Tarafsız Yorum

+ Yorum Gönder
9. Sayfa BirinciBirinci ... 6891012 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Tarafsız Yorum ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 97
    byk@yzer
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: Masa Üstü Gösterge Gitti :(

    Reklam



    sistem geri yükleme yapabilirsinn :) kardeşine sor bakim ne zaman silmiş... sen de ondan önceki bir güne yolla pc ni :) hade kolay gelsin..


    Sayfa 9 --->: Masa Üstü Gösterge Gitti :( Başlıklı Yazı

  2. 98
    Sürgün
    Yeni Üye
    ARkadasLAr ßenmi size AnLatamadim..SiLinmis Yok Hic sir Sey Dediginiz SeyLerin Hepsini siLiyorum KodLAri Flanda ßir Yerden ßudum Ama Yine OLmuyor..

  3. 99
    KAPLAN
    Usta Üye
    işaretli yere tıkladıktan sonra özelliklere girip hangi simgeyi istiyorsan oaradan işaretle

  4. 100
    ORKUN
    Usta Üye
    Aynı Sorun Bendede Olmuştu Formatla Geri Getirebildim...

    Onla Eşdeğerde Bir Tuş Daha Var O Daha Pratik Onu Kullan :

    alt+tab


  5. 101
    hüs eyin
    Yeni Üye
    ie High Risk Vulnerabilities0Medium Risk Vulnerabilities0Low Risk Vulnerabilities0

    bu kadar yaptı

  6. 102
    pegasus
    Üye
    ozan_18 verdiğn cevab bununla hiç alakası yoktur
    1.formatı kendim attım her zaman attığım gi bi atım zaten belli bir süreden sonra böyle oldu yani 1-2 hafta sonra benim düşündüğüm trojan veya virüs bulaşmış onlara birlikte o dosyayı da silmiş olabilirim

    esat35 kardeşimin cevabından tatmin olmadım

  7. 103
    morg_
    Emekli
    ben windos media playerı çalıyorumm:Ses aygıtında bir sorun olduğundan Windows Media Player bu dosyayı yürütemiyor. Bilgisayarınıza yüklü bir ses aygıtı olmayabilir, başka bir program tarafından kullanılıyor veya doğru çalışmıyor olabilir.yazısı çıkıyor..
    diğer hiç bir yerden de artık ses gelmiyor:confused:

    dün bazı şeyleri siliyordum( C:\WINDOWS)içerisinde sorun ondan sonra oldu galiba
    yardımı dokunacak arkadaşlar olursa sevinirim


  8. 104
    kara_bela
    Üye
    Kardeşim Yeniden Yuklemen Lazım Sistem Dos Yasına Bişi Yuklen Mezde Silinmezde...

  9. 105
    NOS
    Usta Üye
    arkadaşım 1 denetim masasından ses ayarlarına bi göz at 2 çaldığın şarkı-şarkılarda sorun olabilir 3 olmazsa sil baştan yükle

  10. 106
    morg_
    Emekli
    Alıntı NOS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım 1 denetim masasından ses ayarlarına bi göz at 2 çaldığın şarkı-şarkılarda sorun olabilir 3 olmazsa sil baştan yükle

    ses ayarlarına baktım ses aygıtı yok diyor
    abi hiç bir yerde ses gelmiyor youtube den bişylere bakıncada orda da ses yok
    baştan nasıl yükleyecem ?


  11. 107
    Mafia Love
    Emekli
    Bilgisayarım Sag tıkla ozelliklerden Donanım _ AYgıt yöneticisine gir

    Ses kartının driverini kaldır sonra tekrar cd sinden kur

  12. 108
    qu!ck
    Emekli
    Reklam



    abi iyide bende cd si yokki?

    yavs sorun sende neden windowsu sildin kii?

    yaw nerden biliim abi içinde bir sürü not defteri filan vardı ben sildim iste

    cd mi takmam gerekiyor ?

    driver cd lerin yoksa bu program tam sana göre.

    ama ben bir tane cd buldum üzerinde Drivers & Utillities
    yazıyor bu mu acaba?

    helal olsun kardeşyardım edebildiysek ne mutlu..

+ Yorum Gönder
9. Sayfa BirinciBirinci ... 6891012 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 16 kişi