Twitter Saçma Sözler

+ Yorum Gönder
15. Sayfa BirinciBirinci ... 1214151618 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Twitter Saçma Sözler ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 169
    E.Akman
    Üye
    benim çok garibime gitti şaşkınım yani

    İlginç Pek İnanamıyorum Resme
    Bencde inandırıcı değil

    adam haraket ederken çekmişler gibi bence

    bencede çok güzeldi ellerine sağlık yapan kişinin

    bana fake gibi geldi ama

    PhotoShop iLe yansıma yapmışLar..Korkmayın..

    komedi yapanın ellerine saglık

    ilginç ama bencede inandırıcı değil

    bence adamın boynu arımış dönerkende çekmişler

    Kesınlıkle Trabzonspor Dıyorm Baska Bısı Demıyorum =]

    bir galatasaraylı olarak galatasarayın renklerini şık buluyorum

    en güzel renk ..sarı kırmızı ..

    galatasaraylıyım fakat beşiktaşında renklerinde bir asillik var söylemesi ayıp

    tabikide ofspor bordo mavi trabzonsporumun oldugu renkler

  2. 170
    Kolera-rap
    Usta Üye
    Hani böyle uçakta olmak istermisiniz diye bi konu vardı resimlere bakarken ne gördüm

    EN ARKADADİ ADAMA ABAKINN!!!RUHU ÇIKIYO GİBİ..:d

  3. 171
    Cort-x5
    Üye
    yok hocam yaw bazen makinalar helede digital se ikileme yapabiliyor.:D:D

  4. 172
    tuana_x_x
    Yeni Üye
    kim yaptıysa güzel yapmış biraz daha inandırıcı yapsaymış keşke :D ben uçağa takıldım ne kadar rahat gözüküyo öyle bi uçakta olmak isterdim :D

  5. 173
    ∂єℓi кιz
    Usta Üye
    benim resmimde var aynısından (: hakketten komedi yaa (: paylaşım için saol canım ..

  6. 174
    manevra
    Üye
    çok ilginç bir tesadüf bence geometrik şekiller vererek görmek istediğini görürsün gibi geliyo

  7. 175
    seçonin
    Emekli
    farkımız tarzımız GALATASARAYLI olmamız (tabikide gsnin renkleri çok güzel )

  8. 176
    murti
    Usta Üye
    evet anketin sonucu galatasarayımızız gösteriyor tartışmaya gerek yok tabiki galatasarayımızın renkleri en şık en güzel en harika ve en ......

  9. 177
    Recover
    Emekli
    SİYAH ve BEYAZakla gelmeli kartal kartal kartal...
    En sevmediğim Takımda Fenerbahçe Kusura Bakmasınlar Oldum Olası Sevmem

  10. 178
    Gölge Adam
    Usta Üye
    Tabikide Galatasaray,

    En sevmediğim Takımda Fenerbahçe :p Kusura Bakmasınlar

    Oldum Olası Sevmem:D

  11. 179
    E.Akman
    Üye
    Alıntı Gölge AdaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tabikide Galatasaray,

    En sevmediğim Takımda Fenerbahçe :p Kusura Bakmasınlar

    Oldum Olası Sevmem:D

    harbi bnmde en nefret ettiğim takım fener ıyy ismini duyunca bile iğreniorum :D

  12. 180
    ceren_şükrü
    Emekli
    ben koyu bir galatasaray taraftarıyım
    fakat en şık renkler sarı-kırmızı değil bana göre
    lütfen arkadaşlar objektif değerlendirin
    kendi tuttuğunuz takımı söylemeyin
    bence en şık renk beşiktaşın olan
    SİYAH BEYAZDIr
    çünkü Çok şIk Ve aSiL ReNkLeR SiYah vE BeYaZ..

+ Yorum Gönder
15. Sayfa BirinciBirinci ... 1214151618 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 10 kişi