Code Field Diye Bir Hata Alıyorum (Knightta)

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
Knight Online ve Knight Online Sorunlarınız Bölümünden Code Field Diye Bir Hata Alıyorum (Knightta) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Fatih©
    Üye
    Reklam

    Code Field Diye Bir Hata Alıyorum (Knightta)

    Reklam



    Code Field Diye Bir Hata Alıyorum (Knightta)

    Forum Alev
    Bu hata nedir, çözümü var mı? Yoksa normal mi?

    code-field-hatasi.jpg



  2. 2
    4K4F4D4R
    Yeni Üye

    --->: Code Field Diye Bir Hata Alıyorum (Knightta)

    Reklam



    Hozukcan yine sen yetiştin yardıma :D . bildiğim kadarıyla bu hatayı, oyuna tekrar tekrar girerek giderebilirsin. ben ööle yapıorum







  3. 3
    newsik
    Emekli
    bende başka bir hata veriyor bunada çözüm bulabilirsen çokkk sevinirim Hozukcan kardeşim

    CODE_FİELD [10-0300-00000000-031] Lütfen yardım et...







  4. 4
    Hozukcan
    Emekli
    arkadaşlar daha 1 saat önceye kadar aynı hatayı alıodum bn bi yöntemle denedim xtrap dosyasını sildim kendisi yüklemeye başladı bir iki defa hata verdi ama sonra yüklendi sizde bu yöntemi deneyin yada xtrapı masaüstüne taşıyın silmeden kendisi yinede yükler.bikaç defa alırsınız hatayı sonra yüklüyor.


  5. 5
    Hozukcan
    Emekli
    arkadaşlar daha 1 saat önceye kadar aynı hatayı alıodum bn bi yöntemle denedim xtrap dosyasını sildim kendisi yüklemeye başladı bir iki defa hata verdi ama sonra yüklendi sizde bu yöntemi deneyin yada xtrapı masaüstüne taşıyın silmeden kendisi yinede yükler.bikaç defa alırsınız hatayı sonra yüklüyor.


  6. 6
    newsik
    Emekli
    Kendisi yüklüyor derken xtap çıkmıyormu yani

  7. 7
    Hozukcan
    Emekli
    xtrap dosyasını kendisi yüklüyor ben o yüklerken 1 defa hata aldım tekrarladığımda xtrapta yüklendi ardından oyuna girdi xtrap tabiiki çıkıo



  8. 8
    newsik
    Emekli
    bravooooo hozukcan kardeş tebrik ederim bütün yolları denedim olmadı bu işe yaradı valla saol...

  9. 9
    FrontPage
    Yeni Üye
    ya arklar banada newsik ark ımın aldığı aynı hatayı verio 10-0300-00000000-031 bunudamı hozukcan ark ın dediğii gibi yapıcaz bunada bi el atarsanız sevinirim

  10. 10
    FrontPage
    Yeni Üye
    ya arkadaşlar lar banada newsik arkadaşımın ımın aldığı aynı hatayı verio 10-0300-00000000-031 bunudamı hozukcan arkadaşımın dediği yöntemle yapıcam ne olur yardım edin

  11. 11
    fete5u
    Yeni Üye

    --->: Code Field Diye Bir Hata Alıyorum (Knightta)

    Reklam



    hozukcan kardeş 02 0300 00000002 021 bunu nasıl yapacaz yardım edersen çok sevinirim

  12. 12
    fete5u
    Yeni Üye
    arkadaşlar (02 0300 00000002 021) bunu nasıl yapacaz yardım edin ltfn

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi