Üyelerde Gelen Anlamsız Mesajlar

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 3457 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Üyelerde Gelen Anlamsız Mesajlar ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 37
    gardas
    Yeni Üye
    Reklam

    Reklam



    Hey Seko Kardesİm Bu Fİlmİn Şİfresİ Verİlen Degİl Nedİr Acaba Verİrsen Sevİnİrİm Ellerİne Saglik


    Bu Yazı İsimlidir

  2. 38
    sgokbulut
    Üye
    NOT:Pardus işletim sistemi türkçedir.En az pentium 2 işlemci olan herkes sorunsuz olarak kullanabilir.Programın tasarımı ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİNDE yapılmıştır.Bilmiyenlere duyurulur.

    BU ARADA UNUTMADAN BOYUTU 680 MB bilginize.

  3. 39
    NEWLAND
    Yeni Üye
    arkadaslar yeni sıfırdan bir işletim sistemi kurucaksanız bu programını hemen indirip yukleyin ve güle güle kullanın programın içinde hersey mevcut kullanımı kolay.

  4. 40
    ZooMaKaLovE
    Üye
    sanmıyorum bi sorun olcanı.olsa bile programı kaldırırsın sorun hallolur inşallah.bide programı deniyen arkadaşlarımızın yorumlarını dinleyelim ???

  5. 41
    ZooMaKaLovE
    Üye
    sen kitapları baya bi seviyorsun sanırım dostum_?
    her konun kitap üstüne oluyor ama güzel...
    eline sağlık ;)

  6. 42
    galerihikmet
    Üye
    Alıntı zoomakalove Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen kitapları baya bi seviyorsun sanırım dostum_?
    her konun kitap üstüne oluyor ama güzel...
    eline sağlık ;)

    :p teşekkürler zaten kitapcıyım tanıtımlarla mesleğimi yapıyorum

  7. 43
    ZooMaKaLovE
    Üye
    bunlar reklam kokan hareketler dostum :D
    şaka şaka eline sağlık harbiden.güzel şeyler paylaşıyorsun yararımıza herşey sen dewam et ;)

  8. 44
    driwer
    Üye
    Eyvallah dostum doğuda bizim, batıda,kuzeyde, güneyde. Mehmetçik bizleriz zaten vatanımı ayıranın way haline. Bu memleket bizim selamlar kardeş

  9. 45
    flasman
    Üye
    teşekkürler merdini güzel iş devamını beklerim ben yaptım baya güzelde oldu sorunsüz hallettim.

  10. 46
    ZooMaKaLovE
    Üye
    ben bunu biyerde görmüştüm de almaya param yetmemişti yaaa :D

  11. 47
    HAKAN&DEBBİE
    Yeni Üye
    heryerden vürüs geliyo hotmail adresimde hergün yeni reklamlar gönderiliyo internete her bağlandığımda yeni vürüs geliyo bana yardım edebilirmisiniz LÜTFEN.

  12. 48
    sgokbulut
    Üye
    Reklam



    hangi virüs programını kullanıyorsun sen acaba ve virus dosyası olduğunu nerden biliyorsun

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 3457 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 18 kişi