Farklı Yorumlar

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 3457 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Farklı Yorumlar ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 37
    ACİL
    Özel Üye
    Reklam

    AquaBall

    Reklam



    iste link agisadaki Forumalev yazisini tikla ... idaa ediyorum eger basarab olursa istedigi kadar +rep var benden ...

    bu oyunu ben actım bu adamı vurabilene helal olsun başlıgı altında lütfen daha dikkatli olalım önceden acıldıgına bakmadan konu acmayalım


    Bu Yazı AquaBall İsimlidir

  2. 38
    BERFİN
    Üye
    He he cidden çooook romantikmiş men şok beğenmişem:):):)
    Eline sağlık...

  3. 39
    Ninni
    Yeni Üye
    "-Aşk denizden çinqil toplamaga benzer, evvel tek-tek yigirsan sonra bir-bir atirsan. Sadece bezilerini atmaga üreyin gelmir ve sen atilmayanlardansan..."

    bu çok hoşmuş :)

  4. 40
    egem
    Yeni Üye
    ilginç gerçekten )))))

    çok şirinmiş bu sözler sagolasın çok hoşuma gitti

    gerçekten güzel yaww ellerine saglık

    Olmuyor yaa bazen burç filan kar etmiyo

    hımmm acaba yükseleni işe yararmı arkadaşım

    bende balık ve dedekleri çok doğru
    bunun devamınıda bekleriz

    Yükselen alçak filan yok olmuyor

  5. 41
    flasman
    Üye
    gerçekten çok harika bişey ben denemenizi isterim sizde aynı şekilde mesaj gönderin sevdiğinize hem güzel hem komik

  6. 42
    BERFİN
    Üye
    Doğru bi tespit yapmışlar.Bi deneyin derim ben:) Yay çokkk doğru...

  7. 43
    nefertiti
    Usta Üye
    allah allah walla berfin ben ilk okuduğumda pek gerçekçi gelmemişti ama öle diyosan bi denemekte fayda var... :D:D:D

  8. 44
    b1t_trojan
    Yeni Üye
    Alıntı serhat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    keşke her çocuk bu çocuk bunun gibi olsaydı
    sana katılıyorum ve sadece çocuklar değil tüm insanlar bu çocuk gibi düşünse inşaallah en kısa zamanda olur

  9. 45
    ahfa
    Özel Üye
    sagol kardes sagol dedik daa ne yazak demi ama ayip yaw

    rapid linki düzeltildi indirebilirsiniz...

    Emeğe saygı göstermek gerek..

    teşekkürler şimdilik lazım değil ama bakarsın ilerde lazım olur indiriyorum

    daha detay pls!!! mp3 mü kısa filmmi ney bu?

    Kash ki neinki cocoklar...hetta her kes bele olaydi...

    linkin arızalı düzelt istersen

    tsk ederim babacan

    saka bir yana gercekten tskler ...

    vay be vuramadim ...

    alsana benden +rep

    bu adam ret kit den de çok iyi yawwwwww

    + rep nası veriliyo bilsem...

    arkadasım bana daha teknik bilgi lazım bunlarda bayatsadı

    Adam yerinde dursa mıhlıycamda lastik gibi yaaa AMA GÜZELMİŞ

    allahallah beni strese sokuyorlar yawwww

    vuramıyorum beaaa

    haee bide ++repp

    vurulmaz bu adam

    Üffff sinir oldum ya adama!!Vuran var mı arkadaşlar??

    keske vursaydin ... ama vurulmamis ayagini cekior sadece ...

    Her Tarafı Darma Duman Ettim Yine Vuramadim Ne bicim Adam

    bu adam vurulmuyor ama yinede tessekkür

    bu adam neymiş böyle ya

    bana mozilla firefox un tr son sürümünü bulabilirmisiniz

  10. 46
    mehçob
    Yeni Üye
    Orjinal link hata veriyor , rapid ise silinmiş yine de çok güzel bi program olduğunu biliyordum ve şu an arıyorum, sağol yine de :)

  11. 47
    rhea
    Yeni Üye
    selam arkadaşlar ben nette saatlerdir aramama rağmen bulamadım rasulullahın hayatı siyer kitaplarını ya ben bulamadım yada yok ama emin olamadığım için yardıma ihtiyacım oldu bilgisi olan arkadaşlar varsa link verebilirlerse sevinirim.
    başlıca siyer kitapları isimleri

    ibni hişam
    ibni esir
    ibni ishak
    ibni hazm
    ibni asakiri
    ibni sa's

    evet abiler bu kitaplara acil damardan ihtiyacım var ilgilenebilecek arkadaşların şimdiden eline emegine sağlık diyorum.

  12. 48
    nefertiti
    Usta Üye
    Reklam



    Alıntı ZaferTurk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne fidanı bunlar
    zararlı ot olabilir ancak hem de zehirli cinsinden (kusura bakma zehirli ot, özür diliyorum senden)
    emeğe saygı diye kendimizi parçalıyoruz ama.....
    keşke okusanızda şu kitabı ne fidanıymış öğrenseniz.



    ayrıca bi öneride benden olsun,
    idam gecesi anıları/halit çelenk
    deniz gezmiş olayına meraklı iseniz bunu da tavsiye ederim.

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 3457 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 34 kişi