Şarku Url Si

+ Yorum Gönder
MSN ve Chat Programları ve Msn Space Bölümü Bölümünden Şarku Url Si ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    !.ApHacHi.!
    Üye
    Reklam

    Şarku Url Si

    Reklam



    Şarku Url Si

    Forum Alev
    Arkadaşlar Bana Çok Acil
    Gökçe Kırgız & Emre Altıner-Kalbime Gömerim o Zaman
    ŞArkısının Spaces İçin url Si LAzım
    Spacesde Media Payerin Url YAzıgımız Yere Yapıştırcam Ve Ziyaretçiler Girdiğind Çalmaya Başlicak Böle uraştıran Bişey Olmasın Direk Link İ YAzım bnede Kopyaliim Media Playerin yerine Giren Olursa Dİnleyebilsin Çok Acil yardımlarınızı Bekliyorum


    İle İlgili Yazılar

  2. 2
    !.ApHacHi.!
    Üye

    --->: Şarku Url Si

    Reklam



    Kimsemi Okumadı Ya İİ ki Bİ Acil Dedik tam 1 saat Oldu Bi Baksanız Nolur







  3. 3
    seloo_2
    Yeni Üye
    yaa aynen bnde o şarkının url sini istiormm kimse yokmuu:(







  4. 4
    wody
    Emekli
    arkadaşlar vereceğim linkteki konuyu inceleyin istediğiniz şarkıyı upload yapıp urlesini alabilirsiniz.
    Mp3 upload sitesi!!!

+ Yorum Gönder
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi