Sanitarium Rehber

+ Yorum Gönder
Tanıtım ve Oyun Rehberi Bölümünden Sanitarium Rehber ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    InKusTe
    Usta Üye
    Reklam

    Sanitarium Rehber

    Reklam



    Sanitarium Rehber

    Forum Alev
    Level 1
    Max'in oyuna başladığı yerin yanındaki hücreden TOWEL'ı alın, bu basamaklara en yakın olan hücredir.
    Kontrol kulesini harekete geçirmek için TOWEL'ı bölümün diğer tarafındaki POWER CABLE üzerinde kullanın.
    Kontrol kulesine girdikten sonra televizyon setlerine bir bakın, buradaki puzzle bir VCR puzzle'ı ortaya çıkaracak.
    Ortaya çıkan kabloları sırasıyla soldan sağa yeşil-sarı-siyah şeklinde yerleştirin. Bu yaptıklarınız bir patlama ile dolabın ve kasanın açılmasına sebep olacak.
    Dolaptaki dosyaları okuyun, kasadaki eski anahtarı alın. Kuleden çıkın.
    Köprüyü indirmek için CONTROL PANEL'i kullanın.
    Bölümün ortalarındaki melek heykeline kadar gidin ve ANCIENT KEY'i üzerinde kullanın.
    Level 2
    Yapmanız gereken ilk şey, oradaki üç NPC ile konuşup Max'ın adını öğrenmek. Böylece onlarla diyaloğa girebilir.
    Sonra JESSIE HATCHER isimli oyun oynamakta olan küçük kızla konuşun. TIC-TAC-TOE'da yani üçtaşa benzeyen oyunda onu yenin. Böylece MEG ve EILEEN'in de onu yendiğini öğreneceksiniz.
    MEG'le konuşurken MEG'in JESSIE'yi dört kez yendiğini doğrulayacaksınız. EILEEN'le konuşarak JESSIE'nin yedi kez yenildiğini, ama beş kez yenildiğinin doğrulandığını öğrenin. Buradaki 4, 5 ve MAX'ın JESSIE'yi yenme sayısı olan 1 ileride bir puzzle'da işe yarayacak.
    Mezarlığa doğru gidin, oradaki beş çocukla da konuşun. Onlarla saklambaç (HIDE-AND-SEEK) oynamanız gerekiyor. Bunun için önce herkesle konuşmayı tamamlayın, sonra oyunu başlatmak için Dennis'le konuşun.
    MAX 10'a kadar saymayı bitirince mezarlıktaki SHED'e (baraka) gidin ve CROWBAR'ı alın.
    Şimdi oyunu oynama zamanı, çocukları aramaya koyul. BAIT HOUSE'a git en soldaki fıçıda LUMPY saklanıyor.
    Okula gidin ve CROWBAR'ınızı kapı üzeride kullanın. İçeri girin ve işte Dennis karşınızda!
    Kiliseye girin, ilk sıranın arkasında DEREK'i bulun. Hazır kiliseye gitmişken kapının oradaki köşede durandosyaları gözden geçirin.
    TOWN HALL'un arkasındaki ağaca doğru gidin. EILEEN'in ağaca saklandığını göreceksiniz. Hazır gitmişken, TOWN HALL'daki dolapta duran dosyaları da bir elden geçirin.
    Köprüyü geçin ve terkedilmiş eve doğru yol alın. Yatağın altında MARCUS saklanıyor.
    Artık herkesi buldunuz, kasabanın ortasındaki melek heykeline dönün ve Dennis'le konuşun.
    Hala gizli silahı bulmanız gerektiği ortaya çıkacak. Siz de küreği almak için melek heykelinin altındaki EILEEN'le konuşmayı deneyin.
    Kürekle beraber mezarlığa yollanın. Küreği ortadaki mezarda kullanın ve MAX, CAROL'u bulacak.



  2. 2
    InKusTe
    Usta Üye

    --->: Sanitarium Rehber

    Reklam



    Level 2 (devam)

    Geri dönün ve DENNIS'le konuşun, size dükkanın anahtarını verecektir. Dükkana gidin ve anahtarı kullanarak kapıyı açın.
    Gaz tenekesini alın ve tezgahtaki dosyaları okuyun.
    Sahil tarafına doğru yürüyün, balık tutmakta olan TIMOTHY'le konuşun. Uzun zamandır, çanın ayin için çalınmadığınıöğreneceksiniz.
    Kiliseye gidin ve taşı elinize alın. Şimdi taşı yukarıdaki çana doğru atın. Bu hareketiniz TIMOTHY'nin kiliseye koşmasına sebep olacak. Oltayı almak için sahile gidin. TOWN HALL'un yakınındaki küçük köprüye yürüyün ve oltanızı suya girmiş olan haça benzeyenalet üzerinde kullanın.
    Mezarlıktaki kırık köprüye gidin. Köprüyü geçmek için MAX'in domuzu kullanmaya çalışması ve kırması lazım. Şimdi onu suyaatın ve üstünden atlayın.
    Üzerinde kombinasyonlu bir kilit bulunan bir kapı var. Puzzle bir bisiklet zinciri ortaya çıkaracak. Önceden öğrendiğiniz 4-5-1 kombinasyonunu girin.
    İçeri girdikten sonra SCYTHE'ı(tırpan) alın ve balkabağı tarlasından yolunuza çıkan tüm kargalara vurarak ilerleyin.
    Yolun sonuna geldiğinizde kapı kapanacak ve MAX'in bostan korkuluğu ile savaşması gerekecek. Korkuluğu öldürmek için önce platformun etrafındaki balkabaklarını yokedin. Sonra çatalı yere saplanır saplanmaz korkuluğa saldırın.
    Araziyi terkedin, bir ahır ve bir traktör göreceksiniz. Traktörün önünü açın ve kırmızı hortumu içinden alın. Ahıra girin ve kadınla konuşun, sizi dışarı kovalayacak ve geri dönüşünüzde alabileceğiniz bir ingiliz anahtarı bırakacak. Geri dönün ve onu alın.
    Kasabaya geri dönün ama bu sefer bostab yolunu kullanmayın. MAX traktörün yakınındaki tahtayı suya iterek kasabayayürüyebilir.
    TOWN HALL'daki fıskiyeye gidin. İngiliz anahtarını RUBBER HOSE (musluk hortumu) üzerinde kullanın.
    Sahildeki kaza yapmış arabaya doğru ilerleyin ve benzin kapağını açın. RUBBER HOSE'u GAS CAP üzerinde kullanın, sonra da GAS CAN'i RUBBER HOSE üzerinde kullanın.
    Ahıra geri dönün. Haçı meteor üzerinde kullanın. Kablo parçasını jeneratörün alt kısmında kullanın. Şimdi jeneratörü dolu olan GAS CAN'le doldurun.
    Meteorun üzerindeki CROSS'a kablo parçasını ekleyin. Artık jeneratörü açıp teyzemizin elektriklenmesini izleyebilirsiniz.
    Kasabayı küçük köprüden geçerek terkedin. İçinden beyaz ışık saçılan mağaraya girin.







  3. 3
    InKusTe
    Usta Üye
    Level 3
    Kilisenin önünde duran kadınla konuşun, böylece o da hareket eder ve MAX kiliseye girebilir. Kilisenin kapılarını açın. MAX'ı PREACHER BOB ve asistanıyla konuşturun, onlardan haçın çalındığını öğrenin.
    Sağdaki araştırma odasına girin ve kayıdı "Belladona in A Flat" olarak değiştirin. SKIPPY ayağa kalkacak ve dansetmeye başlayacak. Böylece banktaki haç da ortaya çıkacak.
    Haçı PREACHER BOB'a götürün ve BROOM'u(süpürge) alın. Araştırma odasına doğru yönelin ve BROOM'u kullanarak kenardaki kontrol kutusunu açın. Siyah supapları döndürmeniz gerekiyor, griler kalabilir.
    Su basıncını üçüncü supap'a gelecek şekilde ayarladıktan sonra fıskiyeye yönelin. Dans eden kadınlarla konuşun. Yansımayla konuşabileceğinizi öğreneceksiniz.
    Mağraya ilk adım attığınızda, aynayı ışık demetinde kullanın. Bu ateşin oluşmasına sebep olacaktır. BATON'ı (asa) ateş üzerinde kullanın, SARAH suya doğru ilerleyecek. Suya girdikten sonra yukarı giden yolu izleyin, size saldıran üç tentakülü öldürün.
    Squid level'ın sonunda ortaya çıkınca iş sadece manevra yeteneğine kalıyor. Canavara yeterli uzaklıkta durarak ona vurmaya çalışmalısınız. 5 ya da 6 vuruşta zaten rahmetli olacaktır.
    Level 4
    Giriş katındaki merdivenleri çıkın. Basamakları üst kata kadar takip edin. Ana yatak odasına gidin ve gardıroptan pirinç anahtarı alın.
    Alt kata inin ve anahtarınızı saat üzerinde kullanın. Saati 6'ya ayarlayın ve sağ klikleyin. Çalışma odasının kapısı açılacak. Uçtaki masadan gümüş anahtarı, kitaplıktan da video teypi alın.
    Üst kata, oturma odasına çıkın, filmi VCR'da kullanın. Bu fragman size çatı arasındaki anahtarın nerede gizli olduğunu gösterecek. Üst katın sol üst köşesindeki çatı katına açılan kapıyı gümüşanahtarınızla açın. Çatı katına çıkın ve içi doldurulmuş hayvana tıklayarak, anahtarı alın.
    TRAMPOLINE'i odanın ortasın çekin. Kutuların üzerinden zıplamak için üzerine tıklayın. Sonra da gövdedeki anahtarları kullanarak içi doldurulmuş hayvanı alın. Üzerlerine tıklayarak kutulara tırmanın.
    Aşağı kata inin ve hayaleti SARAH'ın odasına kadar izleyin. Bebeği SARAH üzerinde kullanın.







  4. 4
    InKusTe
    Usta Üye
    Level 5
    Bölümün sağ tarafına düşen kuleye dogru gidin. İçeri girin ve duvardaki resime tıklayın, resim düşecek ve bir boru ağzını ortaya çıkaracak.
    Bölümün sol üst kısmına gidin, orada boruyu parmaklıklara koyabileceğiniz bir yer var. Üzerine tıklayarak dönmesini sağlayın.
    Puzzle'ı ortaya çıkarmak için makinanın üzerine tıklayın.
    Bu puzzle'ı çözmenin en kolay yolu aleti çevirmek, kuzey, doğu ve batı yönlerini gösterince güneyin eksik olduğunu anlamaktır. Vana'yı saat yönünün tersi yönde çevirin ve kolu her dönüşte çekin. Top yaklaşık yedi tıklamadan sonra düşecektir.
    Merkez binaya gidin. Masanın üzerindeki teyp kaydedicisine tıklayın.
    Tahtada bazı cevaplar olduğunu farkedeceksiniz. Tahtayı okurken farenizin imlecinin her cümlenin ilk harfinin üzerine geldiğinde el şeklini aldığını görebilirsiniz.
    Tahtanın altına getirmek için harflerin üzerine tıklayın. Şimdi de sıraya koyun; Kapının önündeki ses kutusunun yanına geldiğinizde sıralama tekrardüzeltilmeli; "Youth Hides Key To Salvation". Şimdi kapıya tıklayın.
    Level 6
    GRIMWALD girintiden dışarı çıkmaya çalışınca, bölümün kalan kısmına geçişini engelleyecek bir enerji alanı olacak. İçinden geçmek için henüz öldürdüğünüz böceğin sırtından mücevheri almalısınız.
    Güneye yönelin, duvardaki küçük mekanik aleti ekranın sağına itin. Şimdi birşey olmayacak, ama tetik kurulu olmalı. Solunuzdaki ilk kulübeye girin. İçeri girmak için sarı düğmeye basın.
    Sibernet teknisyeni CHIK-TOK'la muhabbete girin ve tabii size salonuna gitmek üzere talimatları verecek olan GRAVIN'le de. Duvardaki böcek kıstırıcısını alın.
    Kulübeyi terkedin ve sağ tarafa yollanın. En sağdaki kulübeye, küçük ve turuncu düğmeli olanına gidin. Düğmeye basın ve GRIMWALD GRAVIN'in ona giriş için verdiği kodu söyleyecek. İçeri girince SLEDGEHAMMER'ı(balyoz) alın. GRAVIN'in aletlerini alın. Cinematiği harekete geçirmek için cristallere tıklayın.
    Kulübeyi terkedin ve ortaya doğru yürüyün. Yol kesişimine geldiğinizde yukarı sağ taraftakine, fırınlı olana doğru gidin. İçeri girmek için sarı düğmeye basın. İçeri girince ocağı işleten böcekle konuşun.
    Ocaktan çıkan kalın boruyu inceleyin, henüz yerleştirildiğini anlayacaksınız. SLEDGEHAMMER'ı(balyoz) boru üzerinde kullanın.
    Dalgalı şeyi ocakta kullanın. Bu yaptığınız operatörü öldürecek ve bacaklarından birini ardında bırakacak. Bacağı alın.
    Ocak işletmecisinin durduğu yerde duran böceğe tıklayın.
    Şimdi puzzle'ın içine girin.

  5. 5
    InKusTe
    Usta Üye
    Level 6 (devam)

    1, 2, 3 tuşlarına basarak şekillerin ortaya çıkmasını sağlayabilirsiniz. Farklı kombinasyonlar farklı şekiller yaratacaklardır.
    Y, Z tuşları ise şekilleri cevap olarak kabul etmeye yarar. Y puzzle'dan uzak, Z puzzle'a doğru anlamına gelir.
    X, W merceklerdeki renkleri degiştirmek ve daha fazla kombinasyon elde etmek için çevirmeniz gereken kadranlardır. İkisi Y, ikisi Z üzerinde olmak üzere renk başına dörder kombinasyon vardır.
    A, B, C, D, E, F ise eşleştirmeye çalıştığınız şekillerin nerde bulunduğunun göstergesidir. Bunun için bir üst sıra yani Y, bir de alt sıra yani Z mevcuttur. Kırmızı Mavi Yeşil 1,2=b/z 1,2=e/y 1,2=b/y2,3=f/z 1,2=e/z 1,3=d/y 2,3=f/y 2,3=c/y 1,3=d/z1,3=a/y 1,3=a/z 2,3=c/z
    Ocaklı odayı terkedip GRAVIN'in mekanına gidin, o size siber teknisyene vermeniz gereken izin kodunu verecek. Bu sayede CHIK-TOK upgrade'i yapabilecek. Siber teknisyen CHIK-TOK'a gidin ve onunla konuşun. Tarama birimini geçip odanın soluna gidin.
    Teknisyen sizden kolunuzu SCANNING UNIT'e (tarama birimi) sokmanızı isteyince önceden aldığınız ocak operatörünün bacağını tarama biriminde kullanın. Şimdi bölümün neredeyse başında üzerine tıklamış olduğunuz, duvarda asılı duran küçük mekanik alete geri dönün.
    Hatırlayın, hiçbir işe yaramamıştı. Şimdi tıklamayı deneyin, artık ID takımı olduğundan işlem tamamlanacaktır.
    GRITZA'nın bulunduğu yere gidin. GRITZA, girer girmez ayakta gördüğünüz NPC'dir. INSECT PINCHER'ı (böcek kıstırıcısı) girişte duvardaki dördüncü biberonla ya da şişeyle kullanın, zaten erişebildiğiniz bir tek o var.
    Oradan çıkın ve GRAVIN'in yanına gidin. Biberonu GROMNA'ya verin ki GROMNA'nın birşeylerin arkasında olduğuna dair bir kanıtınız olsun. Sizi GROMNA'nın mekanına götürecek ve girmek için gerekli olan kodu verecek.
    İçeri girdiğinizde, yatağa yönelin ve yastığa tıklayın. Yastığın altında bir anahtar olmalı. Bu anahtarı yatağın soluna düşen kasalarda kullanın. Kasalar açılınca garip bir mekanizma ortaya çıkacak, onu alın. Bulunduğunuz yerden ayrılın ve tüm bebeklerin duvarda durduğu yere geri gidin. Sağ taraftaki uzak duvarda az önce aldığınız mekanizmayı kullanın.
    Bölümün yeni kısmına girdikten sonra, NPC'yle konuşun ve solunuzdaki kapıya yönelin. Kapı asma ile kaplı ve kapıyı açmak için puzzle'ı çözmelisiniz. Kombinasyon 2, 3, 3, 1, 5, 4... ve kapı açılır.
    Asansörle ikinci kata çıkın. NPC ile konuşun. NPC'nin arkasındaki makinada GRAVIN'in aletlerini kullanın. Aldığınız mekanizmayı büyük makinenin başında duran GRAVIN'e götürün. Oraya gidince köprünün kapalı olduğunu göreceksiniz. Ama GRIMWALD GRAVIN'e mekanizmayı atacak, siz ise bir parçaya daha ihtiyacınız olduğunu anlayacaksınız.
    Bölümün yukarı kısmına geri dönün, böceğin sırtındaki mekanize şeyi inceleyin ve alın. Bu bölümü bitirecek bir OSC olacaktır.

  6. 6
    InKusTe
    Usta Üye
    Level 7
    Gördüğünüz bayanla konuşun ve buzdolabına yönelin. Puzzle'a gelince; Sağ üst köşedeki çarkı 3 kez çevirin. Çevirmekte olduğunuz çarkın güneydoğusuna düşen dişli yukarı hareket edince, çarkın altındaki kolu sola çekin. Bu hareketi 3 kez yapın, ta ki dişli yukarı sol taraftaki menteşeyle aynı hizaya gelene kadar.
    Şimdi sol yukarıdaki çarkı 3 kez çevirin, ama bu sefer kolu sağa çekin. Bu işlemi 3 kez yapın, ta ki alt dişli alttaki menteşeyle aynı hizaya gelinceye kadar. Şimdi de ortadaki büyük çarkı çevirin ve puzzle'ı bitirin. Artık odadan çıkın ve ekranın sağ alt köşesindeki odaya gidin.
    MAX odaya girdiğinde sağında duran dosya dolabının üzerindeki URN'u (kavanoz) alın. Masada duran kitabı alın. Masadaki heykeli alın. Kitaplığın etrafına dağılmış kağıtları okuyabilirsiniz. Düşmüş kitaplığın arkasındaki duvarın çatlaklarında STATUE'nuzu (heykel) kullanın. Bu işlemi iki kez daha yapın ve dışarı çıkmak için bir delik açmıç oldunuz.
    U şeklindeki boru bağlantısını alın. Gazı açmak için binaya giden vanayı çevirin. Şimdi içeri geri gidin. Odadan çıkın ve sağ üst köşedeki ocak odasına girin. Alet kutusunu inceleyin, odanın yukarı sağında olmalı. Bir maymuncuk bulacaksınız.
    Odadan çıkın ve ortadaki odaya, kapı girişinde iki tane boru olanına gidin. Anahtarınızı borularda kullanın. Şimdi U bağlantısını kullanın.
    Yukarı sağ taraftaki ocak odasına geri dönün, ocağın sağ tarafında üç kol var. Şimdi ocağın kapağını açabilirsiniz.
    Bölümün Morg kısmına geri dönün. Burası ilk başladığınız yer ve sol altköşede. Kapıyı bulun, NPC ile konuşun. Size genel olarak duymakta olduğu gıcırtılardan söz edecek. Ekranın soluna gidin ve alttaki ikinci çekmeceyi açın. İnceleyin, duvarda çizikler göreceksiniz. NPC ile tekrar konuşun, o size cam gözden bahsedecek (MANS GLASS EYE).
    Odadan çıkın ve ocak odasına gidin. Ortada duran çuvalı inceleyin. Objeyi alın ve açık olan ocağa koyun. Ocağa açılan kapıyı geri açın ve masadan GLASS EYE'ı alın. Kavanozunuzu (URN) da külleri toplamak için masa üzerinde kullanın.
    Odadan çıkıp Morg'a geri dönün. Çiziklerle dolu çekmece üzerinde kibritleri kullanın (MATCHES). Kodu çözmek için gözyuvarlağını bu ekranda dolaştırabilirsiniz. Böylece ağaçla konuşabilirsiniz.
    Odadan çıkın ve dışarıda yukarı sol kısma yollanın. Dışarı çıkılan yolun güneyinde mezar taşları var. Kırık mezarı inceleyin, sonra külleri mezar üzerinde kullanıp "STARKE" ismini ortaya çıkarın.
    Dışarıda kuzeye gidin ve hareket eden ağaçla konuşun. Onu hareket ettirmek için yaratıcısının ismini söyleyin.
    Şimdi heykelden mücevheri alın. Mücevheri Aztec stilindeki binanın yanındaki ışık demetinde kullanın. Bu kapıyı açmanıza yarayacak. Binaya girin ve Dr. Morgan bir makine ile yokolacak. Masanın üzerindeki bazı kağıtları okuyabilirsiniz.
    Dr. Morgan'ın kaybolmakta kullandığı yuvarlak makineyi inceleyin ve puzzle'a girin. Geriden başlayın ve aşağıdaki düğmeye 19 kez basın. Sol aşağıdaki düğmeye 20 kez, soldakine 15, soldakine 7 ve sonuncusuna da 7 kez basın.

  7. 7
    InKusTe
    Usta Üye
    Level 8
    Yeraltı bölümünde oluşunca bayanla konuşun ve basamakları kullanarak çıkın. Bölümün tamamını dolaşın ve tüm ruhlarla konuşun, toplam 6 taneler. Tümüyle konuşmalısınız, bu bir puzzle'ın parçası. Bir tanesi sanki suyun ortasında saklanmış gibi.
    Quetzlequattle'a gidin... ...ekranın sol uzak tarafı, basamakların yarısını çıkın ve onunla konuşun.
    Buradaki şeyin lav akışını engelleyen bir heykel olduğunu anlayacaksınız. OLMEC'in heykelin üzerine tıklamasını sağlayın ki lav aksın. Şimdi merdivenden aşağı inin ve su tapınağına gidin, ekranın üst kısmının ortasında olmalı. Ruhla konuşun. Su tapınağının yönünde katılaşmış lavdan oluşan bir köprü göreceksiniz.
    Büyük totemin başındaki yaşlı balıkçıya gidince size bir araştırma verecek. Yeni şef olarak atanan eski duvarcı ile konuşmalısınız. Köyde kulübelerin birinde duvar onarıyor olmalı. Sizin için kolyeyi balıkçının karısına verecektir. Balıkçıya geri döndüğünüzde ve kolyenin alındığını söylediğinizde totemden geçmenize izin verecektir.
    Hareket edince totemin üstüne basın ve rüzgar tapınağına girin. Basamakları çıkın ve tapınağın yolunu tıkayan tomrukları yolunuzdan atın. İçeri girince duvar ustasının kızını göreceksiniz, sinematikten sonra duvarcının ortağı olacaksınız.
    Şimdi haritanın sol aşağı kısmına doğru ilerleyin, cadı doktor ile konuşacaksınız. Savaşçının ayini ile ilgili bilgi almak için duvar ustasına geri dönün. Yolunuzun üzerindeyerde duran bakır tası da alın.
    Duvar ustasıyla savaşcının ayini ile ilgili konuşun. Şehit savaşçıların isimlerini en gencinden en yaşlısına doğru sıraylasöyleyin: Xilonen Ometoch Tepictoc Centeal Huitzilop Mixcoatle. RITE OF THE WARRIOR'u alınca oyun ekranının yukarı sol kısmındaki lavla çevrili ağaca gidin.
    POD OF MIGHT'a tıklayın. Envanterinize onu dahil ettikten sonra cadı doktora geri dönün. Kaçmaya başlayacak. Bu sırada iyi kalpli doktorun kendini kurban edişini gösteren bir demo girecek. Kurban etme işlemi bitince onunla konuşun. Bakır tası kanında kullanın.
    Cadı doktorun kulübesine gidin ve kalbi alın. Köye geri dönün ve kulübelerdeki tüm insanlarla konuşun. Küçük kızla konuştuktan sonra, size bir maskeden sözedecek.
    Yine Duvar ustasının yolunu tutun ve maske hakkında bilgi alın. Jaguar tapınağına gitmek için üst kata çıkın. Kanı girişte solda kalan adak tasında kullanın. Kalbi girişte sağda kalan adak tasında kullanın. İçeri girince bir puzzle'ı çözmeniz gerekecek.
    Sembolleri sembollerle eşleştirmeli, tapınağa giden basamakların düzenini oluşturmalısınız.
    Şimdi dipteki heykeli alın. Rüzgar tapınağına gidin ve gong puzzle'ını çözün. Gongları en büyükten en küçüğe doğru çalın.
    Dipteki heykeli alın. Su tapınağının yolunu tutun. Kapıdan giremezsiniz hemen öyle! Önce puzzle'ı çözmelisiniz. Lav köprüsüne doğru duran duvara tıklayarak puzzle'a ulaşabilirsiniz. İpucu almak için balıkçıyla ve balıkçının eşiyle konuşmanız gerekiyor. Çözüm ise: Eye/ Spear/ Water/ Fish/ Basket/ ve Warrior. Puzzle çözüldü yolumuz açıldı.
    Kapıyı açıp tapınağa girdiğinizde bir balık göreceksiniz, yerdeki ızgarayı inceleyebilir, aşağıda duran parlak şeye bakabilirsiniz. Puzzle'ı tekrar çözün ve binaya tekrar girişinizde su tapınağının heykeli orada duruyor olacak.
    Şimdi heykelin tüm parçaları var, meydana, heykelin dağıldığı yere gidebilirsiniz. Üç heykeli yerleştirin. Yer açılacak...
    Öncelikle belirtelim ki pembe elektrikli şeylerden herhangi birine çarparsanız, bölümün başınageri dönmek zorunda kalırsınız.
    Güneye, köşeye gidin. Sola dönün ve ilk basamaklardan aşağı... Birkaç adım sağa ve aşağı... Sola, köşeye gidin. Kuzeye dönün ve ilk sağa sapın. Yönünüzü değiştirmeyin, ta ki bir köşe parçası buluncaya kadar, o zaman basamaklardan kuzeye yönelin... Basamakları çıkınca üç sarı bir de mavi düğmesi olan bir alet göreceksiniz.
    İlk ve üçüncü düğmeye sonra da mavi düğmeye basın. Bu köprüyü kaldıracaktır. Kuzeye gitmeye devam edin ve basamaklardan sola yönelin... Üç enerji dalgasını heykeller arasında zamanlamanız gerekecek, ama bunu geçince güneye giden uzun basamakları seçin.
    Kaldırdığınız köprüyü kullanarak karşıdaki alana gidin. Oraya varınca basamakların sonundaki heykeli bulun. Ellerinden biri kol görevi görür. Bu kol sizin için kuzey-sol köşede bir yol yaratacaktır. Köprüden karşıya sola gidin, ilk başladığınız yere döneceksiniz.
    Güneye giden ilk basamakları görene kadar sola gitmeye devam edin. İki set basamaktan aşağı inin ve geçitin altından kuzeye yönelin. Duvarda ortaya çıkacak kola tıklayın. Basamakları çıkın ve kuzeye doğru bir çift adım atın. Sonra basamaklardan aşağı.
    Patikanızın güneyinde bir kol olacak, bu kol çekili olmalı ki giriş açık kalsın ve OLMEC kuleye gidebilsin. Gözlerinde ateş olan koca kafaya vardığınızda, ağzından içeri girin ve maskeyi alın. Bu hareketiniz bölümün sonu olacak ve demo girecek.

