evet konu tekrarı.........

  12. 12
    mustafa3325
    Usta Üye
    resim varsa göndere bilirmi.
    bende merak ettimde

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi