Msn avatar çalma

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 356
MSN ve Chat Programları ve MSN Diğer Paylaşımlar Bölümünden Msn avatar çalma ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 61
    qFb-sTyLe
    Emekli
    Reklam

    --->: msn avatar çalma

    Reklam



    bhen her zaman ve her zaman şu yöntemle yaparım programsız..!
    (prt sc sts Rq) print scrol tusuna bas ve başlat-programlar-donatılar-paint diyoruz düzen yapıştır yapıyoruz çektiğimiz resmi kesiyoruz ve alanı küçültüyoruz resmin tekrar yapıştırıyoruz kaydetiyoruz her zaman böyle yaparım.. programla isterseniz ayrı!


    Yazımız --->: msn avatar çalma Hakkındadır

  2. 62
    sevilay_z
    Yeni Üye
    yaptım oldu walla ihhi çok mutluyum sorf gızıklık olsun die çaldım yoksa bissürü avatar var yasasın kotuluk:);)

  3. 63
    Ziyaretçi
    plasınız varsa eğer listeden istediğiniz kişiye gelin üstünde sağ tıklayın.. görünüm / kişi kartı /ek seçenekler/ kişi bilgisi resim zaten karşınıza çıkıyor kaydet bu kadar

  4. 64
    maviferver
    Emekli
    Edit: MaviAdam

    Arkadaşlarım Lütfen Başta Sonuna Kadar İslamı Düşünün Ondan Sonra Yapın Ne Yapacaksanzı Bu Sitede İstenildiği İçin Veriyorum Bu taktikleri
    İnanın Arkadaşlar Sadece Bir Kere Denemekle Anlayacaksınız Anında Msn **********ze Geçiyor ama Başkalarının *******ini çalmakta yanlış bir şey ahlaksızca davrananların msn adreslerini genelde bu şekilde *****niz, vereceğim taktiklere harfiyyen uymanız gerekiyor arkadaşlar,uygularken dikkat edin yanlış yazarsanız sizin msn ş***** olarak gözükecektir.ve o kişi eğer bu işlerden anlarsa ona giden mesajda bunu farkedebilir
    1.Önce hotmailden bir hesap alın veya varsa almanıza gerek yok
    2.hotmail mailinize girin
    3.yeni bir mail yaratın
    4.mailin konu bölümüne “****************”yazın
    5.gidecek adres bölümüne “Bunları senin gibiler yer anca”yazın
    6.mesaj bölümüne aşagıdakileri yazın
    —-
    (kurbanın email adresi)/****************(kendi hotmail şifreni buraya yaz tabi tabi yazarım )-{******************

    Bu maili gönderdikten sonra o kişi msn adresini açtığı zaman size “*************************” başlıklı mail gelecek
    bu mailde o kişinin *******si olacak ondan sonra istediğinizi yapın ancak bu işlemleri yaparken izinizi belli etmemeye bakın.Arkadaşlar Tekrar Tekrar Sölüyorum Lütfen Bu İşleri Ahlaksızca Davrananlara Uygulayan Suçu Olmayanlar Öbür Dünyada Alırlar Hesaplarını …

  5. 65
    MaviAdam
    Özel Üye
    Ben yaptım dediklerini bakalım ne olacak ama dur sana ne olmuş öyle banlanmışsın :)

  6. 66
    FıRLaMa qirL
    Yeni Üye
    Ben aslında dahada kısa bir yol biliyorum .. Msnde konuştuğun kişinin sayfasını açıyorsun , Hani ifadeler titreşim filan onların olduğu sırada Messenger Plus ! Özellikleri yazan bi şey var . Onun üstüne bi kere tıklayın 3. sırada kişi bilgisi yazar ona da tıklayın . Küçük bir pencere çıkacak karşınıza orda bu resmi kaydet die bi şey görceksiniz ona tıklaryn . Kaydetme penceresi çıkacka Dosyanın Adını Girin sonrada Kaydedeceğin yeri seçin Sonrada Kaydet butonuna basın .. Olduda bitti :D

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 356
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi