Sorun cevap vereyim

Konu Kapatılmıştır
9. Sayfa BirinciBirinci ... 6891012 ... Sonuncu8Sonuncu9
İslami Konular ve İslami Sorular - Cevaplar Bölümünden Sorun cevap vereyim ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 97
    giz_li_giz_li
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: kafanıza takılan bir soru varsa buyrun sorun (dini konulardan)

    Reklam



    [quote=mumsema;119077]Mahmut efendiye biri sormuş:
    -Hocam, Kutuplarda nasıl namaz kılınır?
    giz_li_giz_li cevab veriyor:
    kutubta namaz orda kıbleye dönülerek kılınır


    Sayfa 9 --->: kafanıza takılan bir soru varsa buyrun sorun (dini konulardan) Başlıklı Yazı

  2. 98
    giz_li_giz_li
    Yeni Üye
    Alıntı muratsonkaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam kuranı kerimde 14 tane secde ayeti var ,kuran okurken bu ayetlere geldigimiz zaman tilavet secdemizi eda ediyoruz.benim aklıma takılan şu biz bu ayetleri ezberlerkene secdemizi nasıl yapacağız .10 kere okudum diyelim bir secde ayetini,10 tanemi yapacağım,
    mahmut hoca cevab veriyor:

    evet on kere okuduğsan on kere secde edeceksin yavrum

  3. 99
    gülnar
    Yeni Üye
    hocam kuranı kerimin sayfalarının eksik olduğunu duydum kafama takıldı lütfen beni aydınlatırmısınız

  4. 100
    yağmur yürek
    Üye
    selamün aleyküm hocam benimde aklıma takılan eğer bi kadının kocası evini geçindiremiyosa yani bi ev bile tutamayıp annesinin evine hanımını yolluyosa ve hanımıda ben çalışıp kirayı ödüyüm diyosa eşi izin vermiyosa ama hanımını herkese muhtaç ediyosa kadının eşinin izni olmadan çalışması yalnışmı

  5. 101
    mumsema
    Özel Üye
    Alıntı gülnar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam kuranı kerimin sayfalarının eksik olduğunu duydum kafama takıldı lütfen beni aydınlatırmısınız
    KUR'AN ALLAH'IN KORUMASI ALTINDADIR
    EK------ İDDİALARI İFTİRADIR.


    Rabbinin sözü, doğruluk bakımından da, adalet bakımından da tastamamdır. O'nun sözlerini değiştirebilecek yoktur. O, işitendir, bilendir. (En'am Suresi, 115)

    Hiç şüphesiz, zikri (Kur'an'ı) Biz indirdik Biz; onun koruyucuları da gerçekten Biziz. (Hicr Suresi, 9)

    Saklanmış-korunmuş bir kitapta (yazılı)dır. (Vakıa Suresi, 78)

    Batıl, ona önünden de, ardından da gelemez. (Çünkü Kur'an,) Hüküm ve hikmet sahibi, çok övülen (Allah)tan indirilmedir. (Fussilet Suresi, 42)

    Alıntı yağmur yürek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selamün aleyküm hocam benimde aklıma takılan eğer bi kadının kocası evini geçindiremiyosa yani bi ev bile tutamayıp annesinin evine hanımını yolluyosa ve hanımıda ben çalışıp kirayı ödüyüm diyosa eşi izin vermiyosa ama hanımını herkese muhtaç ediyosa kadının eşinin izni olmadan çalışması yalnışmı
    ve aleykumusselam ve rahmetullah

    Allah kimseyi bu duruma düşürmesin. Düşenleri de kurtarsın.

    yağmur yurek kardeşim.
    eşlerden durumlarını dinlemeden cevap vermek yanlış olur.
    ...
    ama senin sözlerine dayanarak şunu söyleyebilirim:
    Kadına zulmedilmiş ama bu durum onu yine itaatsizliğe teşvik etmesin.
    barınacak uygun ortam, giyecek elbise ve yiyecek helel rızık bulamadığında ve kocası da bu duruma düştüğü halde yardımcı olmazsa ondan sonra kendine uygun bir iş bulur ve onu dinlemez.


