Metin2 pack yapma

+ Yorum Gönder
Metin2 Forum ve Metin2 Bölümünden Metin2 pack yapma ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    alman41
    Emekli
    Reklam

    Metin2 pack yapma

    Reklam



    Metin2 pack yapma

    Forum Alev
    Evet Arkadaşlar Süper bi Konu ile Karşınızdayım..

    Kendi Packını Yapamayan Arkadaslar İçin Cok işe Yarayacak...
    Lütfen GünceL Tutalım…

    Uploadto'Dan İndir: ul.to hvuwse

    Hotfile'Den İndir: hotfile.com Pack_Yapma_F-35.rar.html

    UploadGen'Den İndir :
    http://www.upload.gen.tr/d.php/s13/m...__-35.rar.html


    Videoyu Upload Ettim İzleyio Kolayca Yapabılırsınız..!


    Video=>
    http://www.gameself.com/video/52fcebb14295743063b

    SorunLarınızı Konu Altında Belirtin


    €F€-35 arkadasımdan alıntıdır!!!

    +Rep:onay:






  2. 2
    milanaka
    Yeni Üye

    --->: Metin2 pack yapma

    Reklam



    £F£-35 arkadaşa teşekkür







  3. 3
    61memet61
    Yeni Üye
    bakalım olursa repide vercem yorumuda







  4. 4
    vahametli
    Yeni Üye
    iyi gos da aga sen sadece pack yaptın yada ben öle sanıyom ben pvp server nasıl kurulur onu öğrenmek istiyom lütfen onla ilgilde bi şeyler paylaşşşşş

  5. 5
    hypnos1
    Yeni Üye
    Binekli Pack yapmak istiyorum yapamioyrum Yardim Yapana Gmlik?

  6. 6
    Ziyaretçi
    yaw indiremiomrum linkler sornlu

  7. 7
    Ziyaretçi
    ya ben yaptım ama ch ler kapalı sunucuya bağlanırken hata diyo nası düzeltcez onu kardeşim bi ardımcı olsan ? acill

  8. 8
    Ziyaretçi
    Arkadaşlar bu sadece servere pack yapma server yapma değil mesela oyuna girmez .ünkü daha kurmadınız bi tane server files, navicat, virtual pc, hamachi, indirin ve internete hamachili sw kurma yazın çıkar video izlersiniz ve kurarsınız hamachiniz e görede root düzenlersiniz [TL] olmanın tadını çıkarırsınız.

+ Yorum Gönder
metin2 pack yapma,  metin2 full pack yapma,  hotfilecom Pack_Yapma_F-35rarhtml,  metin2 pvp full pack yapmak,  kendi packini yap
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi