+ Yorum Gönder
Bilgisayar Dünyası ve Program Arşivi Bölümünden Wİnamp ÇÖPE[Profesyönel Müzik Dinlemek İsteyenler] İŞTE JETAUDİO ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    BAYUS1995
    Emekli

    Wİnamp ÇÖPE[Profesyönel Müzik Dinlemek İsteyenler] İŞTE JETAUDİO

    Wİnamp ÇÖPE[Profesyönel Müzik Dinlemek İsteyenler] İŞTE JETAUDİO Forum Alev
    ARKADAŞLAR.DAHA ÖNCE YALNIŞ YERE YÜKLEDİM.GÜVENLİGE.ORADAN NASIL SİLECEĞİMİ BİRİ ANLATSA İYİ OLUR.


    Skini jetaudioyu yüklediğiniz yerde skin klasörü var oraya atın kesinlikle pişman olmıycaksınız mükemmel bi program bi o kadar güzel bi skin

    bu arada o düğmelerin hepsi çalışıyor görüntü değil yani profesyonel ve müzik dinlemekten zevk alanlar için...


    Buradan İndirin

    http://download1.iaudiousa.com/JetAudioInc/jetAudio/JAD7_BASIC.exe








  2. 2
    berber61
    Yeni Üye
    kardeş biraz açarsan bunu daha iyi olur tam olarak nedir

  3. 3
    BAYUS1995
    Emekli
    arkdajlar bu programdaki tüm düğmeler gerçek.fonksiyonlarının ne olduğunu bende tam ne olduğunu bilmiyorum ama hepsi çalışıyor.müzik,video vs süper ve yüksek kalitede dinlemek istiyenler için süper.öneririm.bu arada rep veren olursa ellerinden öperim.:)

  4. 4
    diyaz
    Üye
    evladım rep dediğin nedir ki? Bu kadar önem verme yahu. altı üstü bir butona tıklıyoruz o kadar.
    En çok rep toplayana araba falan vermiyorlar yani;)

  5. 5
    fektr
    Yeni Üye
    hoş bişey galiba sağolasın

  6. 6
    myking61
    Üye
    Skin nerde kardeş ben indirdim kurdum ama skin yokki :S

  7. 7
    hbslx
    Yeni Üye
    Paylasıma Tesekürler

  8. 8
    shipman1998
    Yeni Üye
    eeeeeee nasıl kuruluyor bu yahu anlatında öğrenelim

  9. 9
    sinemacrazy
    Usta Üye
    eeeeeee nasıl kuruluyor bu yahu anlatında öğrenelim

    İlk mesajda anlatılmış.

    Skini jetaudioyu yüklediğiniz yerde skin klasörü var oraya atın


  10. 10
    shipman1998
    Yeni Üye
    indirilmiyor arkadaşlar

  11. 11
    mustafa3325
    Usta Üye

    --->: Wİnamp ÇÖPE[Profesyönel Müzik Dinlemek İsteyenler] İŞTE JETAUDİO

    paylaşım için sağol kardeş ama bu bana karışık gelir doğrusu :)

+ Yorum Gönder
winamp çöpe indir,  winamp çöpe,  jetaudio-winamp çöpe!!!müziği gerçek kalitede dinlemek i