Forumda Farklı Muhabbetler

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 1235 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Forumda Farklı Muhabbetler ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    sgokbulut
    Üye
    Reklam

    Reklam



    iyi hos tamam yemek yerken içeri bir dev köpek balığının içeriye girdiğini bir düşünsenize nasıl olur insan yemek yeme yerine bir an önce kaçmaya çalısır.
    ForumAlev

  2. 14
    mavidis
    Yeni Üye
    çok süper olur ama oraya gidecek parayı nerden bulacagız yaww

    çok hoş olur derim saollasın

    Çok ilginç.. Adamlar neler yapıyolar ya.=)

    deniz manzarasında yemek diye buna denir işte

    çok güzel bi yer ama girişi ne tarafta acaba ya

    harika biyer falla gerçekten israildemi bu yer :?

    Bunlar sonra nasıl çıkacak onu merak ediyom

    guzell herkeze afıyet olsun

    saol tahsin kardes hepsi çok komikti

    kardeş emegine sağlık çok güzel olmuş koptum burda yaa..

    kız ürküttün çocuğu be çekıl bakayım

    evet kızların hepsi böledir zaten

    çok komikler ya ama çok ilginçleride vardı emeğine sağlık..

    tahsin kardeş saol gerçekten güzel paylaşım
    supersin
    guzel paylasim







  3. 15
    fotoibrahim
    Üye
    orada yenilecek bir günlük yemek le bir sürü fakir doyurulabilir....

    ama ortam yine de güzelll....







  4. 16
    Psikolog
    Özel Üye
    wala israile kmse ler gitmez bu aralar savaştan dolatı ama giden vardır yaneee süper biryerr aferim yanee....

  5. 17
    By_HC
    Üye
    bencede arkadaşlar adamlar ne yapmışlar nasıl yapmışlar bilmem ama harika olur orada yemek. Oraya nasıl gidilecek peki? Ayrıva ızgara olduğunda köpekbalıkları kokuyu alıp gelir siznle paylaşırlar arkadaşlar????

  6. 18
    MeSeLeM
    Üye
    evet arkadaşlar bu yer isaril de ama gerçekten 5 yıldız lı bir restorant

  7. 19
    Uzak
    Üye
    Çok güzel bir yer demek savaşmaktan böyle şeyler yapmaya vakit bulabiliyorlar.

  8. 20
    NOVA
    Üye
    paylaşımın için sağol kardeş evet düşünüyorumda çok güzel olurdu galiba ;)

  9. 21
    hebun
    Üye
    Reklam



    la walla bu yahudıler cıdden ısı bılıo ha bazen haranım zekalrına walla baksana adamalr bızı bıle yonetı haberımız yog

  10. 22
    _Garez_
    Usta Üye
    Emeğine sağlıkta ilk mesajın sondan 2. resmin espirisini anlıyamadım

  11. 23
    потеря нет06
    Usta Üye
    piyrsink şowww

    kızılay kanları kimin için topluyor anlaşıldı

    camdaki POLAT ALEMDAR olmalı

    18 cm uzunluğunda her kadını mutlu eden şey nedir?....

  12. 24
    aysgl
    Yeni Üye
    eee burası türkiye şaşırmamak lasım (türklere ait fotolar için söylüyorum)

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 1235 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 13 kişi