Twitter Saçma Sözler

+ Yorum Gönder
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Twitter Saçma Sözler ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 217
    serdiam5
    Yeni Üye
    bence herbiri kendine göre o an için dünyanın en mutlu insanı. umarım bi gün benimde başıma gelir:)

  2. 218
    seco00006
    Usta Üye
    2. ve 3. resimler arasında bi seçim yapamıyorum ikiside çok mutlu olmalılar ;)

  3. 219
    harbykız
    Bayan Üye
    en mutlu resim 3. resim en mutlu olduğumuz yer her zaman annemizin yanıdır...

  4. 220
    refiehasan
    Yeni Üye
    1. Ve 2. resim
    Ama 2. resmi işaretledim [:

    3.Resim Anne Sevgisi.. Çok Özledim Annemi

    Fizik bu valla olur mu olur

    haberlerde gormustum yine de saol

    cebimdeki soon parayla iiiice bi KARNIMI DOYURURUM

    Alırım Biletimi Giderim Evime Yatar Kafayı Bulurdum

    HERALDE 1. RESİM yani AŞK!!!

    eyw cok guzel olmus ellerıe saglık

    2. resimdekiler çok mutlu görünüyor
    aynen ben de

    O zaman ki yapmam gereken şeyi yaparım

    saol knk ben 79 lvl gel vs

    Çikolata , Cips Falan Alırdım .

    bence cetvelın altında cıkıntı varrrr hocammm sadece saygı

    bnce sahte o o kdr yuksekte nasıl olur kı

    ben binerdim valla gitmekte isterim

  5. 221
    sagocu_kız
    Bayan Üye
    Sevgili,,,,, insan o kişiyi çok çok özel bir yerde saklar, yeri çok ayrıdır... :)

    Baba,,, herkeste öylemidir bilmem ama babamla aramda kopmaz bir bağ var, vazgeçilmezlerim arasında, en iyi dostumdur benim... :)

    Anne,,,, anne-çocuk bağıda çok güçlüdür...İnsan en çok annesinden şevkat görür... :)

    Çık şimdi çıkabilirsen işin içinden... :eek:
    Karar veremedim... :p

  6. 222
    sahildeniz
    Üye
    2. resim yha 1de de mutludur ama o mutluluk kalıcı olmayabilir çocuqun mutluluqu ise qercek ve daha saqlam

  7. 223
    harbykız
    Bayan Üye
    bilet alır bu dünyadan giderdim
    mars
    jüpiter
    satürn
    neresi olursa...

  8. 224
    candiamond28
    Üye
    Kesinlikle 3. resim benim tercihim.
    Ne demiş şair:
    Ana gibi yar,
    Bağdat gibi diyar olmaz.

  9. 225
    mustafa3325
    Usta Üye
    bilgisyrlar nasıldır acaba orada kaybolunur yav 1.000.000 milyon felan gitmiştir 450 bini yer için geriye kalanı bilgisayarlar ve msaları içindir.:D

  10. 226
    mustafa3325
    Usta Üye
    bunlar çinliler olabilir çinliler her türlü canlıyı yerler:D ama hepsini değil.
    ÖRNEK:İnsan VB.

  11. 227
    ÆSiя
    Özel Üye
    Facebook'ta izlemiştim onuda yiyorlar merak etme ölü bebekleri falan :S

  12. 228
    emreasfb
    Yeni Üye
    Benim nba live 2004 de çıkardığımda dosyalar vardı .zip uzantılı oyun yoktu nası olacak.

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 10 kişi