Forum Sitili Üzerine Farklı Görüşler

+ Yorum Gönder
15. Sayfa BirinciBirinci ... 1214151618 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Forum Sitili Üzerine Farklı Görüşler ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 169
    emrecan1905
    Yeni Üye
    mükemmel olmuş ya.emegine saglık

    bu kadının elindeki şey nedir tam olarak????

    Allah kimseye vermesin çok kötü bişey yaaaa

    Allah kimseyi ßu duruma düşürmesin.. (AMİN)

    ayyy yollar gibi elleri war be

    Grçktende hLmze bnLerce şkr pyLşm içn saoLn

    çok kotu ya

    bana göre en iiii ülker yapıyo emeğine sağlık paylasımın için saol

    tabikide yaz ben neden se o mewsi çok seviyorum

    değişik bişeymiş

    çok komik olmuş bunlar yaaaaa

    süper paylasim icin saol

    50 cent çok süper duruyor yaw emeğine sağlık kardeşim

    Eline sağlık nilova gerçketen enteresan .

    çok güzel olmuş ya paylaşım için saol

    cok acayip bişe valla

  2. 170
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    Emeğe Saygı Bu Konudan Daha Önemli Olamaz .. Hangi Kaynaktan Aldıysan Konu Hakkında Bilgilendirme Yaparmısın ?

    Mutant mıymışlar Ne imiş Bu Durum ?

  3. 171
    spedyy
    Üye
    bu insanlara bildiğim kadarıyla ağaç adam diyorlar haberler de de çıkmıştıü
    (spedyy)

  4. 172
    ___x-ir___
    Üye
    evet yha bunu bende duydum cok yazık..Allah acil şifalar wersin qerçektende Allah a cok şükür arkadaşlar

  5. 173
    heawymetal
    Yeni Üye
    yanıı halımıze sukredelım sukredelım ok de pekı ınsan sormaz mı kendı kendıne benım sucum neydı allahım ben nıe boyle oldum.yanıı yaratan o ama ınsanın bu duruma dusmesınıde saglayan bı sekılde sanırım o.yanıı ıstese bu tur seylerı ınsanlara yasatmayabılır haksızmıyım?yanıı daha sonra halımıze sukredelım dıoruz dıoruzda ya isyan edenler?onların hıcmı haklılık payı yok sızce?

  6. 174
    erdem967
    Üye
    allah kimseye vermesin de bu bi tür mantar felan heralde deilse de ne böle bilen biri aydınlatsın bizi

  7. 175
    kader_zincir
    Yeni Üye
    allah kimsenin başına vermesin.sinir diyorlar ona.önlem alınmazsa vücuda dağılıyor.beniimde kardeşimde olmuştu.kolunda başladı.eline falan dağıldı.allahtan önlemini aldık.doktor kontrolünde kaldı.geçti çok şükür.ya o da böyle olsaydı.düşünmek bile istemiyorum.

  8. 176
    arapfree
    Emekli
    ben yaz ve ilkbahar mevsimlerini cok sewerim ilkbaharda hersey ne güzel cıvıl cıvıl oluyo yazın ise tatil keyfi başka

  9. 177
    rapKer
    Emekli
    Hakkaten guzelmıs Paylasım ıcın sagol kardesım yada arkadasım

  10. 178
    oguz05
    Üye
    başlığı okuyunca sandımki kara kalem çalışması çok komik olmuş repin geliyo

  11. 179
    otsifem.eser
    Emekli
    iğrenç.ö falan oldum yanee.yılan yemelerinin sebebi anlamadım.sorun paramı acaba??

  12. 180
    sonatak
    Emekli
    valla kasrdes haketen çok güzel olmuş

    çoooook güzel olmuş +rep

    iğrençç yaa yolda görseler donlarına iş.ama

    saol ya insanın iştahını

    nasıl yiyolar onu ya

    sorulur mu tabi ki de yaz

    her mevsimin ayrı ayrı guzelligi var
    ama benim için ilkbahar

    Tabikide İlkbahar nedeni ise İlk baharda doğduğum için

    enn iisi ülker bana qöre

    enterasan ve güsel paylaşım için saol

    müzık dınlemek ve arkadaşlarla sohbet için

    müzik dinlemek için bide çok sıkılıncaa

    o ne ya sal camdan aşağı yangından kurtar herkesi

    uzun saçı severim ama bu kadarı fazla abartıı yawffff

    ben ıstmzdım kılda keramet olsa popdan cıkmazdı ehuehe

    herlade boyunu uzatmak istiince sac uzadi

+ Yorum Gönder
15. Sayfa BirinciBirinci ... 1214151618 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 21 kişi