rival schools arıyorum!!!

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Diğer Araçlar ve Oyun İstekleriniz Bölümünden rival schools arıyorum!!! ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    Mr. Myth
    Aktifleşmemiş Üye
    Reklam

    --->: rival schools arıyorum!!!

    Reklam



    evet tam adı rival schools ayrıca pc oyunu fakat dedimya emu ile çalışıyor heralde.ben tek olarak hiç görmedim sadece emu olarak var bende onu bulamıyorum.eğer mame32 yi kullanmayı biliosan orada var fakat oyunu açmıyor emu ben anlamadım niye açmıo biliosan bi dene istersen
    ForumAlev --->: rival schools arıyorum!!!

  2. 14
    KemaaLL
    Emekli

    Rival Schools
    Emulatorun içine gerekli bios dosyaları eklenmiştir. Emulatoru arşivden çıkardıktan sonra indirdiğiniz rom dosyasını emulatorun içindeki roms klasörüne kopyalayınız. Video ayarlarını F2 den Tuş ayarlarını F3 ten yapabilirsiniz...








  3. 15
    Mr. Myth
    Aktifleşmemiş Üye
    çok saol NEOXI allah eline koluna gözüne kasına bilgisayarına zeval vermesin kardesim şimdi indirmeye basladım işallah olur çook saol ama şimdiden hakkettin +rep+tşk







  4. 16
    KemaaLL
    Emekli
    pardon emülatörü eklemeyi unutmuşum onuda alttaki linkten çekeceksin.

    Emulator: Zinc 1.2

  5. 17
    Mr. Myth
    Aktifleşmemiş Üye
    tam onu demeye açmıstım ki bi baktım sen koymussun zaten emuyu kardesim çok saol en çok senin yardımın dokundu bugüne kadar çok saol gece gece keyfim yerine geldi ya:D:D:D

  6. 18
    Mr. Myth
    Aktifleşmemiş Üye
    ya bu emuyu kullanmayı bilen varmı oyun böyle yavas yavas gidiyor.oyun donuk donuk gidio gibi sanki ayar yapılıomiki??

  7. 19
    moonback
    Üye
    gayet hızlı oynamada bir zorluk yada yavaşlama yok ....

  8. 20
    Mr. Myth
    Aktifleşmemiş Üye
    tamam tamam emu'nun içinde 2 oyun birden var.yani 2 tane rival schools var ama bir USA biri ASIA,USA donuyor ASIA sağlam normal tekrar saol NEOXI...

  9. 21
    asper217
    Yeni Üye

    --->: rival schools arıyorum!!!

    Reklam



    yaw ekran kartı ge force mx 400 hala kasıo 2 side kasıo nası iş .@hotmail.com msn adresim cvp yollarasan sewinirim bütün ayarları düşürdüm yine olmuo

  10. 22
    Mr. Myth
    Aktifleşmemiş Üye
    Alıntı asper217 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaw ekran kartı ge force mx 400 hala kasıo 2 side kasıo nası iş .@hotmail.com msn adresim cvp yollarasan sewinirim bütün ayarları düşürdüm yine olmuo
    Alıntı Mr. Myth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam tamam emu'nun içinde 2 oyun birden var.yani 2 tane rival schools var ama bir USA biri ASIA,USA donuyor ASIA sağlam normal tekrar saol NEOXI...
    Dikkat et kardeşm:rolleyes:

  11. 23
    zidan
    Yeni Üye
    bu oyun nasıl oyanıyo bılen var mı ???
    ben oyunu actım ama ekranı buyutemıyorum ayrıca nasıl oynucam onu da cozemedım yardımcı olursanız sevınırım ????

  12. 24
    bilisim2010
    Yeni Üye
    nexoi teşekkür ederim bende bu oyunu arıyordum

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi