Videoları amv formatına çeviren bi program lazımm....

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Programlar ve Program İsteyenler Bölümünden Videoları amv formatına çeviren bi program lazımm.... ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    paramparca_teo
    Aktifleşmemiş Üye
    Reklam

    Videoları amv formatına çeviren bi program lazımm....

    Reklam



    Videoları amv formatına çeviren bi program lazımm....

    Forum Alev
    acill yardım...videoları amv formatına çeviren bi program lazımm....acil lütfenn



  2. 2
    ÇAĞLAR
    Ekipler Amiri
    Reklam



    arkadaşım bi yanlışın olmasın amv değilde wmv olabilirmi çevirmek istediğin
    dosya türü yani windows media video







  3. 3
    paramparca_teo
    Aktifleşmemiş Üye
    Alıntı ÇAĞLAR Nickli Üyeden Alıntı
    arkadaşım bi yanlışın olmasın amv değilde wmv olabilirmi çevirmek istediğin
    dosya türü yani windows media video

    yok yok amv eminim...bulursanız lütfen paylaşın







  4. 4
    ÇAĞLAR
    Ekipler Amiri
    Alıntı paramparca_teo Nickli Üyeden Alıntı
    yok yok amv eminim...bulursanız lütfen paylaşın
    arkadaşım sen eminim deyince araştırma yaptım biraz konu hakkında programa kısa zamanda ulaşırım

    Anime Music Video
    The AMV term can be used also to designate Anime Music Videos
    açıklamasıda bu

    birde mp4 playerlarda kullanılan bir dosya türü

    burda 3 adet program var hangisi işine yararsa kullan arkadaşım

    http://eshop.easytechmp3.com/images/AMVTool_3.57.zip

    http://www.s1mp3.org/files/firmware/update_prog_v3.68.7zPHPSESSID=3dfb9d256f0d414449d3 78ae11ed7c2c

    http://www.mympxplayer.com/dload.phpaction=download&file_id=118&sid=b1d2722b2 098355f32e4cced7ed826a1
    bu programda dosya çözünürlüğü olarak 160x120 veya 128x128 i seçebiliyorsunuz.

    160x120 de 1 dk lık video 5 mb yer kaplıyor.
    Linkler direk sağ tıkla kaydet arkadaşım
    kolay gelsin.


  5. 5
    paramparca_teo
    Aktifleşmemiş Üye
    ben de zaten mp4 için istiyodum çok tşk +rep

  6. 6
    EmReS
    Yeni Üye
    Eline Sağlık Kardeş Banada Lazımdı +Rep Helal Olsun :)

  7. 7
    fathrdgn
    Yeni Üye
    allah razı olsun bende bunu arıyodum +++++repp

  8. 8
    borass
    Yeni Üye
    arkadaslar ben bu programın nasıl kurulacagını bılmıyorum acemıyım de bıraz bana yardım edersenız sevınırım:==))))

  9. 9
    acemicaylak
    Yeni Üye
    arkadaşlar bir kaç gün önce almış olduğum mp4 playerda aynı şekilde amw dönüştürücüye ihtiyaç duydum. içinden çıkan cd de gerekli programı algılayıp kurmam biraz zaman aldı ve benim gibi bu programın sıkıntısını yaşayan arkadaşlara yardımcı olabilmek için cdnin içindeki bütün dosyaları rapidshare'a koydum.(rar'lı halini) isteyen arkadaşlar aşağıdaki linkten indirebilir. aynı zamanda içinde aviconverter da bulunuyo, yeni nesil telefonlarla yaptığımız çekimleri önce avi ye çevirip sonra amv ye çevirebiliyorsunuz. İhtiyaç duyan arkadaşlar için rapid linki;

    http://rapidshare.com/files/18509048/mp3utilities_full_amv_converter.rar.html

    herkese kolay gelsin...


  10. 10
    acemicaylak
    Yeni Üye
    arkadaşlar kurulum için dosya içinde yer alan help klasöründeki movie convert tool ve read me dosyalarını okursanız kurulum olayı çok daha kolay olacaktır herkes için..
    kolay gelsin arkadaşlar..

  11. 11
    askımm
    Yeni Üye

    --->: videoları amv formatına çeviren bi program lazımm....

    Reklam



    chok tankssssssss manıac oldu yhaww ne zamandır arıordum ama bıde kullanmasını oğrenebılsem tam süper olacak:S:S:s

  12. 12
    P-JacKaL
    Yeni Üye
    eğer işim görülürse allah senden vallahi sonsuz kere razı olsun..

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
videoları amv ye çeviri programı,  videoyu amv formatına çevirme,  amv formatına çevirme,  videoları amv formatına çevirme,  videoyu amv ye çevirme
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi