Teneke kutulardan neler yapmıslar

+ Yorum Gönder
Resimler ve Komik Şeyler Bölümünden Teneke kutulardan neler yapmıslar ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    bozo2
    Üye
    Reklam

    Teneke kutulardan neler yapmıslar

    Reklam




  2. 2
    KAPLAN
    Usta Üye

    --->: teneke kutulardan neler yapmıslar

    Reklam



    saol baya uğraş gerektiren bir iş bunu yapanlar sarhoş olmuşlardır heralde :D







  3. 3
    baypasa
    Üye
    ghercekten cok guzell bı emek ama yaparken ellerıonı kesmıslermıdırrr cok keskın oluodaa onlarrr:)







  4. 4
    djyeminli
    Üye
    çok güzel şeylwer ama hep efes sişesiyle yapılmış reklam amacıyla yapmışlardır bence emeğine sağlık

  5. 5
    aqavj
    Yeni Üye
    wallahi süper inanamadım ya harika bişe keşke bende yapabilsem

  6. 6
    ceza&ayben
    Üye
    wayyyy çok zorlu bişiii bu ya

  7. 7
    Maximilyan
    Üye
    Alıntı djyeminli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok güzel şeylwer ama hep efes sişesiyle yapılmış reklam amacıyla yapmışlardır bence emeğine sağlık

    evet arkadaşımıza bende katılıyorum bencereklam amacıyla yapılmış bir şeydir

  8. 8
    selami_kvc
    Üye
    ufff beaa bayıldım bunlara yaa
    nasıl yapmışlar hepsi harika

  9. 9
    AtesZinciri
    Üye
    valla arkadaşım becerisi, güveni, sabrı ve kafası olan herşeyden yapıyor böle ilginç şeyleri.
    ellerine sağlık. güzel paylaşım.

  10. 10
    tr_kaan_fb
    Yeni Üye
    yinede takdir etmek lazım çok emek ve sabır isteyen bi iş bozo2 emeğine sağlık

  11. 11
    bababurak
    Üye

    --->: teneke kutulardan neler yapmıslar

    Reklam



    bunların hepside süper
    paylasımın icin saol

  12. 12
    -/ViRüS\-
    Yeni Üye
    paylaşım için saol süper olmş hepsi harika

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi