Şarkı yapma programı

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 345 Sonuncu8Sonuncu9
Programlar ve Program İsteyenler Bölümünden Şarkı yapma programı ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 37
    KeşmekeŞ
    Özel Üye
    Reklam

    --->: Şarkı yapma programı

    Reklam



    Arkadaşım sana bir program önericem başka hiçbir programa bakmıcaksın bende rapçiyim ve ilk alt yapımı yaptım herkes bu programı kullanıyo indirirsen ve pişman olursan beni şikayet et:D(cezanın müziklerinde ki efecktlerin aynısı bu programda var)
    bunun için bir konu açtım TIKLA
    emeğe saygı anladın sen onu:cool::p;):P

    ...İyi Forumlar...


    Bu Yazı --->: Şarkı yapma programı İsimlidir

  2. 38
    kusur
    Yeni Üye
    teşekkür yudumla aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  3. 39
    Turkucu
    Yeni Üye
    Arkadaslar ben turku yaziyorum... Bunun icin sarki, ritim falan lazim bana yardim edebilirmisiniz?
    boyle bir site varmi turku yapabilecegim

  4. 40
    DevilishBoy
    Yeni Üye
    Ben metalciyim de şarkı yapacağım! O yüzden şey işime yararmım Adobe?

  5. 41
    KeşmekeŞ
    Özel Üye
    Adobeden daha iyi Fl Studio var bunun için bir konu açtım TIKLA

  6. 42
    karamsarım
    Yeni Üye
    Hammer Head kardeş nasıl kaydedicez

  7. 43
    karamsarım
    Yeni Üye
    pylaşımk için çok sağulun tşkr ediyorum Daniska Still

  8. 44
    ferhat_1.5
    Yeni Üye
    saolun arkilerim. bana üyeler e-mail. gönderebillir siniz?linkler için TEŞEKKÜRLER:)

  9. 45
    redson
    Yeni Üye
    yahu ben kendim beat yapmak istemiyorum sadece bi program lazım içinde hazır beatler olacak bnde onların üzerine şarkı yapacağım öyle program yokmuu ?

  10. 46
    KeşmekeŞ
    Özel Üye
    yahu ben kendim beat yapmak istemiyorum sadece bi program lazım içinde hazır beatler olacak bnde onların üzerine şarkı yapacağım öyle program yokmuu ?
    Hazır beat bulunan program bulamazsın çünkü bunlar emek işi bedava verilmez satılıt. Veya veren DJ ler olur onlardan alırsın.

    www.myspace.com/isqoker 15 Beat lik bir albüm yapmış sadece beat olarak indirebilirsin.

  11. 47
    tumgeneral
    Yeni Üye
    saoln işime yrayackmı acba

  12. 48
    gky11
    Yeni Üye

    --->: Şarkı yapma programı

    Reklam



    ya 0luyor demi simdi indiricem :s biri yardım edebilirmi kendi rap imi yapmak isderim

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 345 Sonuncu8Sonuncu9
rap yapma programı,  isme şarkı yapma,  şarkı yapma programı,  ismine şarkı yap,  şarkı yapmak için gereken programlar
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi