Spacenize şarku Url adresleri

Konu Kapatılmıştır
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
MSN ve Chat Programları ve Msn Space Bölümü Bölümünden Spacenize şarku Url adresleri ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    spy_bobo
    Emekli
    Reklam

    Spacenize şarku Url adresleri

    Reklam



    Spacenize şarku Url adresleri

    Forum Alev
    Yasadışı icerik silindi

    27 tane kişi okumuş ama bi kişi bile tşk etmemişş ben nerdeyse baktığım her konuya cvb yazıyorum hak geçmesin diye :(



  2. 2
    _нαя∂_
    Üye

    --->: <<SüPer ŞarKı URL leri spacenize>>

    Reklam



    Alıntı spy_bobo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    27 tane kişi okumuş ama bi kişi bile tşk etmemişş ben nerdeyse baktığım her konuya cvb yazıyorum hak geçmesin diye :(
    bak ben tşk ediyorum bende arıyodum zaten saol :):cool:







  3. 3
    ceydah
    Yeni Üye
    ben şimdi &#246;lesine girdim şarkı url aramıodum ama bence teşek&#252;r&#252; hak ediosun :) teşekk&#252;r ederim ben ....







  4. 4
    Dermaht SS
    Emekli
    teşekk&#252;rler eline sağlık, acaba bana Orta&#231;ağ halk m&#252;ziği par&#231;aları bulabilirmisin? Bulamazsanda sağol başarılar...

  5. 5
    spy_bobo
    Emekli
    orta&#231;ağ halk m&#252;ziğini anlamadım da bana şey şarkılar pop&#252;ler şarkılar s&#246;yleyin onlar var elimde emre aydın falan olabilir tam emin değilim var galiba

  6. 6
    talha19
    Yeni Üye
    Arkadaş şarkı url lerini koyaladağımda şu ekran karşıma çıkıyor:

    Alan Kullanılamıyor Bu alan geçici olarak kullanılamıyor. Lütfen daha sonra yeniden deneyin.İlginizi çekecek başka alanlar bulmak için Windows Live Spaces adresine gidin.

  7. 7
    baristekin
    Üye
    allah razı olsun bence superler spaceme koyarım saol

  8. 8
    spy_bobo
    Emekli
    onun urll ile ilgisi yoktur galiba yada url nin olduğu site geçici açılmıyodur bende denedim şimdi o siteye giremiyorum arada bi böyle oluyo

  9. 9
    RigeL
    Yeni Üye
    Teşekkürler Cok Saol Hak Edıorsun Ben De Bır Limnk Koyayım Show Radyo Nun Lınk Inı.Windows Media Player Koplayalıp Kaydet E Basın


    Buyrun Link: mms://84.16.235.90/ShowRadyo

  10. 10
    _orkun_
    Yeni Üye
    kardeş sağolasında nasıl yapcam bana bi anlatırmısın zahmet olmassa....

  11. 11
    spy_bobo
    Emekli

    --->: <<SüPer ŞarKı URL leri spacenize>>

    Reklam



    googleye spaceme şarkı koyma veya spaceme media player koyma yazarsanız bulursunuz :)

  12. 12
    NURCANGEL
    Üye
    ellerinize sağlık arkadaşımmm ,bende bir prg önereyimmm IMESH7 prg çook güzel vede çok basit herkeze tavsiye ederimmmm + chat prg da var haberiniz olsun

Konu Kapatılmıştır
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi