Msn kendi kendine açılıp kapanıyor yardım

+ Yorum Gönder
MSN ve Chat Programları ve MSN Diğer Paylaşımlar Bölümünden Msn kendi kendine açılıp kapanıyor yardım ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    ordulukaplan
    Üye
    Reklam

    Msn kendi kendine açılıp kapanıyor yardım

    Reklam



    Msn kendi kendine açılıp kapanıyor yardım

    Forum Alev
    :confused:arkadaşlar ben msn yi açıyorum 3-5 dk içinde hep kendi kendine kapanıp açılıyor sildim tekrar yükledim yine ayı ne yapmam gerekir bilen varsa yardım edin



  2. 2
    RocKFoREveR
    Emekli

    --->: msn kendi kendine açılıp kapanıyor yardım

    Reklam



    Denetim Masansında Msnyi Onar de Yada Benim Bildiğim Çoklu Msnden Kaynaklanıyo Çoklu Msn Varsa Sil Msn Tekrar Yükle Bakim Düzelcekmi?Yada İnternet Bağlantından Olabilir:confused:
    İyi Forumlar







  3. 3
    ordulukaplan
    Üye
    çoklu msn var bi siliyim dediğin gibi deniyim internet bağlantımdan olmuyor netim kesilmiyor çünkü yardımın için saol hemen deniyorum







  4. 4
    fbmami
    Emekli
    kardeş internet kopuyorsa olur bendede oluyo
    net koptumu kapanıp açılıyo

  5. 5
    ordulukaplan
    Üye
    yok netim kopmuyor ama msn kendi kendine kapanıyor bakalım msn yi onardım çoklu msn açmayı kendiliğinden iptal etmiş onarırken bakalım girdim msn ye biras beklicem sonucu görmek için sizlerde cevaplarınız için saolun

  6. 6
    ordulukaplan
    Üye
    saolun arkadaşlar sanırım onardıktan sonra oldu hiç kapanmadı

  7. 7
    galipiye
    Yeni Üye
    msn açılıp kapanıyor arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim

  8. 8
    galipiye
    Yeni Üye
    msn onarma nassıl yapılıyor açıklayacak olan arkadaş varsa minnettar kalırım

  9. 9
    hharun
    Yeni Üye
    Program ekle kaldırda (msn sürümün 2009 ise)windows live temel parçaları bul kaldıra tıkla orda kaldır veya onar var ordan yapabilirsin :)

  10. 10
    msn maduru
    Yeni Üye
    :Sbenm msn açılıp kapanıo. yeni sürümü yükleynce yapıo bunu. bende msn kaldırdm yeniden msn 8,5 i yükledm. bi süre çalıştı ama bi süre sonra yeni sürüm olmadan çalışmdı. yükleyince de açılıp kapandı yine :S

    :confused:ne yapmam lazım lütfen bi yardım edin:confused:

  11. 11
    amedligenc
    Yeni Üye

    --->: msn kendi kendine açılıp kapanıyor yardım

    Reklam



    Msn 9 da bir arkadaşımında başına gelen sorun dün benimde başıma geldi msn açıldıktan birkaç saniye sonra kapanıyor bunu çözmenin tek bir yolu var ;

    Bilgisayarımızın c sürücüsünü açıyoruz ve bu yolu takip ediyoruz ;

    C:\Program Files\Windows Live\Contacts

    Buradaki abssm.dll adlı dosyayı silin ve huzurlu günlere kavuşun


    şunu yapıp bidaha deniyin ve dehşete düşün :onay:

  12. 12
    me-tin
    Yeni Üye
    Msn Açılma Sorunları;
    -----Eğer Msnin açılması için sürekli yeni sürüm istiyorsa...
    "C:\Program Files\MSN Messenger Konumundaki" "msnmsgr.exe" İsimli Dosyaya Sağ Tıklayın ve "Özellikler"i seçin
    daha sonra Açılan pencereden "uyumluluk" sekmesine tıklayın ve "uyumluluk medu" altındaki kutucuğu işaretleyin
    ve uyumluluk modunu "Windows 2000" yapın uygula tamam dedikten sonra sorun çözülmüş olacaktır...

    -----Eğer Msn açılıyor 4-5 saniye sonra yine kapanıyorsa...
    Şayet msn sürümünüz "msn 9.0" Yani en son sürüm ise;
    "C:\Program Files\Windows Live\Contacts" Konumundaki "wldlog.dll" İsimli Dosyayı Silin Durum Çözülecektir.
    Şayet msn sürümünüz eski sürüm ise;
    Büyük İhtimal "office 2007" yüklemişsinizdir. Kaldırmanızı tavsiye ederim...

    eğer yukarıdaki çözümler olmuyorsa şunlarıda deneyin...
    "C:\Program Files\Windows Live\Contacts" Konumundaki "abssm.dll" isimli dosyayı siliniz...
    "C:\Documents and Settings\Kullanıcı\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger"
    konumundaki bütün dosyaları silin.
    "C:\Documents and Settings\Kullanıcı\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts"
    konumundaki bütün dosyaları silin.

    Ne Mutlu Türküm Diyene...
    BY KORUCU...

+ Yorum Gönder
msn açılıp kapanıyor
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi