İki satır salla

+ Yorum Gönder
14. Sayfa BirinciBirinci ... 1113141517 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden İki satır salla ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 157
    grafiker55
    Yeni Üye
    kızın akli dengesi yerinde değil yada göz kusuru var kedi değil kızım o büyük kedi :D

  2. 158
    liceli21
    Özel Üye
    bu sefer megine saglık demiyecem çünkü hiç om ik degildi

    ban sn komiktn ne anlasın deme bozuşuruz:mad::mad:

  3. 159
    gülüm
    Yeni Üye
    Alıntı intihar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence sen komıkten anlamıyorsun komık degılse yorum yazma kardeş!

    katiliyorum
    üstelik ben kisiye özel bir aciklama yapmadim isin komik yani burda demek istedim!!

    anlamayanlar icin önerim su yapacaginiz sadece saksiyi calistirmak olurdu görüyoruzki onu beceremiyenlerde varmis :D:D:D

  4. 160
    ismailmert
    Yeni Üye
    kedi zanneti aslanı birgün yem olur ona ama helal olsun benden cesurmuş

  5. 161
    cepcanavari_6
    Yeni Üye
    sen ne diysin a. bile q. o kızın ewcil aslana nenemde yanaşır sirkler bunun örnekleriyle dolu bu iş de marifet sanki!

  6. 162
    menekşe
    Bayan Üye
    yaaa:Dmuhteşem bir çözüm tam annelere layık paylaşım için tşkkürler:D:D

  7. 163
    fatality1
    Yeni Üye
    çocuğuna böyle bir şey yapan anne yoktur umarım ama çok güsel emeğine sağlık

  8. 164
    haktass
    Yeni Üye
    süper yha bunlar bi kurtlar vadisi izleyicisi olarak çok perfect buldum paylaşım için sağol klavyene sağlık

  9. 165
    12acc
    Emekli
    ulan denizciler çok yanlış kişilerin peşinden koşuyosunuz heee

    genelde kafayı cekmiş halde oluyorlar ondan dır muhtemelen

    bence bu deniz kızı olamaz acayip korkunç bu be tırstım

    Yarıldım ya süper olmuş , bune benzer de ajdar ın da var

    ewt arkadaşım gerçektende komik paylaşım için teşekkürler

    arkadaşım bunu nasıl yaptın painten mi yoksa nerden ????

    Paylaşım için saol
    Ama böyle olmaya hiç niyetim yook

    Emeğine sağlık güzel olmuş

    Acaba o kadar yaşayabilecek miyiz

    sanırım defalarca verilmiş bir fotoğraf.yine de saol kardeşim.

    bence hiç merak etmeyin bu gidişle oyle olcaksınız

    köpek resmi konusunda arkadaşlara katılıorum paylaşım için saol

    hheee harbiden yha çok tatlılar
    yerimmm ben onlarıı mucuxxxx

    [ı]hehe Polatın Bu Hale Geleceği Aklıma Bile Gelmezdi[/ı]

    karadenizlimi bu yaaaaa ben yandım o zaman kesin 12 den sonra gitmiştir.

    varmı bizim gibisi ya.. hele hele ben.. 5.ci sevgilim yolda

    Harbiden güzel olmuş valla gerçekten harika

    çok değişik güzel olmuş teşekkürler paylaşımın için..

    çok ilginç doğruluk payı nekadar var bilemem

    yakışmıyo polat alemdara
    bu kadar da olmaz
    karizma çizilmiş

    duman arabası kendinide photoshopla öle yapsana biraz gülelim

    abdül on numara olmuş fotomontaj olduğu anlaşılmıyo bile : )

    tuhaf bı resım ama photoshop oldugu cok bellı=)

    gerçektenn doğruuu çok güzel olmuş paylaşımın için saol =)

    ben nişanlılıyım eger böyleyse işimiz var hayırlısı bakalım

    paylaşım için için tesekurlerrr..salaklarr yha bunlarrr

    bu kızlarada hiç güven olmuyor valla,ne o öyle yawwww

    tüm bunlara rağmen seviyorum bu insanları.
    ne kadar saf ve temizler

    bu ne yhaa aklı yok galiba Allahım yarabbim ne insanlar varya..

    Resimlerden de anlaşıldığı gibi komik olurlar

    aklından zoru var sanırım bunların canı acımazmı hiç

    bazıları cidden komik ama ekşioğlu yazısı beni rahatsız etti

  10. 166
    menekşe
    Bayan Üye
    ya bilmiyorum ama bence deniz kızları böyle deildir ama kanıtlar var işte:Dbu bence deniz kızı değil deniz cadısı:D

  11. 167
    Kolera-rap
    Usta Üye
    bu filim le fazla ilglenmiyoprum ama ilk 3 bölümüne hayran kaldım sonra izleyemedimm

  12. 168
    mehmet-22
    Üye
    Hiç yakışmamış bence bunun komiklikle alakası yok adamı çekemiyolar..

+ Yorum Gönder
14. Sayfa BirinciBirinci ... 1113141517 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 14 kişi