Twitter Saçma Sözler

+ Yorum Gönder
13. Sayfa BirinciBirinci ... 1012131416 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Twitter Saçma Sözler ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 145
    blackboys
    Üye
    Bira İçerdim Tabi Son Paramı Bira İçin Kullanırdım Zaten Batmışızz:D:D
    baree Yararlı bişey için kullanalım :D:D

  2. 146
    hackers492
    Yeni Üye
    Aynen bLaCKbOys KaTılIyorum Sna BenDe Bira Alır İçerdim Battı Balık Yan Gider

    Hatta Gel Beraber İçeLimm.

  3. 147
    Buscas
    Yeni Üye
    Alıntı gamsız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    verdiğin bu önemli bilgiden dolayı teş. herkezin bilmesi ve bildirmesi gerekn bilgiler olduna inanıyorum ellerine sağlık
    bende gamsıza katılıyorum san çok çok tşk ederiz hemen bütün yakınlarıma izlettim onlarda sana çok çok tşk ediyolar

  4. 148
    DereeN
    Usta Üye
    Tabiki Fenerbahce 'nin renkleri :)
    Sari ile Lacivert asalaete bakin:)



    (ayrica siyah ve beyaz renkten ziyade renksizliktir
    siyah ve beyazin karisimindan olusan gride nötr olarak kabul ediliyor
    bu durum bilimsel olarak aciklanmistir, bilim ve hocalarin yalancisiyim:p
    besiktas'a gelince ???)

  5. 149
    DereeN
    Usta Üye
    Tamam yildizim ya biseymi dedik
    Ama konu basliginda En şık renklere sahip takım hangisi? diye sorulmus.
    Renk deyince renkleri bilimsel olarakta aciklanmis seklini getirdik meydana
    sizin icin hic üsenmeden
    Asillik ve şıklık konusuna hic deginmiyelim tartisilmaz en asil rengi
    daha ønceki mesajimda belirttim

  6. 150
    kovboy_18
    Emekli
    Taraftarımız renkli hayatımız renkli en büyük aşk beşiktaşk :)

    Siyahıyla Beyazıyla Renk olmasada :)

  7. 151
    fbauk3
    Emekli
    fenerbahçeliyim diye demiyorum gerçekten de fenerbahçe 2.si trabzon 3.galatasara
    beşiktaşınki en kötüsü

  8. 152
    nukrank
    Yeni Üye
    tabikide siyah beyaz asiilik we temizlik yan yana daha şıkı olabilir mi yaa:)

  9. 153
    prenses__90
    Üye
    herkez biliyo adımızı demeye gerek var mı bilmem ama bazı gsli bjkliler duysun adımızı ezberlesin tabikide EN BÜYÜK FENERBAHÇE

  10. 154
    gsli_kiz
    Yeni Üye
    tab!k!de qalatasarayy....bu anketi yapmaya b!lé qérék yhoq yanii....:D ölümüne cimbomm...

  11. 155
    tuana_x_x
    Yeni Üye
    herkes tuttuğu takımın rengini sölemiş taraf tutmadan cvp verilecek olursa birbirne en çok yakışan renk SİYAH ve BEYAZ dır. siyah zaten tek başına asildir yanınada beyaz eklenince tam bir uyum olur :D

  12. 156
    save-me
    Üye
    Alıntı tuana_x_x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkes tuttuğu takımın rengini sölemiş taraf tutmadan cvp verilecek olursa birbirne en çok yakışan renk SİYAH ve BEYAZ dır. siyah zaten tek başına asildir yanınada beyaz eklenince tam bir uyum olur :D
    gercekten katılıorm sana:rolleyes: sen yazmamıs olsan ben yazcaktım arkadaslar ben bir FBli olarak anket oldugu ıcın sadece yakısan renklere oy verdım sıyah ve beyaza burda taraftarlıgımızı gostermeyelm onun yerıne yakısan renklerı syleyelm....

+ Yorum Gönder
13. Sayfa BirinciBirinci ... 1012131416 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 10 kişi