Gizliden Webcam İzle (Nitrocam DeğiL!)

Konu Kapatılmıştır
9. Sayfa BirinciBirinci ... 68910 Sonuncu8Sonuncu9
MSN ve Chat Programları ve Msn Programları Bölümünden Gizliden Webcam İzle (Nitrocam DeğiL!) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 97
    esat35
    Üye
    Reklam

    --->: Gizliden Webcam İzle (Nitrocam DeğiL!)

    Reklam



    Yaw arkadaşlar zaten bu tür programların hemen hemen tamamı virüs mantığı ile yazılır.çoğu böledir.mantık olarak sisteme değişik girme yöntemi kullanıldığından son derece doğal olarak antivirüs programlarınız bas bas bağırır..dikkat dikkat diye..onun için virüs var indirmeyin aman trojan var sakın ha demenize hiç gerek yok.. eğer pro lazımsa,antivirüs pronuzu kapatıcaksınız,ve devam diyeceksiniz..seçim sizin..yanii riske girip girmemek size kalmış..bu arada sonra dosyalarım siliniyo,ekran koruyucum kendi kendine değişiyo, benim kontrolum dışımda garip şeyler oluyo demeyin aman haa:)iyi forumlar..


    Sayfa 9 --->: Gizliden Webcam İzle (Nitrocam DeğiL!) Başlıklı Yazı

  2. 98
    yYmRr
    Üye
    sana yapılmasını istemiyorsan webcam herzaman tavana baksın:D:D

  3. 99
    gamsız
    Üye
    arkadaşlar ben programı indirdim ve indirdikten sonra rar şifresinide girdikten sonra kaspersky ın exe dosyasını silmesi bir oldu ilginç :)

  4. 100
    reelscorpion
    Yeni Üye
    kardes arkadasıma cok guzel bir saka yaptım paylasımın icin tesekkurler :)

  5. 101
    AYŞEGÜL CEMRE
    Usta Üye
    Bence Öok YanliŞ Bİr Şey İnsanlari Gİzlİden İzlemen Dogru BİŞey Dİİl

  6. 102
    reelscorpion
    Yeni Üye
    Kul hakkını karıstırmayın, msn den önce sahısla yani en yakın arkadasımla biraz konustuktan sonra azından bir kac kelime aldıktan sonra bu programı calıstırdım. bu kelimeler neymi... suan ne gibi durumdasın icionmu vs. ;) iq su yükseklere anlatiom bunları anlamayan halen cünkü kul hakkı diyerek devam edecek buna eminim. Bu gibi konularda da lütfen bilgisizliğinizi bari kul hakkı bilmem ney gibi dini sömürüp insanları soğutacak cumleler kullanmayın.
    Paylaşım icin Tekrar Tesekkürler.

    arkasından BööÖÖÖ deyip cıktıgınız insanı da gizliden izlersiniz onun haberi olmadan. Buda kapak olsun.

  7. 103
    Kobe23
    Üye
    linkte herhangi bir sorun yok kardeş link sağlam

  8. 104
    reelscorpion
    Yeni Üye
    virüssüz hack programı olmaz....
    ayrıca hack proramlarıyla ilgilenen arkadaslar, anti leri devre dısı bırakmak zorundasınız.
    Saygılar.

  9. 105
    roze66
    Yeni Üye
    çokçokçok çok çok çok tesekkur ederim umarım çalısırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  10. 106
    airties
    Emekli
    yaa bence çok ayıp bişey başkasının kamerasını izlemek sizi izleseler rahat olurmuydunuz :(

  11. 107
    haydartalha
    Yeni Üye
    arkadaşlar virüs var kobe 23 kardeşim bana yardım et ben bunu pc ye indiriyorum sonra sıkıştırılmışı açıyorum sonrada virüs çıkıyo dosya siliniyo biriniz bana o programı ghönderebilir mi msn adresim: ************hotmail.com gönderenlere teşekkürler

  12. 108
    indirici
    Yeni Üye

    --->: Gizliden Webcam İzle (Nitrocam DeğiL!)

    Reklam



    Trojan var.Virüs programı açmaya bile izinvermiyor.

Konu Kapatılmıştır
9. Sayfa BirinciBirinci ... 68910 Sonuncu8Sonuncu9
nitrocam,  nitro cam,  gizli webcam izle,  gizli cam izle,  gizli webcam izleme
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 5 kişi