Yardımcı ol

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Yardımcı ol ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 61
    ???ÖZLEMM???
    Üye
    Reklam

    Reklam



    paylasım için teşekkürler arkadsım çok sevimli yaww

    harbindende çok gzüel kankim yhaa ALLAH neler yaratıooo::::

    harikaaa ötesi ya bayılıyorum böyle resimlere süper tek kelimeyleee!!!

    burası ne böyle yahhh insanın katil olası geliyo tövbe tövbe

    biz aç kalalım en iyisi

    ya birşey sorucam bu balıklar nerdeymiş türkiyede mi

    hakkaten yazık ya canlıların birçoğunun nesli tükeniyo

    resimler güzel ama böle olacağını nerden bildin merak ettim

    bende arkadaşıma katılıyorum ALLAH bilir.. sen bu resimleri nerden buldun

    Bne bunları biliyodum çok güzel paylaşımemeğeine sağlık

    hakketten tom cruise ne kadar komikmiş yha..gülmesi yetiomuş..

    vam damme bak yha puhah salak cocular gibi bakıor

    emeğine sağlık arkadaşım aldım bi kaçtanesini


    Yazımız Hakkındadır

  2. 62
    hackeremin
    Emekli
    ben sevmıyom böle ayakkabıları ama paylasım için saol kardeşim emeğine sağlık

  3. 63
    BeKooO...!!!
    Usta Üye
    ya arkadaşlar bilgisayardaki resmi nasıl koycam foruma avatar olarak..bilen varsa sölesin ++rep++ vercem valla yaa..:D:D

  4. 64
    isyan03
    Yeni Üye
    herkes rahatlığı için suç işlemeyi göze alıyor tr milletinin hatası bu hep kendimizi düşünmemiz kendi rahatlığımızı ve RAHATLIĞIMIZ İÇİN BAŞKALARINA ZARAR VERMEYI DÜŞÜNENLER YÜZÜNDEN TOPLUMUMUZ HEP GERİ KAFALI OLUYO
    BÖLE ŞEYLERİ GÖRÜNCE LANET OKUYACAĞIMIZA KEŞKE BU YER TR OLSA DİYOR BAZILARI

  5. 65
    muamma.şair
    Bayan Üye
    çok güzel ya ben bunun yapılma nedenini kendimce buldum
    arkadaşlar farkettiyseniz mesajlar,e-mailler hep bu tür şeylerle dolu yani bunu şu kadar kişiye yolla bence bu insanları güldürmenin yanında düşündürmeyide amaçlayan bir konu sizce neden bu tip mesajlar ortaya çıkmış olabilir

  6. 66
    kalala
    Yeni Üye
    sanırım tüm çocuklar aynı şeyi yapıyor,bayılırlar annelerinin eteğine yapışmayı :)

  7. 67
    seker_kiz_444
    Üye
    bende berennura katılıyorum kıyamet kopmadan nasıl olacağını kimse bilemez bir kişi bilir o da
    ALLAH'tır. . .

  8. 68
    ceza&ayben
    Üye
    bende katılıyorum berrenura bu olayı resimlerini neler olacağını sadece ama sadece allah bilir

  9. 69
    Gönülce
    Özel Üye
    Peki bu resimleri çeken Kıyamete yakın zamana gidip resimleri çekip,sonra tekrar geri mi gelmiş?
    Ne olacağını yalnız Allah bilir..

  10. 70
    Obicam Te
    Emekli
    Bunlar sadece varsayım tahminler gerçeğini tabikide yalnız ALLAH bilir

    Nasıl ki kıyamet alametleri diye videolar varsa ve teknoloji kullanılınarak çeşitli görüntüler alınabiliyorsa bunlarda onlardan biri
    Gerçeğiyle hiçbir benzerlik göstermez

    Herşeyin en doğrusunu ALLAH BİLİR

  11. 71
    cartalist
    Üye
    kıyametle ne alakası var bee..... yağmur yağsa kıyamet alameti diyosunuz....yeter bu cahillikkkk

  12. 72
    AtesZinciri
    Üye

    --->: Kıyamete Yakın meydana gelicek benzer resimler.

    Reklam



    Alıntı berrenur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne olacağını ALLAH bilir.....

    aynen katılıyorum arkadaşım.. ne olacağını ALLAH bilir..

    acaba bu resimleri nasıl yaptınız?????

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 8 kişi