Kısa Bilgi Mesajları

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 79101113 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Kısa Bilgi Mesajları ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 109
    _=Deniz=_
    Emekli
    Reklam

    --->: Bu Kadarina Da Pes Doğrusu

    Reklam



    Kadının bünyesi kuvvetliymiş baya ben inme iner diye bekliyodum sonunda...:D:D:D


    Onuncu Sayfa --->: Bu Kadarina Da Pes Doğrusu isimli Yazı

  2. 110
    Hitius
    Üye
    sahsen kıyametin 100 bin yıldan daha kısa surede kopcagını dusunuyorum

  3. 111
    merely_mrv
    Usta Üye
    İnanmıyorum ya..
    Ama adamda hata sana ne oluyoda gidip iki köpeği işkence yaparak öldürüyosun hatta leşlerini bi ağaca asıyosun??
    Sonra olcagı bu ztn onlara yaptıklarının acısını senelerce çeker ve çözüm yolu olarak onu görür..
    Ne diyimki daha emegine saglık..

  4. 112
    ihsanipek
    Yeni Üye
    bence kadın daçok itici geldi o da mı mutant acaba

    Kadının nesi var sweattears ?

    çok ilginç görünüyor

    Millet onlarla kanka olmuş takmıolar ki baksanıza

    bişey değil arkadaşlar

    çok güzel yapmışlar süper olmuş

    ateşle yaklaşmak yasaktır heralde

    cookk gusel yapmıslarrr

    vay bee hll olsun adamlara inanarak yapmışlar

    Emeğine Sağlık .çok güzel yapmışlar resimleri

    Bende timsahları akıllı sanırdım.

    Resim yok ben göremiyorum

    bu adamın yerine olsam girmezdim yani

    İnsan oğlu bu akılla giderse 50 yıl içinde kendini yok eder.

    Saol kardes coook ilginc + rep

    vay be ne kütahyalıhymış

    hırsızın aklına şaştım kütahyalınında saflıgına

    bune yha zenci bayanLarda cok değişiklik yaptıgı kesin !

    zenci kadınlar baya deişio yaw en cok makyaj onlara yaramış

    wayy bu makyaj adamı rezilde edio vezir

  5. 113
    COMMOS
    Emekli
    Gerçek Köpkmi O Yaa.Bn Onu Uzaktn Görsem Korkup Kaçarım :D

  6. 114
    fdsa123
    Yeni Üye
    en önce içinden gelmeli, çok güzel bir hikaye, tşkler kardeşim.

  7. 115
    DRpandor
    Üye
    çok güzel ve anlamlı bir hikaye bunu bizlerle paylaştığın için çok sağol

  8. 116
    katırcı
    Emekli
    yha bura kibriti atsan gider resimler girerken ii ararlar herkesi atesle girmek yasak :D

  9. 117
    guardxx
    Üye
    Bencede ateşle yaklaşmasınlar yoksa yazık olur emeklerine yorumlarınız için teşekkürler:D

  10. 118
    Gölge Adam
    Usta Üye
    timsahlar nasıl anlamadı şaşkınım:D

    bende ayı kılığına girip ayıların yanında yaşasam ayılar tecavüz edermi bana acaba:D

  11. 119
    blackex_16
    Özel Üye
    düşünsenize timsahın birine saat sordugunu dalgınlıkla:D !! yinede heLaL oLsun adama

  12. 120
    s*e*m*a_
    Usta Üye

    --->: Bu Kadarina Da Pes Doğrusu

    Reklam



    şaşırdım kaLdım vaLLa hırsızda çOk akıLLıymış
    payLaşım içiN tşk

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 79101113 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 4 kişi