Karışık Kısa Sözler

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 1235 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Karışık Kısa Sözler ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    Selim
    Üye
    Reklam

    Reklam



    Öncelikle paylaşım için sağol.
    Bu duayı sayı olarak sınırlamak ne kadar doğru tartışılır ama öncelikle dua yürekten okunmalı yani 3 defa okudum bugün bana bişey olmaz dememeli,namaz kesinlikle olmalı bedenimizin borcudur namaz.
    Teşekkürler.
    Allah'a emanet olun.
    ForumAlev

  2. 14
    mumsema
    Özel Üye
    Alıntı mardini47 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkürler,ayetel kursinin de benzer işlevi yok muydu ?

    Ekmek ve suyun da diğer yemekler gibi işlevleri olduğu halde,

    farklı farklı yemek çeşitlerini tercih ediyoruz.:)

    .......

    selim021905 kardeşime;

    Sayıyı ben belirlemiyorum, öyle bir hakkım da yok.

    dini bir kuralı, kuralı koyan değiştirme yetkisine sahiptir.

    ben kaynak verdim, araştır.

    Peygamber soylemiş ise, bize düşen teslim olmaktır.

    S.A.







  3. 15
    Selim
    Üye
    Abi sayıyı sen belirliyorsun demedimde,çünkü bi arkadaşım sayı ile dua okuyordu hocamız gördü öyle olmaz yürekten oku demişti,ondan dedim.saygılar.







  4. 16
    mumsema
    Özel Üye
    Alıntı selim021905 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi sayıyı sen belirliyorsun demedimde,çünkü bi arkadaşım sayı ile dua okuyordu hocamız gördü öyle olmaz yürekten oku demişti,ondan dedim.saygılar.

    Sayı verimeden okunacak dualar/zikirler olduğu gibi sayıları belirlenen dua/zikirler de var.

    yurekten okunmasa dualar boşuna okunmuş olur...

    Saygılar/sevgiler

  5. 17
    SERKAN VURAN
    Yeni Üye
    robin arkadaş paylaşım için çok sağol ellerine sağlık son sürümün linki ölmüş olabilirmi yenileyebilirsen sevinirim

  6. 18
    sarge
    Yeni Üye
    fotomontaj mı bu yaw adamdaki kaslara bak nasıl gelişmiş onlar

  7. 19
    blackblackk
    Emekli
    kardes montaj!!!!!!!
    valla cok salak bi şey bence one yani bacaklar

    masallah o ne ya öyle.

    katılıyorum arkadaş ama gerçekmi değilmi bilemiyorum

    Bu Bacaklar Kiz ArkadaŞimda Bİle Yok

    bncede kesinlikle montaj deil

    bencede montaj değil

    iğrenç bir görünüm.. o ne yahu?!

    emeğe saygı da kusur etmeyelim paylaşım için teşekkürler

    harika çalışma olmuş kim yapmışsa kutlarım

    Bende spy sweeper,da var acaba 2,si bir arada calısırmı

    Kardeş bu toplist değil dizin scripti

    +rep wercenmı pekı arkadasım
    buyrun bunu gecene ben +rep werecem:
    432 metre

    vercem tabi kacarmı

    arkadaşım 3000 i geçene dedik sen rep istiyosun
    dıyorum sen 432 den bahsedıyosun

    metre mı skor mu ???? :

    ikiside aynı sey zaten arkadaşım

    ilk oynadıgımda score de fln bısey yazmıyodukı yaw

    Ewet Banada BÖyle Reklamlar Cikiyo

    hary potter ve kankası hayri pıtırvay be türk işte

  8. 20
    aliayhan
    Üye
    ne montajı arkadaşlar yaa adam mükemmel yapmış valla helal olsun.baksanıza kaslara nasıl parçalamış adam vaybe helal olsun

  9. 21
    KuRBaN
    Özel Üye

    --->: Dünyanın En Güçlü Bacağıymış

    Reklam



    ya abi bu bacaklardan bi tekme yediimizi düşüğnse nize ölürüz yaws saoo (:

  10. 22
    3_öz
    Usta Üye
    of süperler ya nası yapmışlar...çok zor olmalı baya emek vermişlerdir...arkadaşım paylaşımın için teşekkürler:)

  11. 23
    djyeminli
    Üye
    gerçek ten çok uğraşmışlardır emeğine sağlık paylaşım için sağol

  12. 24
    потеря нет06
    Usta Üye
    vallaha süper olmuş ya:)
    ama ben yapamam çünkü yaparken yerim biter

    paylaşım için teşekkürler

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 1235 ... Sonuncu8Sonuncu9
kulp takmak,  jelibon
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 13 kişi