  6. 102
    yağmur yürek
    Üye
    hocam allah sizden razı olsun dualarınız beni çok mutlu etti gerçekten allah inananları içinde bulunduğu zor durumdan kurtarsın siszn gibi insanları başımızdan eksik etmesin bir sizin en hayırlınız allahı en çok hatırlatanınızdır diyor sizde o mübareklerden birisiniz allahın rahmeti üzerinize olsun :):)

  7. 103
    yağmur yürek
    Üye
    hocam size bir sorum daha olcaktı çok dalgın ve unutkan oldum namaz kılarken çok şaşırıyorum bazen okuycağım duayı unutuyorum namazlarım kabul olmaz diye çok korkuyorum ama elimden gelfdiğince dikkat ediyorum hocm napmalıyım

  8. 104
    CcC_cemil
    Aktifleşmemiş Üye
    selamun aleyküm arkadaşLar..benim bir sorum oLacak...
    bir çift evlilik dışı çocuk yapıorLar... tamam bu ikisi günahkar ve büyük ihtimallede cehennemLik..
    peki ya çocuk??

  9. 105
    mumsema
    Özel Üye
    Alıntı yağmur yürek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam allah sizden razı olsun dualarınız beni çok mutlu etti gerçekten allah inananları içinde bulunduğu zor durumdan kurtarsın siszn gibi insanları başımızdan eksik etmesin bir sizin en hayırlınız allahı en çok hatırlatanınızdır diyor sizde o mübareklerden birisiniz allahın rahmeti üzerinize olsun :):)
    esteğfirullah. Allah cumlemizi hayırlı / faydalı insanlardan etsin. Amin

    Alıntı yağmur yürek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam size bir sorum daha olcaktı çok dalgın ve unutkan oldum namaz kılarken çok şaşırıyorum bazen okuycağım duayı unutuyorum namazlarım kabul olmaz diye çok korkuyorum ama elimden gelfdiğince dikkat ediyorum hocm napmalıyım
    bu vesvese mi unutkanlık mı izah edersen daha yararımız olur.

    http://www.yudumla.com/forum/vesvese...ri-t30013.html

    http://www.yudumla.com/forum/su_vesv...in-t30014.html

    http://www.yudumla.com/forum/vesvese...me-t30015.html

    namazda şaşırman doğaldır herkes bazen şaşırır ama bu her zaman her vakitte oluyorsa biraz daha gayret sarfet edip gidermen lazım.


    NOT: soru soranların durumunu bilmediğim için sadece ifade edebildikleri sorularına göre cevap veriyorum. size tavsiyem çevrenizde ilmi ve takvasıyla herkesin takdir ettiği Alimler mutlaka vardır. onlara durumunuzu iyice anlatıp yapacakları tavsiyeler daha faydalı olacak kanısındayım.

    Alllaha emanet olun

  10. 106
    mumsema
    Özel Üye
    Alıntı CcC_cemil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selamun aleyküm arkadaşLar..benim bir sorum oLacak...
    bir çift evlilik dışı çocuk yapıorLar... tamam bu ikisi günahkar ve büyük ihtimallede cehennemLik..
    peki ya çocuk??
    ve aleykumusselam ve rahmetullah CcC cemil kardeşim.

    evlilik dışı yada gayri muslimlerin çocukları bulundukları durumdan sorumlu değillerdir.
    ölürlerse cennet ehlidirler. yaşarlarsa büluğ çağından sonra iman etmek ve amel etmekle sorumludurlar.
    Allaha emanet ol

  11. 107
    büşra yıldız
    Yeni Üye
    hocam kuranı içeriğinden değilde okuyanın sesinden etkilenip ağlamak günahmı:confused::confused:

  12. 108
    mumsema
    Özel Üye

    --->: sorun cevap vereyim

    Reklam



    Alıntı büşra yıldız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam kuranı içeriğinden değilde okuyanın sesinden etkilenip ağlamak günahmı:confused::confused:
    tam tersine sevabı var:) günah değil tabiki. Peygamberimiz (sav) Eş'arinin okuyuşundan etkilenip defalarca okutup dinlemiştir.

Konu Kapatılmıştır
9. Sayfa BirinciBirinci ... 6891012 ... Sonuncu8Sonuncu9
müslümanın mslümana 3 günden fazla küsmesi
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi