fikirleriniz çok önemli!!

Konu Kapatılmıştır
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 Sonuncu8Sonuncu9
Üyelere Özel ve Özel Yaşamdaki Sorunları Bölümünden fikirleriniz çok önemli!! ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 25
    T_I_L_S_I_M
    Üye
    Reklam

    --->: fikirleriniz çok önemli!!

    Reklam



    Alıntı gokhan50 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen katılıyorum ve eklyiyorum bir kaç aylığına başka birisiyle çıkmayı dene istersen unutmak için belki unutrsun unutacağa benzemiyosn ama belki :)
    bu kadar saçma bi tavsiye duymadım.Bu yaz tatili senin için muhteşem bi fırsat bana kalırsa.çünkü hem bu senenin açığını kapatırsın hemde onu görmediğin sürece unutmaya çabalarsın.zaten onu düşündükçe bu iş zorlaşıcağından en iyisi günlük tutup şiir yazmaktansa kendini derslere werip onlarla uğraşman bnce unutmana en ii etkendir.Ayrıca seni sewmeyen insanlar için intihar etmeye yada önündeki o kadar güzel yıllarını berbat etmene hiç mi hiç gerek yok.Hayatta başarılar dilerim.mutlu olman dileğiyle..(bu da sana ders olsun kimseye haddinden fazla değer werme!)


    Yudumla --->: fikirleriniz çok önemli!! Hakkında Konu

  2. 26
    fen
    Yeni Üye
    her zaman ilk etapta kendini düsün ve olan bitenden sakin pisman olma ve dersini al
    cünkü pisman olacagimiz seyler asil yapamadiklarimiz olmali her zaman
    buda gecer fazla üzülme beterin beteri var unutma...

  3. 27
    gokhan50
    Yeni Üye
    Alıntı T_I_L_S_I_M Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu kadar saçma bi tavsiye duymadım.Bu yaz tatili senin için muhteşem bi fırsat bana kalırsa.çünkü hem bu senenin açığını kapatırsın hemde onu görmediğin sürece unutmaya çabalarsın.zaten onu düşündükçe bu iş zorlaşıcağından en iyisi günlük tutup şiir yazmaktansa kendini derslere werip onlarla uğraşman bnce unutmana en ii etkendir.Ayrıca seni sewmeyen insanlar için intihar etmeye yada önündeki o kadar güzel yıllarını berbat etmene hiç mi hiç gerek yok.Hayatta başarılar dilerim.mutlu olman dileğiyle..(bu da sana ders olsun kimseye haddinden fazla değer werme!)
    anlayan anladı ! tartışmak istemiyorm...

  4. 28
    T_I_L_S_I_M
    Üye
    Alıntı gokhan50 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anlayan anladı ! tartışmak istemiyorm...
    tamam tartışma ztn.birini unutmak için bi başkasıyla çıkıp onun kalbiyle oynamanın bi anlamı yok bunu söylemek istedim.

  5. 29
    kelebeğim
    Yeni Üye
    Tek taraflı düşünmemek lazım kendi mutluluğum için başkalarını üzmeye hakkım yok

  6. 30
    çilek
    Yeni Üye
    kelebeğim kardeşim nolur okuluna dön annemle beni daha fazla üzme artık ilerde anlıcaksınki hayatta hiç bişi senin hayatından daha önemli değil.bizim sevgimiz sana bir ömür boyu yeter.tabiki hayatında birileri olacak aşık olacaksın seveceksin sevileceksin ama şimdi çok erken zamanı gelince hepsini yaşıyacaksın...şimdi biz sana demiştik demeyeceğim,zararın neresinden dönersen kardır.kelebeğim benim çok öpüyorum seni...

  7. 31
    herbstregen87
    Üye
    Alıntı çilek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kelebeğim kardeşim nolur okuluna dön annemle beni daha fazla üzme artık ilerde anlıcaksınki hayatta hiç bişi senin hayatından daha önemli değil.bizim sevgimiz sana bir ömür boyu yeter.tabiki hayatında birileri olacak aşık olacaksın seveceksin sevileceksin ama şimdi çok erken zamanı gelince hepsini yaşıyacaksın...şimdi biz sana demiştik demeyeceğim,zararın neresinden dönersen kardır.kelebeğim benim çok öpüyorum seni...
    okadar çok doğru söylemişsin ki kelebeğim kardeşime bende yorum bırakmıştım bizi dinle lütfen kendini boşuna yıpratma ilerde pişman olursun kardeşim bol neşeli günler seninle olsun :)

  8. 32
    kelebeğim
    Yeni Üye
    off çilek ya sen bi konuşma zaten kaç gündür başımın etini yedin bi de burda çıkma karşıma

  9. 33
    aSk_and_RaP
    Yeni Üye
    okuyacaksın ne yapcan qı geçimişse geçmiş ayrıca sanada tavsiyem oLsun bunu unutmadeğer verdiğin insan sana değer vermiyorsa bırak kendi halıyle kalsınbenden bukadar

  10. 34
    mrvt_90
    Yeni Üye
    bence okula kaldığın yerden devam etmelisin.hatta imkanın varsa ondan uzakta başka bir okulda okumayı dene...iyi gelir belki.. insan yalnızca kendine ediyor ne ediyosa.hiçbirşeyin garantisi yok ama bir okul okumak , kariyer sahibi olmak herzaman herşey için avantajdır...kimbilir belki unutursun onu..Rabbim büyük gün doğmadan neler doğar...üzme kendini:(

  11. 35
    Rainman
    Emekli
    Ona Sordunmu Sınıfı Neden Geçmiş Burda Bir Çelişki Var !!! Yada Bekleseydinizde Liseye Beraber Gitseydiniz yada Hepsinden Geçtim Sorması Ayıp Bu Yaşta Bu Nedir Bu Acele Niye Unutursun Salla Gitsin Daha Hayatından Kimler Gelip Kimler Geçicek Uzatmak İstemiyorum ama Belki Sana Yalanda Gelebilir 26 Yasındayım Zamanında Hayatımda Bir Damla Gözyasına Dünyayı Karşıma Alacağım İnsanlar Oldu Ama şimdi Nerdeler?Ben Acele Etme Derim Sadece Bir Tavsiye...

  12. 36
    gokhan50
    Yeni Üye

    --->: fikirleriniz çok önemli!!

    Reklam



    Alıntı gokhan50 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anlayan anladı ! tartışmak istemiyorm...
    evet haklısın bende üstde belirtmeye çalıştım msjı yazdıkdan sonra :)

Konu Kapatılmıştır
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi