1 gün namaz kılmazsak ne olur ki?

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 345 Sonuncu8Sonuncu9
İslami Konular ve Namaz Bölümünden 1 gün namaz kılmazsak ne olur ki? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 37
    zuzu87
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: 1 gün namaz kılmazsak ne olur ki?

    Reklam



    arkadaşlar korkutmanyın kötü örneklerle güzel yönlerden anlatın namaz kılmanın önemini sağlık açısından nekadar iyi olduğunu vüzdumuzun her yerinin çalıştığını sağlığımızın içi gerekli olduğunu başka türlü sevdiremzsiniz bu yolla korkunç olmayalım


    Bu Yazı --->: 1 gün namaz kılmazsak ne olur ki? İsimlidir

  2. 38
    WebStyle
    Özel Üye
    Alıntı zuzu87 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar korkutmanyın kötü örneklerle güzel yönlerden anlatın namaz kılmanın önemini sağlık açısından nekadar iyi olduğunu vüzdumuzun her yerinin çalıştığını sağlığımızın içi gerekli olduğunu başka türlü sevdiremzsiniz bu yolla korkunç olmayalım
    Aslında çok mantıklı ahirette korkmamak azap çekmemek için bu dünyada korkmalıyız.

  3. 39
    walkmanso
    Emekli
    amin guzel kardes sagolasin emegine yuregine saglik cok mantikli bir konu sukur yaradanima ki bizlere oyle bir imkan saglamis bizler icin namazi emretmis cenabu hak kilmayanlara da nasip eylesin......

  4. 40
    elmassinem20
    Yeni Üye
    allah razı olsun inşallah sitenizden dinimizle ilgili her türlü bilginizden yararlanacağım ve bilmek istediğim bir çok şey var sorum şu:ben iş hayatımda olsun diye bir adak adadım ama onu halen yapamadım bişey olurmu

  5. 41
    elmassinem20
    Yeni Üye
    allah razı olsun inşallah sitenizden dinimizle ilgili her türlü bilginizden yararlanacağım ve bilmek istediğim bir çok şey var sorum şu:ben iş hayatımda olsun diye bir adak adadım ama onu halen yapamadım bişey olurmu,olursa ne yapa bilirim

  6. 42
    WİLD_BOSS
    Usta Üye
    paylaşım için teşekkürler
    :D:D:D:D

  7. 43
    murti
    Usta Üye
    teşekkürler kardşim çook saol güzel paylaşımın için

  8. 44
    cesurrrr
    Yeni Üye
    ALLAH "CELLA CELALÜ hepimize namazı nasip etsin İNŞ"ALLAH

  9. 45
    Ziyaretçi
    HERTÜRLÜ AZAPTAN ALLAHIN RAHMETİNE SIĞININ ALLAH c.c. BAĞIŞLAYAN VE ESİRGEYENDİR
    ALLAH 1 REKAT DEĞİL KALPLE ALLAH DİYENİN GÖNÜLDEN HAMD EDENİN BİNLERCE GÜNAHINI AFFEDER ADALET VE HÜKÜM SAHİBİ ALLAHTIR
    İNANAN KARDEŞLERİMİZİ KORKUTMAYALIM LÜTFEN ONLARA DİNİMİZİ SEVDİRELİM KORKUYLA DEĞİL, YANMAMAK İÇİN DEĞİL NİYET ETTİĞİMİZ ÜZRE ALLAH RIZASI İÇİN NAMAZ KILINIR VE VE MÜKAFATINI ŞÜPHESİZ ALLAH VERİR

  10. 46
    ∂єℓi кιz
    Usta Üye
    amin kardeşim ... emeğine sağlık + rep ...

  11. 47
    seco00006
    Usta Üye
    amin Allah razı olsun

  12. 48
    P.Alemdar
    Üye

    --->: 1 gün namaz kılmazsak ne olur ki?

    Reklam



    evet arkadaslar namaz kilmak zorundayiz
    yanmamak istiyorsak tabiiki

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 345 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi