İnsan ilk aşıkmı olur yoksa ilk severmi?

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Aşk Sevgi ve Güzel Aşk Sözleri Bölümünden İnsan ilk aşıkmı olur yoksa ilk severmi? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    hebun
    Üye
    Reklam

    İnsan ilk aşıkmı olur yoksa ilk severmi?

    Reklam



    İnsan ilk aşıkmı olur yoksa ilk severmi?

    Forum Alev
    sizce ilk bir insana aşıkmı olurusnuz yoksa severmisiniz yorumalrınızı merak ediyorum dogrusu aşk ve sevgiyle kalın....



  2. 2
    Gökhan
    Emekli
    Reklam



    şahsen ben ilk görüşte aşık olmam daha tanımıyom etmiyom niye aşık oluyumki yaw:D güzellikte pek önemli deil. emeğine sağlık hebun kardeş







  3. 3
    hebun
    Üye
    Alıntı gökhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şahsen ben ilk görüşte aşık olmam daha tanımıyom etmiyom niye aşık oluyumki yaw:D güzellikte pek önemli deil. emeğine sağlık hebun kardeş
    yane severım dıyorsun







  4. 4
    Gökhan
    Emekli
    evet aynen öyle.........

  5. 5
    devilman679
    Özel Üye
    severim -----------------------------------------

  6. 6
    horengul
    Yeni Üye
    sevmek asktan sonra gelir arkadaslr ona gore yani herkes sevrim yazmıs ilk basta hoslenırsın bırden için kaynar asık olursun biraz durgunlastıgın ve ona baglandıgın zaman gercekten seversin ve birdaha kopamazsın

  7. 7
    sametozgun86
    Üye
    bence insan ilk hoşlantı olur daha sonra aşık olur ve daha sonra sever

  8. 8
    encigo
    Yeni Üye
    samet arkadaşıma aynen katılıyorum saten insanlar aşık olduklarını zannettikleri için ya acı çekiyolar ya da karşısındakine çektiriyolar

  9. 9
    isukran
    Üye
    aynen bendekatiliyorum, önce hoslanirsin...enson sevgi gelir..

  10. 10
    kız deli
    Yeni Üye
    önce hoşlanırsın sonra kendin karar versin aşk mı büyük sevgi mi

  11. 11
    serus44
    Üye
    Reklam



    Bence ilk görüşte aşk yoktur.Sevgi kıvılcımları iki tarafı etkiler daha sonra aşk başlar.

  12. 12
    Smallville
    Üye
    En son sevgi değil.İlk gördüğünde hoşlanırsın,sonra seversin ve en son aşık olursun.Aşık olmak gerçekten çok kötü bişey.Özelliklede aşık olduğun kişi çok uzaklardaysa.

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi