Ölüm Tarihini Öğren

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Ölüm Tarihini Öğren ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    Gölge Adam
    Usta Üye
    Reklam

    --->: Ölüm Tarihini Öğren

    Reklam



    Kasımın 17'si Pazartesi , 2059

    ya hiç bişe kalmamışki şünün şurasında:D
    :D:D

    çok komik bi paylaşımya evleneceğim kız benden 11 yaş sonra ölecek:D
    o zaman beni gömüp tekrar evlenirse hortlar gelirim ha:D:Dhuehhe
    ForumAlev --->: Ölüm Tarihini Öğren

  2. 14
    DR.MATRİX
    Özel Üye
    Alıntı Gölge AdaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kasımın 17'si Pazartesi , 2059

    ya hiç bişe kalmamışki şünün şurasında:D
    :D:D

    çok komik bi paylaşımya evleneceğim kız benden 11 yaş sonra ölecek:D
    o zaman beni gömüp tekrar evlenirse hortlar gelirim ha:D:Dhuehhe
    Sevgisini kaybetmezse bişi olmaz:D:D:D:D:D







  3. 15
    computer
    Özel Üye
    1997 yılında doğup 2071 de ölücekmişim.

    Üzülmedim zaten ben o zamana kadar bütün dünyayı dolaşmış olurum :)







  4. 16
    nilay92
    Üye
    saturday july 11 2071 :(

  5. 17
    irem_4
    Bayan Üye
    2092 de ölcekmişim ohooo daha çok varmış

  6. 18
    DR.MATRİX
    Özel Üye
    Alıntı irem_4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2092 de ölcekmişim ohooo daha çok varmış


    Zaman hemen geçer;);););)

  7. 19
    Ziyaretçi
    Ölüm Kişisel Günü ...

    Cumartesi, Ağustos 13, 2061
    yaşamaya terk Saniye ...

    başka bi teste ise 26 aralık 2040 çıktı ya valla yalan allah bana herkeze hayırlı ölüm versin inş. inş.

  8. 20
    Ziyaretçi
    Teşekkür ederim forumalev güzel bir site :)

  9. 21
    Ziyaretçi

    Cevap: Ölüm Tarihini Öğren

    Reklam



    100
    yaşınakadar yaşıcam

  10. 22
    Ziyaretçi
    arkadaşlar nasıl öğreniyorsunuz ben bilmiyorum biri bana öğretebilir mi? nolur cnm arkadaşlarım benim

  11. 23
    Ziyaretçi
    Monday, March 22, 2083

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
ölüm tarihini öğren,  ölüm tarihi sorgulama,  ölüm tarihi öğrenme,  ölüm tarihini öğrenme,  ölüm tarihi öğren
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 14 kişi