Abartılı yazılar

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 3457 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Abartılı yazılar ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 37
    flasman
    Üye
    Reklam

    Reklam



    varya harika bişey bende şimdi o yükseklerde olmak isterdim :D:D


    Bu Yazı İsimlidir

  2. 38
    dj-hatred
    Emekli
    yok kalsın sağol ben almıyım abi o ne yaa ben canımı yolda bulmadım

  3. 39
    driwer
    Üye
    bencede harika ama yürek ister ama ne olursa olsun binmek isterdim teşekkürler

  4. 40
    10UR
    Üye
    ordan düşsen atomlarına ayrılırsın valla çok sakat ne gerek var

  5. 41
    sgokbulut
    Üye
    bu heyacan biraz fazla insanı kalpten götürür bence denemeyide istemem düşünce atom halin bile kalmaz burdan

  6. 42
    black_or_white
    Yeni Üye
    yuhhh derimm bu nedir yaww heyecann severimm ama sıkıar birazz

  7. 43
    m-jordan
    Emekli
    ıgrenc bır sey ya allah korumus derler ya aynen oyle ıste.oldurmeyen allah oldurmuyo

  8. 44
    suikastci
    Üye
    Bİr kez daha Forumda verilmişti sanki hatırlıyorum ama gende paylaşım için saol!!

  9. 45
    suikastci
    Üye
    Bu ne bee adam pantolon giymeye hasret kalır vallahaa hep iç çamaşırıyla dolaşır hem yürürken baldırları birbirne çarpar..

  10. 46
    undergrand
    Üye
    herkezin ewcil hayvanı böyle herhalde kimsenin ilgisini çekmemiş

  11. 47
    suikastci
    Üye
    -Lütfü abii kapıştıralımıı karabaşla??
    -yaff bi git nerden buldun o sokak sırtlanını senle kaybedemem vaktimi..:D
    -aaa ukelaaya bak...


    Tşk kardeş emeğine sağlıık ee ilgiin yanii napsıınlar..ii yapmışlar efferim!!:D:D

  12. 48
    ahfa
    Özel Üye
    Reklam



    en ewcil hayvanları buysa biz bunların yanında halt etmişiz valla

    paylaşımın için saol

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 3457 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 9 kişi