Msn Listenin Arka Planını Değitir !

+ Yorum Gönder
Msn ve Msn İletileri Msn Sözleri Bölümünden Msn Listenin Arka Planını Değitir ! ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    asi-girls
    Üye
    Reklam

    --->: Msn Listenin Arka Planını Değitir !

    Reklam



    yanlız pislikbark arKadaŞım {} böLe paranTezLer koYmaDan Yazıoruz adını oke lvback.gif böle ;)
    ForumAlev --->: Msn Listenin Arka Planını Değitir !

  2. 14
    kdrgmş
    Yeni Üye
    güzel şeyde olmuyor yardımcı olurmusunuz







  3. 15
    denizmehtap
    Yeni Üye
    yaaa söylenenin aynısını yaptım ama olmadı karşıma evet yazan pencere açılmadı lütfen yardım :S







  4. 16
    dj_manyax
    Üye
    arkadaslar bide karıstıranlar olmustu bu ''lvback'' yazısındaki l ''kucuk L harfi'' bunu karıstıranlar cok oldugu icin hatırlattım:D bide live kullanıyorum calısıyor soylenenleri aynen uygulayın olucaktır;)

  5. 17
    simirna
    Üye
    :p
    yanLı$ anLamaın . Ama Yahni bunu msn plus ' ı oLan herkes YapabiLir ...

    AMA emeğe Saygı ... !

  6. 18
    fenerbahçe_19
    Yeni Üye
    saol kardeş çook işime yaradı :) ayrıca çok gsl oldu:)


  7. 19
    çingenem_94
    Yeni Üye
    ya program files ne?? :) onu bilsem olucaktaa

  8. 20
    harbi-girl
    Yeni Üye
    ya ama olmadııı ne yapıcam öel kabul et filan gelmedi lütfen yardım edermisiniz....

  9. 21
    shamidi
    Üye

    --->: Msn Listenin Arka Planını Değitir !

    Reklam



    dediklerinizin hepsini yaptım ama olmuyoooo

  10. 22
    tilbenaz
    Üye
    ewt yhaa bende nsl olcak yapamadım lütfen yardım (( acil yardım))

  11. 23
    tilbenaz
    Üye
    arkadaşlar bende msn plus war ama nasıl yapacapım lütfen anlatınn

  12. 24
    kübraAa
    Üye
    yok yhaa yeter denemekten yoruldum msndekiler çıldırdı açıp aıp kapatıyorum ya nie olmuyo bi türlü anlam veremedim windows live mesencer bnmkide

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi