Yeni fikirler

+ Yorum Gönder
16. Sayfa BirinciBirinci ... 1315161719 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Yeni fikirler ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 181
    chatlak kız
    Üye
    Mahmut sen misin? Oglum çikar kostumu, hey Mahmut, Mahmut, Annnnnnneeeeeee.......

    :D:D:D:D:D

  2. 182
    munez16
    Yeni Üye
    şimdi nasılsa o zaman da öyleymiş sadece terimleri değişik genede saol kardeş eline sağlık...

  3. 183
    blackex_16
    Özel Üye
    paylaısm güsel ama daha önce werilmişti arkadasım her neyse emeğine yüreğine sağlık iyi forumLar

  4. 184
    Hozukcan
    Emekli
    bazen oluyor böyle çocuklarda geçen gün biride bana gelip abi sen küçükken kaç yaşındaydın diye sormuştu bende çocuğu kovalamıştım:)

  5. 185
    intihar
    Üye
    güzel olmuş emegıne saglık ama önceden ben vermıştım konu tekrarı

  6. 186
    dj_manyax
    Üye
    bisey daha war sirinlerde süslü die bi şirin war adı üstünde. süslü.. hem erkek hemde kafasına çiçek fln takıyo:D:D ayna elinden düşmüyo.:D

  7. 187
    save-me
    Üye
    yasaklayınn hepsını bı kac tane daha vardır bunlardan:P bunun gıbı cizgi filmleri taksim meydanında sallandırcaksın:P:P

  8. 188
    shamidi
    Üye
    süperler yaa karnıma arılar girdi ama en çok şunu beğendim::::::::::::::::superman düsşmekte olan uçağı tutmadan önce)

    - Eüzübillahiminasseydanirracim bismillahirrahmanirrahim, Allah’ım sen yüzümü kara çıkartma

    teşekkürler..

  9. 189
    DR.MATRİX
    Özel Üye
    superman yine şehri kurtardın...

    - Allah’ın izni ve Keremiyle!


    Bu çok süperdi;)Allah'ın izni ve Keremi olmasaydı ben bu mesajı yazamazdım;)


  10. 190
    antikedi
    Yeni Üye
    çok saol hepsi çok süper ama spiderman nerde peygamberimiz bi mağaraya grnce spiderman onu korumak içn ağ örmüştü o nerde göremedm

  11. 191
    ALMİNA
    Üye
    önemli değil beyendiysen ne mutlu bana

    hepsini okumak isterdim ama çook uzundu
    müthiş bir paylaşım çok saol

    ohooo aşmışsın kardeşim sen

    on numara olmuş yoolayalım bi kaç tene

    en az 40 kere verildi ama her zamanda işime yaradı

    Valla ben baktım baktım göremedim

    zuhahaha çook güzel ya + resim de on numara valla

    sağol ya ikiside süpermiş

    beyendınıze sewındım arkılerım

    resim de şiirde çokgüsel kardeşim

    kendimi eziq qibi hissettim

    Walla Ben Nerde Ne Bulursam Atarım Ve Kaçarım

    zaten kilo manasında söylemedim

    bu mudur yani?bu kadar basit mi?peki bu postayı kim yolluyo.

    arkadaşım çok güseller

    BeNi ÇeKeYeNLEr aNtEn TaKtIrSıN

  12. 192
    Gölge Adam
    Usta Üye
    -seni hala özlüyorum!!!
    -tütün bas geçerrr :D bu güzel ya daha önce niye düşünemedim teşekkürler ::D

+ Yorum Gönder
16. Sayfa BirinciBirinci ... 1315161719 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 10 kişi