  8. 8
    InKusTe
    Usta Üye
    Öncelikle not: Bu bölümde Inventory'nize tıklayarak form değiştirebilirsiniz: Sarah için bebek, Grimwald için karikatür olayına (comic) ve Olmec için Aztek heykelciğine tıklamanız gerekli.
    Köprüyü geçin, Olmec'e dönüp dikenlerin arasına doğru devam edin. Burada mızraklara dikili 12 kabak olmalı. Orada şu sırayla onlara yaklaşın: 5, 3, 4, 1, 2, 6. Çocuklar tarafından bırakılan kafatasını alın.
    Kabakların bulunduğu mekana yakın mezarlığa gidin ve Jeddah'ın cesedini bulun. Jeddah'ın hayaleti kaybolunca kafatasını cesedin üstünde kullanın. Tabut yerden çıkacak. Grimwald'a dönecek ve içinde melek heykelinin kafası olacak. Bunu tabii ki alın ve Inventory'nize ekleyin.
    Tekrar Olmec'e dönün, artık kaktüs köprüsünden aşağı gidin. Aşağıda Grimwald'a dönün ve bulmacaya tıklayın. Palyaçoya gidin ve Olmec'e dönün, böylece ateş sizi etkileyemeyecek.
    Sırasıyla 1, 4, 3, 2'nci dişlere tıklayın. Bulmaca çözülünce burun dışarı fırlayacak. Şimdi Sarah'a dönüşün ve burunun üstünden kulağa atlayın. Kanat heykelciğini kapın ve kulağın oradan sağ uzaklara, level'ın hive bölümüne yollanın.
    Tekrar Grimwald olup odanın sağ tarafındaki jenaratöre tıklayın. Böylece garip mekanik aracı serbest bırakmış olacaksınız. Grimwald otomatikman yapılması gerekenleri yapacak ve sonuçta bir ızgara oluşacak.
    Odanın sol tarafında bal petekleri var ve bir tanesinde ilerde size lazım olacak bir böcek var. Tabii bunu da Inventory'e koyuyorsunuz. Tekrar ızgara çubuklarına dönüp Grimwald ile onu kaldırın. Sarah olup deliğe ilerleyin. Sarah kovanın dışında görününce Olmec'e dönüşüp dikenli patikadan geçin ve kovanın üstüne çıkın.
    Üstünde melek gövdesini bulunduran kabloyu kesin. Kovandan çıkıp kuzeye gidin. Hala Sarah'sanız örümcek ağlarının arasından geçebilirsiniz.
    Olmec olun ve ayak bulmacasını çözün. Böylece ortadaki heykel tarafından yok edilecek geniş kafaya gidebileceksiniz. Bulmacayı çözebilmek için resimde gördüğünüz nyumaralamaya göre sırayla 2, 5, 3, 1, 4'e basın. Böylece heykel patlayacak.
    Grimwald olup büyük kafayı itin. Kristal kanat için kafayı öbür basınçlı levhaya doğru iteceksiniz. Kanadı alın, Sarah'a dönüşüp tekrar ağı geçin ve zeka/delilik odasına gidin.
    Alt kata gidin, heykelin tabanına önce gövdeyi, sonra kanatları ve kafayı koyun. Kapı açılacak, merdivenlerden devam edin. Bulmacayi çözmek için en iyi yol 9 adımla yapmaya çalışmak. Ama son derece dikkatli olmalısınız. Siyah alanın her değişiminde hemen bir dahaki adımı uygulamalısınız:
    Önce Olmec heykeline yaklaşın.
    "O" karesi
    "W" karesi
    "K" karesi
    Şimdi Grimwall heykeli:
    "W" karesi
    "M" karesi
    "A" karesi
    En son Sarah heykeli:
    "Q" karesi
    "Y" karesi
    "U" karesi

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi