Msn"de çevrimdışı yazmanın değişik bi yolu

+ Yorum Gönder
MSN ve Chat Programları ve Msn Plus-Discovery Bölümünden Msn"de çevrimdışı yazmanın değişik bi yolu ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    ROBİN
    Usta Üye
    Reklam

    Msn"de çevrimdışı yazmanın değişik bi yolu

    Reklam



    Msn"de çevrimdışı yazmanın değişik bi yolu

    Forum Alev
    Msn"de çevrimdışı yazmanın değişik bi yolu :)

    1. adım: şimdi öncelikle http://www.msgplus.net/download.php sitesine gidip messenger plus 3 ü indiriyoruz..
    2..adım:Msn plus ı kurduktan sonra msn imizi kapatıp açalım..bunu yapmazsak
    >aşağıdaki resimdeki gibi plus ın kurulumu tamamlanmaz..kapatıp açtıktan
    >sonra plus ın yüklendiğini göreceğiz..
    3.adım:Evet plus ın yüklü olduğunu gördük..tıklayalım o zaman ve tercihler >diyelim.
    4.adım:tercihler dediğimizde açılan anapencereden "eklentiler" diyelim
    bakalım..Gördüğümüz gibi eklentiler kısmı boş..ama eklenti sitesine gidebileceğimiz adresin linki aşağıdadır..
    Linke tıklayıp..eklenti sitesine gidelim ve StuffPlug-NG 2.2.229b download edelim...

    http://www.stuffplug.com/?act=file&id=16


    6. adımda eklentiler boş tu...şimdi ise eklenti sütununda
    stuff-ng eklentisinin yüklenmiş olduğunu görecek..hemen stuff-ng
    eklentisinin üstüne tek sol tık yapıp altındaki yapılandır ikonuna
    basalım.

    Mavi ekran açıldı oradan Conversations a tıklayalım..
    orada ALLOW TALKİNG TO BLOCKED CONTACTS işaretleyip ok deyip msn yi açıp kapatalım...
    NOT : ( ek bilgi : Show message when contact closes conversation u
    işaretlersen kişi sizin pencerenizi kapatınca size haber gelir kişi konuşmadan ayrıldı diye,
    yani sizin penceresini kapattınıda bu arada öğrenmiş olursunuz.....

    7. adımda. bi kişiyi engelleyin ve anlık ileti gönderin ona fakat o sizi çevrimdışı görecek.. :)



  2. 2
    stormfear
    Yeni Üye
    Reklam



    eywallah sağolasın işe yarar baya







  3. 3
    jeforsoniyen
    Üye
    valla kurdum bakalım millet çıldıracak gibi benim gibi birine bu program tavsiye edilirmi:))))







  4. 4
    ŞAHİN_KEMANİST
    Yeni Üye
    kardesk bu eklebtıde buyuk resım ozellıgı var galıba ama nasıl calıstıracam yardımcı olurmusun

  5. 5
    RapBeLa
    Emekli
    msn açınca büyük resim özelliği çıkar tamam a basarak geç bi kaç kere çıkıyo tamam a basarsan gider

  6. 6
    dj-hatred
    Emekli
    güzel bi paylaşım emegine saglık

  7. 7
    Psikolog
    Özel Üye
    teşekkür ederim ROBİN usta.

  8. 8
    hayalet0667
    Yeni Üye
    sağol arkadaşım paylaşımın için

  9. 9
    hayalet0667
    Yeni Üye
    +2 de rep sana gerçi pek de gerekmezmiş ama

  10. 10
    dewawa222
    Üye
    ben msn 7.5 kullanırken plus eklentisi stufu kullanıyordum şimdi msn live ve plus live kurdum ama stuf plus live'da çalışmıyor.
    plus live için stuf sürümü varmı acaba, ben aradım bulamadım.
    siz biliyorsanız paylaşırmısınız lütfen?

  11. 11
    merve20
    Üye

    --->: Msn"de çevrimdışı yazmanın değişik bi yolu

    Reklam



    :):) hım bende war zaten biliom yınede saolun yha

+ Yorum Gönder
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi